T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Arme Mier en ook een beetje arme Inad

Hier de laatste 2 dagen ook een beetje een stickerig Doperwtje. Zolang 'ie bij ons is, is het goed, alles daarbuiten betekent huilen. Ach... dan maar veel knuffelen
Peas on earth!
Saturday (pronounced /ˈsætərdeɪ/ or /ˈsætərdi/ ( listen)) is the day of the week between Friday and Sunday. Saturday is the sixth day of the week according to international standard ISO 8601. In some parts of the world such as the Middle East, North Africa, most of North America, and Southeast Asia, many people view Saturday as the seventh day of the week.

It was named no later than the second century for the planet (Saturn),[citation needed] which controlled the first hour of that day according to Vettius Valens. The planet was named for the Roman god of agriculture Saturn (Latin Saturnus). It has been called dies Saturni ("Saturn's Day"), through which form it entered into Old English as Sæternesdæg and gradually evolved into the word "Saturday".

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

gek woord als je het vaak achter elkaar zegt

Maar goed, dat is met elk woord eigenlijk zo..

zozozozozozozozozozo

woordwoordwoordwoordwoord

tantetantetantetante

theetheetheethee

Miermiermiermier

slaaptslaaptslaaptslaapt

eindelijkeindelijkeindelijkeindelijk

isisisisisisisis

echtechtechtecht

nietnietnietnietnietnietnietnietnietnietnietniet

lekkerlekkerlekkerlekkerlekker

veelveelveelveelveel

huilenhuilenhuilenhuilen

enenenenenenenen

niet (had ik al gehad immersimmersimmersimmersimmers)

willenwillenwillenwillen

slapenslapenslapen

ppppppppppft

Ben er moe van
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Kess schreef op 06 augustus 2010 @ 18:39:

Hé, maar ik heb niet altijd gelijk! Loretta bleek zomaar ineens niet de mol te zijn. Sterker nog, ze lag er in de eerste aflevering al uit! En ik maar scrollen want ik dacht dat ik een paar maanden verkeerd zat te lezen
Star

En ook voor Inad
Peas on earth!
Sundaysundaysundaysundaysundaysunday gaan we weer!

Dat is dus morgenmorgenmorgenmorgenmorgen. Zwaaizwaaizwaaizwaaizwaaizwaaizwaaizwaai!
Loretta is De Mol. Punt.
Hoest met Miertje nu? En Dopje ook nog zo stickerig?
Loretta is De Mol. Punt.
Ja. Daarstraks hele tijd bij me gelegen en nu weer in z'n wiegje, maar horen 'm steeds huilen (Xan is boven). Voorspelling: hij ligt zo weer op m'n buik en is dan stil
Peas on earth!
En Vito?
Peas on earth!
Met Vito gaat het vandaag een stuk beter. Hij speelt weer.

Lukt het om Doperwtje slapend over te leggen in zijn wieg, als hij eerst bij jou in slaap mag vallen? Dan zou ik dat zeker doen. Dat zelf-in-slaap-moeten-kunnen-vallen vind ik echt zo overrated. Dat komt vanzelf wel als hij wat ouder is.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, dat lukt soms, maar vaak wordt hij dan wel weer vrij snel wakker. Hij ligt inmiddels dus gewoon weer lekker bij me

Fijn dat het vandaag beter gaat met Vito
Peas on earth!
O super, hoop dat jullie het weer leuk hebben en dat iedereen beter blijft Kess!
Dat hoop ik ook

Mier zelfde nog.. nu maar hopen we dat we beetje okaye nacht hebben.
Hoe is de nacht gegaan Inad?

Starrie weer zu hause?

Kess weer op vakantie??

Dat waren mijn vragen.
Nacht ging redelijk. En vandaag is hij weer iets vrolijker. Hij eet nog steeds maar mondjesmaat helaas.

Morgen weer werken. FckrdKtKt....

Oh, Vish, ik heb je gemaild maar kreeg zo'n delivery failure mailtje. ik ga t nog een keer proberen!
Ja zu hause und scheisse, was ein gares Kutpark

Ceetje heeft zich wel uitstekend vermaakt
Ja scheisse? Whahahaah schade.

Zag je mail Inad, wat een dame zeg!!!
Oh das ist sehr kutterisch, Starmaidchen

Ja groot he Vish? Ik ben zo supertrots op t lekkere ding
Vandaag voor t eerst gewerkt weer. Chica was bij ex en Mier op kdv. Was vooral bezorgd om Mier, maar dat ging onwijs goed. Twee keer goed geslapen zonder te hoeven huilen en goed gegeten. Ben een keer gaan voeden en dat was weer genoeg gelukkig, na zijn schier vloeibare periode toen de boventanden doorkwamen.

Chica had het ook leuk, maar ben wel boos (zet het wel even op Hyves).
quote:Vishnu schreef op 07 augustus 2010 @ 11:19:

Saturday (pronounced /ˈsætərdeɪ/ or /ˈsætərdi/ ( listen)) is the day of the week between Friday and Sunday. Saturday is the sixth day of the week according to international standard ISO 8601. In some parts of the world such as the Middle East, North Africa, most of North America, and Southeast Asia, many people view Saturday as the seventh day of the week.

It was named no later than the second century for the planet (Saturn),[citation needed] which controlled the first hour of that day according to Vettius Valens. The planet was named for the Roman god of agriculture Saturn (Latin Saturnus). It has been called dies Saturni ("Saturn's Day"), through which form it entered into Old English as Sæternesdæg and gradually evolved into the word "Saturday".

[afbeelding]Jemig Vish.........
Hey Cees, ouwe Majorkagangert, kwam je een bakkie thee doen?

Ja het wordt van een schattig meisje echt een prachtige dame hoor!! Kunnen er helaas niet bij zijn, druk weekend voor de boeg!
Peas on earth!
Op naar mijn laatste gesprek. Heb mijn Dolly Dots t-shirt aan. Kan niet fout gaan denk je dan!
En? En? En?
Peas on earth!
Zie mij maar ff als de (t-)glazenwasser, die net doet alsof ze heel druk aan het werk is, maar ondertussen stiekem afluistert hoe het Vish is vergaan...

Of als een creepy stalker..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven