Té strak gehecht?
zaterdag 25 april 2009 om 20:42
Twijfel eventjes of ik het hier zou plaatsen of onder de sexpeiler, maar aangezien het een gevolg is van m`n bevalling toch maar hier
Ik heb het idee dat ik na de bevalling te strak ben gehecht. Het is nu vrij pijnlijk om sex te hebben, het lijkt wel of het gaatje kleiner is geworden i.p.v groter. Intern zitten er nog hechtingen, die er ook in zouden moeten blijven zitten, maar die beginnen dan wel te trekken. Tevens lijkt het of het van binnen minder diep is geworden ( miss. uitgezakt ofzo?) want wat manlief doet, is nu sneller pijnlijker, en lijkt het of hij snel te diep zit. ( sorry voor het platische verhaal)
Ik ben bijna 14 weken geleden bevallen.....zijn hier anderen die hier ervaring mee hebben?
Ik heb het idee dat ik na de bevalling te strak ben gehecht. Het is nu vrij pijnlijk om sex te hebben, het lijkt wel of het gaatje kleiner is geworden i.p.v groter. Intern zitten er nog hechtingen, die er ook in zouden moeten blijven zitten, maar die beginnen dan wel te trekken. Tevens lijkt het of het van binnen minder diep is geworden ( miss. uitgezakt ofzo?) want wat manlief doet, is nu sneller pijnlijker, en lijkt het of hij snel te diep zit. ( sorry voor het platische verhaal)
Ik ben bijna 14 weken geleden bevallen.....zijn hier anderen die hier ervaring mee hebben?
zaterdag 25 april 2009 om 21:59
zondag 26 april 2009 om 08:39
Ik zou er inderdaad even naar laten kijken als je twijfelt. Misschien is het gewoon de normale gevoeligheid, maar misschien ben je inderdaad te strak gehecht. Ik ben 19 weken geleden bevallen en seks is nog steeds wat gevoelig en vraagt een voorzichtige aanpak en een kledder glijmiddel Maar als je twijfelt, gewoon even laten checken.