Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Arwen

En bedankt voor de felicitaties. Jij ook, Sjaf. Geweldig motto trouwens

Ik heb toch een honger de hele tijd. Ik ga nu natuurlijk ook alle "kwaaltjes en dingen"hier neerplempen :-)

Maar een appel gegeten i.p.v. iets ala Twix of Snickers Nu lunchen met collega's. Ik wil een heeeel groot broodje

Hoest met Vitootje, Kess?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:arwen173 schreef op 17 februari 2009 @ 10:57:

inad wat een vruchtbaar topic hier! leuk zeg. Kom over een half jaartje ofzo wel meeschrijven, in de hoop dat het hier dan ook zo snel raak is.

gefeliciteerd!Jaaaaa nummer drie plannen?! Leuk!
Ik heb nog steeds geen honger, heb ik even mazzel
Ik ga er nu gewoon flink wat wapens/ middelen tegen aanmikken. Bijvoorbeeld warme Panini met geitenkaas en Serranoham of Warme panini met Oude kaas, tomaat en pesto. En Soep. En salade. En misschien een groentekroket. Broodje Zalm. HMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Wat leuk hele theehuis vol met felicitaties voor Inad!

Ik mis Eow ook al een tijdje, is het wel oke?

Heel erg mosterd maar Vish, je stoel voor nemo is echt te gek!

Eet smakelijk Inad klinkt allemaal veel te lekker!

iedereen haaaiiiiiiiii
Ik mag hier vast eigenlijk heulemaal niet meedoen, ik hou niet eens van thee, maar wil stiekem wel Inad feliciteren!

Inad, Ierlandplannen in de ijskast dan?
Alles ok
*breekt ook even in*

Inad, van harte, wat gaaf voor jullie!! Is Chica 4 als de baby komt? Snapt ze het al een beetje?

En Star en Direwier natuurlijk ook van harte met jullie zwangerschappen! Zijn jullie ongeveer even ver?

*sluipt weer weg*
Ooooh...ik ben helemaal verliefd op mijn kinders! Krijg net bij de psz de schoolfoto's mee. Van allebei een groepsfoto, van allebei 4 portretfoto's (niet geposeerd, maar tijdens het spelen gemaakt) en dan nog 2 broertjesfoto's. Ik vond die schoolfoto's vroeger altijd maar lelijk en saai en dom enzo, maar die van mijn schatjes zijn natuurlijk adembenemend mooi! Alleen, als ik ze allemaal neem (en ik MOET van mezelf een selectie maken) ben ik bijna 50 euro kwijt. Ik MOET kiezen!
Loretta is De Mol. Punt.
Eow heeft het te druk met rellen

Mirjam, Dier en ik schelen twee dagen geloof ik, dus wordt nog spannend wie er als eerste gaat werpen.

Kess, niet kiezen maar oma laten meebetalen
Wat ben jij doortrapt slim, zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Misbruiken die oma's
Heuj, kom ik ook weer even binnen vallen. Heb net evaluatie gesprek op m`n werk gehad en hoewel het een semi-positieve uitkomst had heb ik er toch een behoorlijke nare nasmaak aan overgehouden Vanavond in NS wel wat meer details.

Leuk die zoete inval hier zeg!
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 17-02-2009 15:13
Reden: hoer, hier, ahum
% gewijzigd
Zoete inval hoer
Te laat te laat, ik had het gezien
Ik rel helegaar niet Ik durf hier niet zo goed meer te komen vanwege engheid enzo
Ik moet trouwens wat liever in het verkeer worden. Van de week stonden we stil omdat er een vrachtwagen moest keren en toen hoorde ik van achter uit de auto: 'Doorrijden nou eikel'

Moest mijn lachen best inhouden
Hoer? Wie is hier een hoer?

Ik zag het ook
Nou dat is dus de vraag Eow, wie Pep een hoer vindt en wie haar invalster is.
quote:Ainne schreef op 17 februari 2009 @ 12:40:

Ik mag hier vast eigenlijk heulemaal niet meedoen, ik hou niet eens van thee, maar wil stiekem wel Inad feliciteren!

Inad, Ierlandplannen in de ijskast dan?

Kun je in Ierland niet bevallen?

Thanks voor de felicitatie, go raibh maith agat

En je mag van mij meedoen hoor Ainne

We gaan trouwens in juli nog naar Ierland. Moet dan van Aerlingus wel een doktersverklaring meenemen om nog te mogen vliegen. Mag je van hen gek genoeg maar tot 28 weken zonder verklaring en tot 34 weken mét.

We komen niet in de buurt van Dublin, maar als we dat wel een keer komen moeten we meeten hoor!
quote:Mirjam762 schreef op 17 februari 2009 @ 13:19:

*breekt ook even in*

Inad, van harte, wat gaaf voor jullie!! Is Chica 4 als de baby komt? Snapt ze het al een beetje?

En Star en Direwier natuurlijk ook van harte met jullie zwangerschappen! Zijn jullie ongeveer even ver?

*sluipt weer weg*

Hey Mirjam,

Dank je

We hebben het Chica nog niet verteld, want dan is het nog zo lang wachten. We wachten in elk geval tot na 13 weken afspraak (hartje horen) en dan ook maar gewoon tot er een beetje iets te zien is.

Hoest bij jou? En met je mooie meisje?
quote:Star schreef op 17 februari 2009 @ 14:09:

Eow heeft het te druk met rellen

Ik had het al gezien ja. Nu kun je bepaalde forummers erg snel boos maken, geloof dat wij haar beiden ook wel eens flink op de kast hadden (nog onbedoeld ook) dus wat dat betreft niet geheel onverwacht of verbazingwekkend of zo
Wiens engheid Eow, de jouwe?

Pep, ben benieuwd, alvast een

Zoete inval hoer is zeker het zelfde als een banketslet?
Leuk van die foto's, Kesske, scannen en in NS!
En Star

Mild herkenbaar, alleen zegt Chica nog netjes doorrijden stomme mevrouw!! (ik heb het meestal aan de stok met domme dozen die in de weg rijden )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven