T-huis
donderdag 24 juni 2010 om 08:49
Alleen als je er zelf ook 1 neemt Star. Ik moet ook nog even uitzoeken waar want de meeste tattoos vind ik er maar prutserig uitzien.
Buiten vond ik ze wel fijn maar nu achter de computer voel ik ze steeds. Ik schijn ook droge ogen te hebben dus kan zijn dat het nooit went. Maar heb ze een maand gratis dus kan even oefenen. Moet wel even een andere zonnebril opzoeken nu, 2x sterkte word je best wel misselijk van
Heb goed geslapen, gisteravond nog even wat gebeld met vrienden, samen ff gejankt.
Buiten vond ik ze wel fijn maar nu achter de computer voel ik ze steeds. Ik schijn ook droge ogen te hebben dus kan zijn dat het nooit went. Maar heb ze een maand gratis dus kan even oefenen. Moet wel even een andere zonnebril opzoeken nu, 2x sterkte word je best wel misselijk van
Heb goed geslapen, gisteravond nog even wat gebeld met vrienden, samen ff gejankt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 24 juni 2010 om 08:53
Deze zien er wel strak uit http://www.admiraaltattoo.com/home.html
Die in mijn oude stad maakt echt gruwelijke dingen, die wordt het iig niet.
Die in mijn oude stad maakt echt gruwelijke dingen, die wordt het iig niet.
donderdag 24 juni 2010 om 10:41
donderdag 24 juni 2010 om 15:35
Nee heb haar niet gesproken, vind het nog even te heftig en gister moesten ze nog identificeren en zo. 10 jaar geleden heeft zij 2 ouders bijgestaan die hun dochter van 16 op eenzelfde manier zijn verloren, ik hoop dat deze mensen er nu voor hen zijn en wat voor ze kunnen betekenen.
En hun buren maken nu natuurlijk precies hetzelfde mee, hoop dat ze steun aan elkaar mogen hebben.
En hun buren maken nu natuurlijk precies hetzelfde mee, hoop dat ze steun aan elkaar mogen hebben.
donderdag 24 juni 2010 om 17:20
Vish, jeezus wat een heftig verhaal zeg!
(even opgezocht)
Ik vind de kersenbloesem heel mooi.
En past goed bij die foto die je van mijn boom hebt
Japanners gaan echt dag en nacht bloesem liggen kijken als de Kersen in bloei staan trouwens. Zo leuk.
Erwt, heb ook gereageerd.
(even opgezocht)
Ik vind de kersenbloesem heel mooi.
En past goed bij die foto die je van mijn boom hebt
Japanners gaan echt dag en nacht bloesem liggen kijken als de Kersen in bloei staan trouwens. Zo leuk.
Erwt, heb ook gereageerd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook