Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je die zelf verzonnen of gelezen op NIET?

Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt en dat dat i.h.a. zo goed gaat
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Of Minier natuurlijk
Peas on earth!
Ohhhhhh ben ik te laat?! Heb het namelijk nét zelf verzonnen. Grmpffff.... te laat met origineel zijn dus
Peas on earth!
Yep, Marels is je al lang en breed voor

Minier is dan weer wel nieuw
Tss... Intiem is aan het huilen op het modtopic, om iets wat ik allang weer vergeten was...
Zíj is het in ieder geval níet vergeten

Balen dat ik niet de eerste was met deze vreselijk originele gedachte
Peas on earth!
Goede reactie op mod-topic, Eow. Vooral dat van waarschuwing voor haar. Zij is degene die kinderachtig doet, dat kan iedereen lezen. Ze schrijft zo vaak "volwassen dit dat volwassene volwassen" dat het helemaal omgekeerd overkomt.

En je hebt niet gequote (dat is wat niet mag) uit een ander topic, maar alleen gezegd dat jij het idee krijgt dat ze uit een bepaald referentiekader (namelijk eigen negatieve ervaring) reageert. En dat idee heb ik ook. Je ziet dat wel vaker, dat mensen bijv. een baby heel zwaar hebben gevonden en dan dus te pas en te onpas roepen dat het toch zekerrrr geen roze wolk is. Terwijl andere die babytijd wel als heel leuk (ondanks misschien soms zwaar) ervaren en er vrijwillig nog eens voor gaan

Zou haar nu lekker in haar sop gaar laten koken. Volgens mij heeft Star het ook wel eens met haar aan de stok gehad, en ik ook, onbedoeld nog wel. Dus mijn deductie is dat het niet heel moeilijk is om haar boos te krijgen.
Ik heb in ieder geval niets opzettelijks gedaan, alleen benoemd dat ik vond dat ze wel erg negatief reageerde, er onderwerpen bij betrok die er niet toe deden en dat ik wel vaker lees dat ze er nogal negatief instaat. En dat kan ze niet leuk vinden, en daar wil ik dan nog best op letten, maar vragen of ik een waarschuwing kan krijgen vind ik véél te ver gaan.
Ja, met je eens.

Gekke is inderdaad dat ze dan dus vervolgens zo doorslaat in het mod-topic dat ze zelf wel forumregels overtreedt. Ben benieuwd of ze daar een waarschuwing voor krijgt.
En ze gáát maar door. Ik reageer er niet meer. Ik heb wel aan de angel gevraagd wáár ik dan precies een waarschuwing voor zou krijgen, want ik heb nergens ook maar 1 regel overtreden.
Ik zou nu gewoon even een reactie van Engel afwachten. Eventueel misschien alleen nog schrijven dat je graag eerst een reactie van een Engel wil, maar das niet eens noodzakelijk volgens mij.
Peas on earth!
Dat had ik al bedacht inderdaad. Ik negeer het verder maar.

Ik ben trouwens ook weer aan het afvallen geslagen, de draad weer opgepakt waar ik hem had laten vallen. Was gelukkig nog steeds alles kwijt en niet aangekomen, maar ga nu weer verder met afvallen. Rust is overal weer een beetje weergekeerd en ik merk dat ik met baan/studiegebeuren opgelost een stúk beter in mijn vel zit. Onbewust toch een hoop stress van gehad denk ik.

Ben al 0,8 kilo kwijt

Ik ga Erwtje gewoon achterna Want jij doet het echt goed!

Heb net het modtopic ook maar eens doorgelezen. Wat een gedram, zeg! Ben ook benieuwd wat Engel gaat doen en/of zeggen.

Goed zeg, Eow, weer afvallen. Fijn dat je lekkerder in je vel zit nu, dan zal afvallen ook wet beter gaan, vermoed ik. Beter dan wanneer je je minder goed voelt, bedoel ik.

Luun, heb ja al wat uitslagen binnen?
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, en ik vergeet helemaal:

1000x voor Luun. Ik word er bijna plaatsvervangend moedeloos van Het is gewoonweg niet eerlijk zoveel ziekenhuisellende en ziektes jullie voor je kiezen krijgen.
Jeeeeuhhhh voor Eow. Knap hoor, afvallen.

Ik ga lekker aankomen Hopelijk niet zoveel als bij Chica. Sta nu voor het eerst sinds tijden op een weegschaal (moest em echt zoeken, want geen idee waar ie was ) en ben alleen maar afgevallen tot nu toe, terwijl ik wel meer eet, want meer honger.
quote:Ainne schreef op 17 februari 2009 @ 17:33:

[...]

Failte romhat.

Jammer dat jullie niet in de buurt zijn! Waar komt je vent vandaan?

Star, de mijnes zegt djesus come ón people als het verkeer te langzaam gaat. Wat een stel ongeduldige mutsen zijn wij allemaal zo te lezen.Ik kan het Dublin accent bijna horen
Ja Intiem en ik hebben ook wel een gestokt ja. Pffffff. En waarom? Niks vond ik
Nog maar één dagje en dan is het weekend

Wauw Eow, goed dat je weer zo goed bezig bent met afvallen! Fijn dat je iets meer rust hebt en beter in je vel zit, dan gaat dat ook een stuk makkelijker! Knap van je!

Luun, hoest met jullie?

Oh en Inad, vroeg me nog af: tijdje geleden heb ik nog een keer plaatje verwijderd omdat ieren-town erop stond en je dat liever niet wilde, maar nu schrijf je 't zelf, een aantal berichtjes geleden. Vroeg me even af of je dat wel in de gaten had?
Peas on earth!
Ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Peas on earth!
Ja dat was heel erg in het begin van Ierelatie
*wordt een beetje van al die ierenwoordspelingen*

Ik ga lekker macaronieR eten
Peas on earth!
Dat vind ik dan weer erg geweldadig Erwt
Mijn oma is dood

Vanmorgen al, maar hoorde het een uur geleden pas (want op werk en niet te bereiken).

Was al wel oud, en zat er al jaren maanden aan te komen, maar toch, het is wél míjn oma....
Wat plots toch ineens! Gecondoleerd meis
Ahh, wat verdrietig Eow

Gecondoleerd. Hoe oud was je oma? Had je haar recent nog gezien/gesproken?

Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven