Theehuis
dinsdag 17 februari 2009 om 12:17
Wat leuk Arwen
En bedankt voor de felicitaties. Jij ook, Sjaf. Geweldig motto trouwens
Ik heb toch een honger de hele tijd. Ik ga nu natuurlijk ook alle "kwaaltjes en dingen"hier neerplempen
Maar een appel gegeten i.p.v. iets ala Twix of Snickers Nu lunchen met collega's. Ik wil een heeeel groot broodje
Hoest met Vitootje, Kess?
En bedankt voor de felicitaties. Jij ook, Sjaf. Geweldig motto trouwens
Ik heb toch een honger de hele tijd. Ik ga nu natuurlijk ook alle "kwaaltjes en dingen"hier neerplempen
Maar een appel gegeten i.p.v. iets ala Twix of Snickers Nu lunchen met collega's. Ik wil een heeeel groot broodje
Hoest met Vitootje, Kess?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 17 februari 2009 om 12:23
dinsdag 17 februari 2009 om 13:19
dinsdag 17 februari 2009 om 13:43
Ooooh...ik ben helemaal verliefd op mijn kinders! Krijg net bij de psz de schoolfoto's mee. Van allebei een groepsfoto, van allebei 4 portretfoto's (niet geposeerd, maar tijdens het spelen gemaakt) en dan nog 2 broertjesfoto's. Ik vond die schoolfoto's vroeger altijd maar lelijk en saai en dom enzo, maar die van mijn schatjes zijn natuurlijk adembenemend mooi! Alleen, als ik ze allemaal neem (en ik MOET van mezelf een selectie maken) ben ik bijna 50 euro kwijt. Ik MOET kiezen!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 17 februari 2009 om 15:11
Heuj, kom ik ook weer even binnen vallen. Heb net evaluatie gesprek op m`n werk gehad en hoewel het een semi-positieve uitkomst had heb ik er toch een behoorlijke nare nasmaak aan overgehouden Vanavond in NS wel wat meer details.
Leuk die zoete inval hier zeg!
Leuk die zoete inval hier zeg!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 17-02-2009 15:13
Reden: hoer, hier, ahum
Reden: hoer, hier, ahum
% gewijzigd
dinsdag 17 februari 2009 om 15:26
quote:Ainne schreef op 17 februari 2009 @ 12:40:
Ik mag hier vast eigenlijk heulemaal niet meedoen, ik hou niet eens van thee, maar wil stiekem wel Inad feliciteren!
Inad, Ierlandplannen in de ijskast dan?
Kun je in Ierland niet bevallen?
Thanks voor de felicitatie, go raibh maith agat
En je mag van mij meedoen hoor Ainne
We gaan trouwens in juli nog naar Ierland. Moet dan van Aerlingus wel een doktersverklaring meenemen om nog te mogen vliegen. Mag je van hen gek genoeg maar tot 28 weken zonder verklaring en tot 34 weken mét.
We komen niet in de buurt van Dublin, maar als we dat wel een keer komen moeten we meeten hoor!
Ik mag hier vast eigenlijk heulemaal niet meedoen, ik hou niet eens van thee, maar wil stiekem wel Inad feliciteren!
Inad, Ierlandplannen in de ijskast dan?
Kun je in Ierland niet bevallen?
Thanks voor de felicitatie, go raibh maith agat
En je mag van mij meedoen hoor Ainne
We gaan trouwens in juli nog naar Ierland. Moet dan van Aerlingus wel een doktersverklaring meenemen om nog te mogen vliegen. Mag je van hen gek genoeg maar tot 28 weken zonder verklaring en tot 34 weken mét.
We komen niet in de buurt van Dublin, maar als we dat wel een keer komen moeten we meeten hoor!
dinsdag 17 februari 2009 om 15:27
quote:Mirjam762 schreef op 17 februari 2009 @ 13:19:
*breekt ook even in*
Inad, van harte, wat gaaf voor jullie!! Is Chica 4 als de baby komt? Snapt ze het al een beetje?
En Star en Direwier natuurlijk ook van harte met jullie zwangerschappen! Zijn jullie ongeveer even ver?
*sluipt weer weg*
Hey Mirjam,
Dank je
We hebben het Chica nog niet verteld, want dan is het nog zo lang wachten. We wachten in elk geval tot na 13 weken afspraak (hartje horen) en dan ook maar gewoon tot er een beetje iets te zien is.
Hoest bij jou? En met je mooie meisje?
*breekt ook even in*
Inad, van harte, wat gaaf voor jullie!! Is Chica 4 als de baby komt? Snapt ze het al een beetje?
En Star en Direwier natuurlijk ook van harte met jullie zwangerschappen! Zijn jullie ongeveer even ver?
*sluipt weer weg*
Hey Mirjam,
Dank je
We hebben het Chica nog niet verteld, want dan is het nog zo lang wachten. We wachten in elk geval tot na 13 weken afspraak (hartje horen) en dan ook maar gewoon tot er een beetje iets te zien is.
Hoest bij jou? En met je mooie meisje?
dinsdag 17 februari 2009 om 15:29
quote:Star schreef op 17 februari 2009 @ 14:09:
Eow heeft het te druk met rellen
Ik had het al gezien ja. Nu kun je bepaalde forummers erg snel boos maken, geloof dat wij haar beiden ook wel eens flink op de kast hadden (nog onbedoeld ook) dus wat dat betreft niet geheel onverwacht of verbazingwekkend of zo
Eow heeft het te druk met rellen
Ik had het al gezien ja. Nu kun je bepaalde forummers erg snel boos maken, geloof dat wij haar beiden ook wel eens flink op de kast hadden (nog onbedoeld ook) dus wat dat betreft niet geheel onverwacht of verbazingwekkend of zo