T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ik vind zwangerzijn echt dé reden voor een nieuwe jurk Kezz

Lastig van weinig kwaaltjes... fijn, maar ook onzeker

Dier

Leuk, al die bijna een-jarigen!

En ja, nog verlof (en een beetje vakantie), half oktober weer werken. Hoewel me dat eerder heel leuk leek, had het nu nog best even langer mogen duren
Oei, half oktober komt nu inderdaad best al een beetje in zicht! Dubel gevoel is dat, he? Werken is weer leuk, maar bij Dopererwtje zijn is ook fijn.... Nog even heel hard genieten van verlof!!

Wat raar dat ze liet weten dat ze niet kon kiezen. Wat spannend ook! Belde ze daarvoor op? Om toch nog een extra indruk van je te krijgen, ofzo? Ik ga NU nog wat kaarsjes in de fik zetten voor je!

Fijn dat mijn King Louie aanvraag door jullie gehonoreerd is!
Oeh bijna weer aan de slag Erwt. Dan is het nog leuker als je weer thuis bent!

Nee uzb belde gister dat de mevrouw niet kon kiezen. Snap ook niet waarom ze er 3 tegelijk heensturen. Doe eerst 1 en bevalt die niet dan de volgende. Maar goed, wacht het wel af zal wel niks worden dan.
Positief blijven denken! Het komt goed! Als het deze baan niet is, dan die waar je brief al ligt. Echt.
Ga zo weer een paar brieven versturen. Einde uitkering staat nu echt om de hoek.
Brrrrr, dat is wel echt heel naar, zeg, die dreiging! Maar ook dit komt, net zoals je huisje, nét op tijd allemaal goed. Echt. Dat moet.
Kezz, ik paste met bijn 42 weken nog in KL
Mooi, ik ben om.
Ben ook erg benieuwd hoe mijn KL panterwikkeljurk staat bij 40 weken!
Heb ook nog een veloursjurk, maar denk niet dat die de 40 weken redt. Is toch minder rekbaar.

Ik vind deze heel leuk, maar die horizontale banen zien er denk ik niet echt geweldig uit met een dikke buik.

Deze is ook leuk.
Ik zou die onderste doen! Die is leuk! Die daarboven iets te streperig

Travis stomme einde-uitkering-dreiging... het móet gewoon lukken met deze baan!
En ach, werken is ook wel weer okee, want Doperwtje twee dagen naar KDV en verder thuis. Ik moet drie dagen werken eerste jaar, dus is ook wel te overzien. Nu zie ik alleen soms bijna per dág dingen gebeuren: nieuwe geluidjes, nieuwe bewegingen, zo leuk om te volgen...

As we speak ligt Doperwtje ook in de box allemaal nieuwe geluidjes uit te proberen
quote:Kezz schreef op 07 september 2010 @ 09:18:

Positief blijven denken! Het komt goed! Als het deze baan niet is, dan die waar je brief al ligt. Echt.Daar krijg ik nu net een afwijzing voor binnen. Nou nu weet ik het echt niet meer hoor, deze brief was echt goed.
Ah, kut zeg
Travje

Kezz, hier rekte jurkjes mee tot helemaal eind en daarna veren ze even snel als jijzelf weer terug

en minder kwaaltjes etc zegt niets he. Ik maakte me daar bij Mier ook wel zorgen om want bij Chica wel meer kwalen, maar verloskundige zei toen terecht dat elke zwangerschap weer helemaal anders is en secundaire symptomen echt niets zeggen
En Erwt, dat komt al dichtbij. Fijn dat ie maar 2 dagen hoeft, das goed te doen!
Hier ook eigenlijk helemaal geen kwalen, vond ik soms ook wel spannend
Ik denk dat zo'n KL-jurkje zelfs snéller terugveert dan ikzelf
Dat vrees ik ook, dat jurk eerder terug veert dan ik!

Die strepenjurk, ik vind hem echt leuk. Kan dat, met dikke buik?
Shit Trav, van brief. Blegh!
Ik wil gewoon heel graag kotsmisselijk zijn enzo. Terwijl ik bij Vito tot 16 weken heel erg misselijk ben geweest met iedere dag kotsen en dat was echt geen pretje Maar je hebt gelijk, iedere zwangerschap is anders, blablabla....
Oja, kan me dat nog herinneren van misselijk bij Vito. Juist wel fijn dan eigenlijk dat je t nu niet bent, al snap ik t gevoel heel goed

Ik vind de streejesjurk kunne, gewoon doen!

Mier is vanmorgen heel hard tegen de tafelpoot gevallen. Zo zielig. Zat ook te twijfelen of ik even langs de HA zou gaan, maar hij was wel gewoon alert en zo. Grote paarse buil op zijn voorhoofd. Hij schatte afstand verkeerd in of gleed uit of zo. Arm ding.
Huh, is Kezz zwanger? Wat leuk, van harte gefeliciteerd!

Wanneer komt de volgende Theebaby ongeveer?

Goh, moet ik hier toch af en toe weer mee komen lezen, leuk!

(Ik denk alleen ook dat die jurk sneller terugveert dan jijzelf (en ik vind die met de strepen het leukst) )

En heb nog steeds niet gezegd hier dat het leuk was om Star even in het echie te zien, al hebben we elkaar nauwelijks gesproken. Wat een schattige kinderen heb je! Ceetje helemaal als ze boos is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven