Theehuis
dinsdag 3 maart 2009 om 11:38
dinsdag 3 maart 2009 om 11:49
Tony Ik hoop bijna dat Juno ook homo wordt zodat ik hem als schoonzoon krijg Tenzij hij gewoon hetero wordt, dan wil ik hem reserveren voor Juna, aangenomen dat zij op mannen valt
Stoere vent hoor, uit logeren! Fijn dat het goed ging.
19.30 is wel laat, voor 's ochtends
Inad... adem in... adem uit....
Stoere vent hoor, uit logeren! Fijn dat het goed ging.
19.30 is wel laat, voor 's ochtends
Inad... adem in... adem uit....
dinsdag 3 maart 2009 om 12:17
dinsdag 3 maart 2009 om 12:51
Voor Inad om Interim hersens in te slaan met happy face natuurlijk.
Ik vind het weer hier ook balen. Vanochtend begon goed, totdat zon stoppertje begon te spelen volgens Nesta. Blijft het de hele dag zo? Zal buienradar zo even checken, wil vanmiddag nog even naar buiten als het kan.
Eow lekker zo'n huisman, klinkt erg aangenaam en hoop natuurlijk dat het tijdelijk is.
Erwt wat een lekker eten drop jij hier iedere keer, kan er niet te lang naar kijken want water in mijn mond op toetsenbord.
Kess lekker zeg dat Tony zo goed heeft geslapen!
Iedereeen haaai, ik ga mij klaar maken voor mijn dutje

dinsdag 3 maart 2009 om 14:59

dinsdag 3 maart 2009 om 15:01
quote:Inad schreef op 03 maart 2009 @ 15:00:
Maar wel potentieële babies die niet bevrucht mochten worden? Uit elk ei had een kuiken kunnen komen
(toch? is een kippenbiologieleekje )Ja maar ja maar ja maar, elke maand ongesteld zie ik ook niet als een potentiele baby, dus dat onbevruchte ei van die kip ook niet
Maar wel potentieële babies die niet bevrucht mochten worden? Uit elk ei had een kuiken kunnen komen
(toch? is een kippenbiologieleekje )Ja maar ja maar ja maar, elke maand ongesteld zie ik ook niet als een potentiele baby, dus dat onbevruchte ei van die kip ook niet

dinsdag 3 maart 2009 om 15:13
Ik las trouwens net op het AD dat mannen een stijve krijgen van de geur van rotte eieren. Dus als je toch ineens ook geen eieren meer wil, weet je nu wat je ermee kan doen: in de slaapkamer leggen!!
Alhoewel...bij nader inzien heeft een aantal hier dat helemaal niet nodig
Alhoewel...bij nader inzien heeft een aantal hier dat helemaal niet nodig
Ik ben mijn eigen bananenschil