Theehuis
vrijdag 20 februari 2009 om 12:08
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 februari 2009 @ 22:09:
voor Luun! Fijn dat het ietsjes beter gaat
Hehe... neejoh... ik weet het nu zeker: Aniek is de mol! Ondanks rood scherm. Echt! Ze is té verdacht!
Daarom is ze het juist niet. Nooit een mol zo verdacht zien doen.
Het is gewoon een ontzettende slome, schijterige doos. Die durft echt niks.
voor Luun! Fijn dat het ietsjes beter gaat
Hehe... neejoh... ik weet het nu zeker: Aniek is de mol! Ondanks rood scherm. Echt! Ze is té verdacht!
Daarom is ze het juist niet. Nooit een mol zo verdacht zien doen.
Het is gewoon een ontzettende slome, schijterige doos. Die durft echt niks.
vrijdag 20 februari 2009 om 12:36
Maar misschien doet Anniek (aniek?) wel zó overdreven mollerig omdat ze denkt dat de anderen dan denken dat het zó mollerig is, dat ze het wel niet zal zijn . Jaja
Xan is nog even naar garage met auto, ik ben naar kapper geweest (laatste keer, kapper knipt echt suf, zelf met ongeveer 15 aanwijzingen die ik nu heb gegeven), nog even paar boodschapjes gedaan en nu kunnen we lekker zo dadelijk gáááááán
Veel plezier zondag Inad
Xan is nog even naar garage met auto, ik ben naar kapper geweest (laatste keer, kapper knipt echt suf, zelf met ongeveer 15 aanwijzingen die ik nu heb gegeven), nog even paar boodschapjes gedaan en nu kunnen we lekker zo dadelijk gáááááán
Veel plezier zondag Inad
Peas on earth!
vrijdag 20 februari 2009 om 12:45
Fijn weekend Erwt! Tot zondag!
Ik heb vanmorgen geholpen bij carnaval op de psz. Zo schattig, al die kleintjes in leuke pakjes! De prinsessen en ridders waren wel oververtegenwoordigd. Eerst samen verkleden en dansen. Daarna wafeltjes eten (made by me) en in een optochtje door de bejaardensoos. Zowel kindjes als oudjes vonden het prachtig. Nu lekker weekje vakantie en dus geen wekker. Heerlijk!
Ik heb vanmorgen geholpen bij carnaval op de psz. Zo schattig, al die kleintjes in leuke pakjes! De prinsessen en ridders waren wel oververtegenwoordigd. Eerst samen verkleden en dansen. Daarna wafeltjes eten (made by me) en in een optochtje door de bejaardensoos. Zowel kindjes als oudjes vonden het prachtig. Nu lekker weekje vakantie en dus geen wekker. Heerlijk!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 20 februari 2009 om 13:06