T-huis
maandag 2 augustus 2010 om 11:25
maandag 2 augustus 2010 om 15:20
dinsdag 3 augustus 2010 om 13:53
dinsdag 3 augustus 2010 om 16:34
Ja, was altijd 6 maanden maar nu gelukkig een jaar. En dat certificaat krijg je ook niet meer, alleen maar een brief. Pasfoto had ik mee, maar bleek niet nodig. Ze blijven dat ook maar veranderen daar bij t CBR. Ik had maar twee foutjes trouwens in t theoriedeel. En dat nieuwe deel, gevarenherkenning, dus ga je A. remmen, B. Gas terugnemen of c. Niets mag je van de 25 vragen gewoon 12 fout hebben, en daar had ik er 6. Dus prima gedaan
Ben best trots
Vroeger lazen ze stoelnummers van geslaagden op. Vond dat altijd zo stom, want dan kon je dus ook meteen zien wie gezakt was. Beetje genant. nu gaven ze formulier gewoon. Ze zei wel gefeliciteerd of niets. Ik was allereerste die form terugkreeg, dus dat was wel gek en ook fijn
Ik zat naast heel rustige jongen helemaal vooraan. Dat was lekker. Die keer dat ik het eerder deed (waarvan ik certifcaat nog heb maar dus niet meer geldig) zat ik helemaal achteraan naast spiekende kleuters die ook gewoon fuck en kut riepen als ze iets niet wisten.
Ben best trots
Vroeger lazen ze stoelnummers van geslaagden op. Vond dat altijd zo stom, want dan kon je dus ook meteen zien wie gezakt was. Beetje genant. nu gaven ze formulier gewoon. Ze zei wel gefeliciteerd of niets. Ik was allereerste die form terugkreeg, dus dat was wel gek en ook fijn
Ik zat naast heel rustige jongen helemaal vooraan. Dat was lekker. Die keer dat ik het eerder deed (waarvan ik certifcaat nog heb maar dus niet meer geldig) zat ik helemaal achteraan naast spiekende kleuters die ook gewoon fuck en kut riepen als ze iets niet wisten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook