Theehuis
donderdag 19 februari 2009 om 19:45
donderdag 19 februari 2009 om 19:49
quote:Star schreef op 19 februari 2009 @ 16:08:
Jemig, ik open net een verkeerd topic. Ik las 'fietsen, kan dit kwaad'. Het is 'fisten, kan dit kwaad'
Freudiaanse verlezing, bestaat dat ook?
Hahaha
En hmm deja vu. Ik heb dat topic heel lang geleden al wel eens gezien. Dacht toen ook dat het om fietsen ging Is het niet geupt van heel lang geleden.
En wat doe jij toch de hele tijd op de Sexpijler
Jemig, ik open net een verkeerd topic. Ik las 'fietsen, kan dit kwaad'. Het is 'fisten, kan dit kwaad'
Freudiaanse verlezing, bestaat dat ook?
Hahaha
En hmm deja vu. Ik heb dat topic heel lang geleden al wel eens gezien. Dacht toen ook dat het om fietsen ging Is het niet geupt van heel lang geleden.
En wat doe jij toch de hele tijd op de Sexpijler
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 19 februari 2009 om 20:00
donderdag 19 februari 2009 om 20:02
Voorjaarsmoeheid, Erwt? Zou het dan toch ooit nog lente worden binnen afzienbare tijd?
Gaan jullie nu allemaal expres een week te laat kaart sturen?
Kess, hij is leuk, die kaart en lieve tekst ook
Tis mijn eerste je bent zwanger kaart, dus ga em in plakken in boek enzo
Gaan jullie nu allemaal expres een week te laat kaart sturen?
Kess, hij is leuk, die kaart en lieve tekst ook
Tis mijn eerste je bent zwanger kaart, dus ga em in plakken in boek enzo
donderdag 19 februari 2009 om 20:24
Bedankt voor medeleven, Theetantes (en anderen .
Kom even updeeten.
Ben heeft vannacht geslapen tot een uur of 1. Toen mega-hoestbui. Even uit bed gehaald, rechtop, drinken. En bij ons in bed, omdat hij zo snel ademde.
Om 4 uur werd ik wakker omdat hij de grootste lol had (met zichzelf). Tsssk.
Dus toen weer in zijn eigen bed waar hij het niet mee eens was. Om 9 uur hem uit bed gehaald.
Vandaag zo goed als koortsloos en er zit weer wat leven in. Hoesten klinkt ook 'anders': hij hoest nu slijm op. Lijkt de goede kant op te gaan. (Afkloppen!)
Helaas zijn nu Raketje en Jerry nu toch echt aan de beurt: hoge koorts, suf en hoesten zich te pletter.
Bereid me dus maar voor op nog een aantal drukke/zware/lange dagen en nachten.
Helaas komt Magnum momenteel om in het werk, maakt hele lange dagen dus doe alles grotendeels alleen. Gezien crisistoestanden mag het een wonder heten dat hij zoveel werk heeft en heb er dan ook alle begrip voor dat hij alles met beide handen aanneemt. Alleen lousy timing. Gelukkig staan buren en (schoon)ouders wel standby indien nodig. (En wat vind ik hulp vragen toch verdomd moeilijk.)
Magnum en ik hadden eigenlijk een weekend vrij: mijn ouders en zus zouden zich tot zondag over de jongens ontfermen. Mega-logeerpartij dus.
Maar zoals het er nu uit ziet, wil ik mijn zieke mannekes gewoon thuis hebben dit weekend. Al hadden we ontzettend uitgekeken naar dit weekend en waren we er eigenlijk wel aan toe...
Ik ga proberen morgen grondig bij te lezen (of kan ik me de moeite besparen? )
Kom even updeeten.
Ben heeft vannacht geslapen tot een uur of 1. Toen mega-hoestbui. Even uit bed gehaald, rechtop, drinken. En bij ons in bed, omdat hij zo snel ademde.
Om 4 uur werd ik wakker omdat hij de grootste lol had (met zichzelf). Tsssk.
Dus toen weer in zijn eigen bed waar hij het niet mee eens was. Om 9 uur hem uit bed gehaald.
Vandaag zo goed als koortsloos en er zit weer wat leven in. Hoesten klinkt ook 'anders': hij hoest nu slijm op. Lijkt de goede kant op te gaan. (Afkloppen!)
Helaas zijn nu Raketje en Jerry nu toch echt aan de beurt: hoge koorts, suf en hoesten zich te pletter.
Bereid me dus maar voor op nog een aantal drukke/zware/lange dagen en nachten.
Helaas komt Magnum momenteel om in het werk, maakt hele lange dagen dus doe alles grotendeels alleen. Gezien crisistoestanden mag het een wonder heten dat hij zoveel werk heeft en heb er dan ook alle begrip voor dat hij alles met beide handen aanneemt. Alleen lousy timing. Gelukkig staan buren en (schoon)ouders wel standby indien nodig. (En wat vind ik hulp vragen toch verdomd moeilijk.)
Magnum en ik hadden eigenlijk een weekend vrij: mijn ouders en zus zouden zich tot zondag over de jongens ontfermen. Mega-logeerpartij dus.
Maar zoals het er nu uit ziet, wil ik mijn zieke mannekes gewoon thuis hebben dit weekend. Al hadden we ontzettend uitgekeken naar dit weekend en waren we er eigenlijk wel aan toe...
Ik ga proberen morgen grondig bij te lezen (of kan ik me de moeite besparen? )
donderdag 19 februari 2009 om 20:29
donderdag 19 februari 2009 om 21:46
Luun fijn dat het beter gaat. Heb het elders ook al gezegd: als weekendje nu niet doorgaat, dan wel meteen nieuwe datum prikken hoor! Hebben Don en ik ook gedaan en daarom kunnen we volgende maand lekker alsnog samen weg, ipv toen in december. Heb je echt even nodig, rust en tijd voor samen.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 20 februari 2009 om 10:01
vrijdag 20 februari 2009 om 11:20
Ik heb even hulp nodig. Wil even wat lente/zomerkleding inslaan voor Juna en Juno, maar ik kan moeilijk schatten welke maat Juna moet hebben. Ze draagt nu 92, soms 98 qua truien. Broeken 92.
Alleen bij de H&M heb je óf 86/92 óf 98/104. Shirtje 98/104 van de hema daar zwemt ze nog in, zelfde maat van de V&D zit eigenlijk best ok.
Ben een beetje bang dat als ik alles in maat 98 bestel dat het te groot is. En 98/104 helemaal. Star, aangezien jij een duplicaat hebt qua maat... kun jij een licht op de zaak werpen?
Tip: bij H&M alle kinderkleding 10% korting nu.
Alleen bij de H&M heb je óf 86/92 óf 98/104. Shirtje 98/104 van de hema daar zwemt ze nog in, zelfde maat van de V&D zit eigenlijk best ok.
Ben een beetje bang dat als ik alles in maat 98 bestel dat het te groot is. En 98/104 helemaal. Star, aangezien jij een duplicaat hebt qua maat... kun jij een licht op de zaak werpen?
Tip: bij H&M alle kinderkleding 10% korting nu.
vrijdag 20 februari 2009 om 11:37
Thanks allemaal :Smooch:
Ik zou het eigenlijk pas zondag vieren, dan komt familie en paar vrienden - hou het heel klein, maar als jullie willen komen: van 14 - 17 uur jaja , maar Chica en iEr kwamen met kadootjes en gingen zingen en zo, dus voelde me echt jarig. iERouders hadden ook nog kado meegegeven aan iER toen ie laatst voor moeder ging zorgen.
Vandaag verder rustig. Ga zo met Chica naar mijn jongere zus toe. Chica gaat straks bij oma logeren en dan gaan iER en ik uit eten ( Thais) en uit (alchoholvrij ik, natuurlijk ). En dan morgen lekker hele ochtend samen.
Ik denk echt nauwelijks aan verjaardag. Heb het de Nieten niet eens verteld geloof ik
En H&M gezien Eow, Chica en ik gaan er zo even naar toe na zus.
Ik zou het eigenlijk pas zondag vieren, dan komt familie en paar vrienden - hou het heel klein, maar als jullie willen komen: van 14 - 17 uur jaja , maar Chica en iEr kwamen met kadootjes en gingen zingen en zo, dus voelde me echt jarig. iERouders hadden ook nog kado meegegeven aan iER toen ie laatst voor moeder ging zorgen.
Vandaag verder rustig. Ga zo met Chica naar mijn jongere zus toe. Chica gaat straks bij oma logeren en dan gaan iER en ik uit eten ( Thais) en uit (alchoholvrij ik, natuurlijk ). En dan morgen lekker hele ochtend samen.
Ik denk echt nauwelijks aan verjaardag. Heb het de Nieten niet eens verteld geloof ik
En H&M gezien Eow, Chica en ik gaan er zo even naar toe na zus.