Theehuis
dinsdag 17 februari 2009 om 15:39
Ja, heel eng
Eng is trouwens volgens woordenboek ook nauw, smal enz. dus we kunnen er ook wel weer een tunnelvisie tegen aangooien Nu wachten tot Whopper komt stoken en dan zijn we full circle
Gelukkig vind ik je verder wel heel erg leuk
Ik heb weinig te doen en geen zin, dus bedenk nu alternatieven voor de zoete inval hoer..
Petit four hoer
Roosvicee prostituee
Nu nog een die op 'del' rijmt
Eng is trouwens volgens woordenboek ook nauw, smal enz. dus we kunnen er ook wel weer een tunnelvisie tegen aangooien Nu wachten tot Whopper komt stoken en dan zijn we full circle
Gelukkig vind ik je verder wel heel erg leuk
Ik heb weinig te doen en geen zin, dus bedenk nu alternatieven voor de zoete inval hoer..
Petit four hoer
Roosvicee prostituee
Nu nog een die op 'del' rijmt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 17 februari 2009 om 17:33
quote:Inad schreef op 17 februari 2009 @ 15:26:
[...]
Kun je in Ierland niet bevallen?
Thanks voor de felicitatie, go raibh maith agat
En je mag van mij meedoen hoor Ainne
We gaan trouwens in juli nog naar Ierland. Moet dan van Aerlingus wel een doktersverklaring meenemen om nog te mogen vliegen. Mag je van hen gek genoeg maar tot 28 weken zonder verklaring en tot 34 weken mét.
We komen niet in de buurt van Dublin, maar als we dat wel een keer komen moeten we meeten hoor!
Failte romhat.
Jammer dat jullie niet in de buurt zijn! Waar komt je vent vandaan?
Star, de mijnes zegt djesus come ón people als het verkeer te langzaam gaat. Wat een stel ongeduldige mutsen zijn wij allemaal zo te lezen.
[...]
Kun je in Ierland niet bevallen?
Thanks voor de felicitatie, go raibh maith agat
En je mag van mij meedoen hoor Ainne
We gaan trouwens in juli nog naar Ierland. Moet dan van Aerlingus wel een doktersverklaring meenemen om nog te mogen vliegen. Mag je van hen gek genoeg maar tot 28 weken zonder verklaring en tot 34 weken mét.
We komen niet in de buurt van Dublin, maar als we dat wel een keer komen moeten we meeten hoor!
Failte romhat.
Star, de mijnes zegt djesus come ón people als het verkeer te langzaam gaat. Wat een stel ongeduldige mutsen zijn wij allemaal zo te lezen.
dinsdag 17 februari 2009 om 17:52
Hmmm ben ik es een dagje keihard aan het werk, zie ik ineens een Ainne, vindt Pep iemand een hoer, is Eow eng en relt, en gebeurt er vanalles
Ik was dus druk vandaag, nadat ik met een ochtendhumeur opstaond omdat iemand (niet nader te noemen) tegen me aan zat te praten terwijl ik nog niet wakker wilde worden . Nu eerst even bijlezen
Ik was dus druk vandaag, nadat ik met een ochtendhumeur opstaond omdat iemand (niet nader te noemen) tegen me aan zat te praten terwijl ik nog niet wakker wilde worden . Nu eerst even bijlezen
Peas on earth!
dinsdag 17 februari 2009 om 20:01
Inad, ook hier nog eens gefeliciteerd met babynieuws.
Ben blij voor jullie.
Hier weer gigantische ziekenellende, vandaag met hele bende bij huisarts geweest na paar dagen koorts en hoesten etc: ik voorhoofdsholteontsteking, Raketje en Jerry griep +bronchitis en Ben...daar heb ik de hele dag mee in het ziekenhuis gezeten. Huisarts vermoedde weer longontsteking en hij was het nu (eindelijk) met me eens dat dit niet normaal is, 5x longontsteking in een half jaar tijd. Dus onmiddellijke verwijzing kinderarts. En nu komt ie... kinderarts hoorde vanalles maar geen longontsteking, ook röngtenfoto's laten vanalles zien wat niet klopt maar geen echte longontsteking.
Er zijn nu heel veel buisjes bloed afgenomen, morgen mogen we bellen voor deel van de uitslag (of hij alsnog aan de ab moet) en rest wordt op kweek gezet en daarover moeten we over 3 weken terug naar kinderarts. Want dat er iets niet goed zit bij zijn longen is nu wel duidelijk.
Ben is doodziek en hangt als een suf vogeltje bij mij op schoot. Nu slaapt hij eindelijk (net nog 40 graden koorts, 4de dag op rij).
Raketje en Jerry hebben ondertussen ook hoge koorts. Kortom 1 grote k*tzooi.
Kom morgen bloeduitslagen wel even melden.
Ben blij voor jullie.
Hier weer gigantische ziekenellende, vandaag met hele bende bij huisarts geweest na paar dagen koorts en hoesten etc: ik voorhoofdsholteontsteking, Raketje en Jerry griep +bronchitis en Ben...daar heb ik de hele dag mee in het ziekenhuis gezeten. Huisarts vermoedde weer longontsteking en hij was het nu (eindelijk) met me eens dat dit niet normaal is, 5x longontsteking in een half jaar tijd. Dus onmiddellijke verwijzing kinderarts. En nu komt ie... kinderarts hoorde vanalles maar geen longontsteking, ook röngtenfoto's laten vanalles zien wat niet klopt maar geen echte longontsteking.
Er zijn nu heel veel buisjes bloed afgenomen, morgen mogen we bellen voor deel van de uitslag (of hij alsnog aan de ab moet) en rest wordt op kweek gezet en daarover moeten we over 3 weken terug naar kinderarts. Want dat er iets niet goed zit bij zijn longen is nu wel duidelijk.
Ben is doodziek en hangt als een suf vogeltje bij mij op schoot. Nu slaapt hij eindelijk (net nog 40 graden koorts, 4de dag op rij).
Raketje en Jerry hebben ondertussen ook hoge koorts. Kortom 1 grote k*tzooi.
Kom morgen bloeduitslagen wel even melden.
dinsdag 17 februari 2009 om 20:32
quote:Ainne schreef op 17 februari 2009 @ 17:33:
[...]
Failte romhat.
Uit Kinsale (South West Cork). Deze zomer gaan we dus daarheen en naar Gallway.
Djesus come ón people
[...]
Failte romhat.
Uit Kinsale (South West Cork). Deze zomer gaan we dus daarheen en naar Gallway.
Djesus come ón people
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 17 februari 2009 om 20:37
Sjesis Luun, dit is écht niet meer normaal. Ik zou zó graag willen dat ik iets voor jullie kon doen meis (en als dat zo is dan moet je het zeggen; keer een gedeelte van de kinderen voor onze rekening nemen ofzo?) Ik heb er eigenlijk echt geen woorden voor, hoop heel erg dat er met Ben niets ernstigs is en ondertussen maar duimen voor betere tijden. Dikke dikke
woensdag 18 februari 2009 om 10:22
Jaa, ben ook benieuwd naar Luun
Redelijk geslapen. Slaap echt al véél beter dan eerst . Laat alle (vooral homeopathische) middeltjes ook staan en val lekker snel in slaap. Word nog wel wakker 's nachts, maar ik ben dan niet zo klaarwakker als eerst. Gaat echt veel beter en ben er erg blij mee
En hoest met Mininad?
Redelijk geslapen. Slaap echt al véél beter dan eerst . Laat alle (vooral homeopathische) middeltjes ook staan en val lekker snel in slaap. Word nog wel wakker 's nachts, maar ik ben dan niet zo klaarwakker als eerst. Gaat echt veel beter en ben er erg blij mee
En hoest met Mininad?
Peas on earth!