T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Zo, Mier vond zwembad erg leuk en heeft nog nooit zo goed geslapen als daarna

Toch maar een keer naar Madurodam dus.:)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Loretta is De Mol. Punt.

Ik heb net een babyhangmatje gekocht via MP, na een tip van Inad! Leuk!

Kess, ik wilde nog iets vragen in Putje, ga ik nu doen....
Peas on earth!
Wat leuk, zo'n hangmatje! Ik zie Dopje al helemaal liggen met een grote zonnebril op zijn koppie en een ijskoude (alcoholvrije!) cocktail met parasolletje in zijn knuistjes!

Heb je vraag gezien en beantwoord!
Loretta is De Mol. Punt.
Arme Doperwt.
Inad, hoe groot is zo'n hangmatje eigenlijk? Die MP-miep beweert namelijk dat het niet door de brievenbus past en wil daarom 6,75 verzendkosten rekenen... klopt dat wel?
Peas on earth!
Volgens mij zijn die hangmatjes van vrij dikke stof, Erwt, dus het kan best kloppen dat het niet past. Maar heb je zelf een draagdoek? Die kun je ook als hangmatje in de box knopen. Of een andere stevige doek/sjaal.
Loretta is De Mol. Punt.
Hmmm dan probeert die miep mij niet op te lichten

Geen draagdoek hier, zal eens kijken of ik een grote sjaal heb....
Peas on earth!
Ik heb bier en pizza. En geen kind.

BURP.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, lekkere bouwvakkerT
Peas on earth!
Heerlijk dat bier.

Pizza was smerig maar daardoor ook wel weer lekker. Nu wil ik nog meer vreetwerk.
Erwt, ik gebruikte tulbands uit Marokko van Chico Nooit een officieel hangmatje gehad. Maar ze zijn i.d.d. van vrij dikke stof inderdaad, dus kan wel kloppen. Ik vond die tulbands ideaal omdat het geweven, hele luchtige (Smoldraagdoekachtige ) stof is

Ik kan wel kijken of ik er nog ergens een heb, heb de meeste inmiddels weggedaan.

Ik zou voor zoete meuk gaan nu, Vish

Goede vriend van ier is er inmiddels en blijft dus een week.

Hij is erg aardig hoor, maar een week. Oefpoef. En hij rookt en maakt het graag laat en zo en nog beetje vrijgezellenstudentenleverig.
Ai, dat wordt een lange week, Inad! Past hij zich wel enigszins aan aan jullie ritme? Heeft Ier nu ook vakantie? Optie: geef ze een tentje en 2 slaapzakken mee en wens ze veel plezier met hun mannenweekje.

Heb nog even updateje in Putje gezet naar aanleiding van jouw vraag, Erwt.
Loretta is De Mol. Punt.
Net gezien en gereageerd Kess

Inad, een week kan best lang zijn met zo'n vriend

Ik wilde eigenlijk eens even op pad met Doperwtje in de auto, even naar naburig stadje, maar nu gaat het regenen. Jammer.
Peas on earth!
Ben je al op pad geweest met Dopje in de auto? Raar dat er weer allemaal 'eerste keren' zijn na de geboorte van Dopje, he? Het zijn allemaal korte buitjes Erwt, gewoon gaan en eventueel even schuilen bij de Hema? Is vast geen straf!
Loretta is De Mol. Punt.
Hier helaas één hele lange bui, dus ik ga morgen in de herkansing

Schuilen bij de Hema is sowieso een goed idee, ook zonder bui

Afgelopen zondag waren we voor het eerst met Doperwtje in de auto op pad, naar Xan's oma. Ging prima. Hij dutte lekker in de auto, moest alleen huilen toen Xan's oma 'm vasthield . Overigens kwamen we binnen en zei ze (het was ongeveer 24 graden ofzo): 'ik heb de verwarming maar even aangedaan omdat jullie met de baby komen'
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 29 juli 2010 @ 11:41:

Ai, dat wordt een lange week, Inad! Past hij zich wel enigszins aan aan jullie ritme? Nee

Heeft Ier nu ook vakantie? Nee

Optie: geef ze een tentje en 2 slaapzakken mee en wens ze veel plezier met hun mannenweekje.

als het té erg wordt klinkt dat als een goede optie

Maar het gaat erg leuk tot nu toe. Hij heeft vandaag onze schutting gefixed en heel veel in de tuin gedaan. We hebben heel veel Thaise takeout gegeten en nu zit Ier te gitaren en hij en ik te laptoppen, maar we zijn ook nog aan t praten over van alles en nog wat. Is heel relaxed.

Hij googled nu iets over chemische spullen die in lijken worden gepompt ter conservering tot aan begrafenis en wat die zooi met het milieu doet
Er is echt iets met vrouwen en vooral oma's. Babies voelen gewoon aan dat die stiekem over ze willen moederen. Mier is bijvoorbeeld veel relaxter bij Ierse opa dan bij Ierse oma en i.h.a. bij mannen dan bij vrouwen. Hij vindt vriend van Ier ook erg leuk. Die mag em zelfs optillen en zo, terwijl hij nu behoorlijk eenkennig aan t worden is.

Dopje in de auto

Dat is wel leuk Inad, van Ierse opa. Bijzonder
Peas on earth!
En Erwt, al dronken?
Klinkt wel lief van oma trouwens Erwt, verwarming aan voor baby
quote:Star schreef op 01 augustus 2010 @ 19:00:

En Erwt, al dronken? Wel een beetje licht in 't hoofd
Peas on earth!
quote:Star schreef op 01 augustus 2010 @ 19:01:

Klinkt wel lief van oma trouwens Erwt, verwarming aan voor baby Heel lief, maar ook afschuwelijk
Peas on earth!
Iew, verwarming

Ik mag niet forummen want moet leren voor mijn theorietest..

Oeh spannend! Test of examen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven