Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
*rent naar het AD*
quote:Star schreef op 03 maart 2009 @ 15:00:

Ik vind het niet erg, clusterbomspeelgoedscherven. Ik heb nou eenmaal een kind en die spelen. En een huis is om in het leven, ik woon niet in Ikea

Wacht maar tot je twéé kinderen hebt. Een middenweg is best prettig hoor. Overdag is het hier een chaos, als de kinderen op bed zijn is alles opgeruimd. Heerlijk, zo'n rustig huis.

Ik heb pizza in de oven staan, van zo'n AH pizzakit. Ideaal. En lekker!
Loretta is De Mol. Punt.
Star

En de mama's van de kindjes eet je dus wel? Dan maak je er dus allemaal weesjes van? Dat vind ik weer wreed. Dan eet ik ze wel gewoon allemaal

Ik ga lekker naar huis, ik zeg dat toch elke dag zoo zooo blij. Huis is lekker

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Jaja, wat hebben jullie toch weer dier- en kind-vriendelijke principes ineens

Ik ga straks een mama in stukjes snijden en bakken. Dan wordt dat doosje eieren dus wees
Peas on earth!
Ja maar ik hou gewoon niet van opruimen Kess

Kijk, een koe die geslacht gaat worden, heeft geen babies gekregen denk ik, dus ook geen weesjes om achter te laten. Verzin ik nu even ter plekke
Ik eet ook wel vlees hoor Erwt, maar het moet wel een beetje iets van een leven gehad hebben
Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
Hoi!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik zie niks, Vish!
Loretta is De Mol. Punt.
Het is een zwaaiende Kathmandu man. Maar ik zie em niet

even kopiepeest want typen lastig met ziek kind op schoot:

Ik zit thuis met zieke Chica. Ze kreeg vannacht ineens hoge koorts, 40 graden, en ging er zelf van ijlen. Ze zag overal beesten, in bed, op zichzelf op mij. Ier heeft half uur met haar in armen gezeten nadat ze in de eerste instantie uit ijlnachtmerrie wakker werd. Dat was zo lief... en ook fijn en tegelijk beetje Ze heeft niet alleen mij meer nodig.
Ik ga echt bij Viva klagen over die Herbal Essences reclame trouwens. Men wat irritant. Krijg em nauwelijks nog weggeklikt.

Echt een anti reclame. Snokkende Snert Shampoo.
Even snelle zwaai en ik ben weer weg

Had hele dag trainingsdag, even langs huis (om mijn kitscherige chocopaashazen in te pakken voor XanZus ) en nu zo door naar XanZus om daar te gaan eten

Wat naar dat Chica ziek is Inad

Hoest nu met haar?

Oh trouwens Olijf: ogen zijn nog niet goed . Blijft een probleem. Afgelopen vrijdag weer bij dokter geweest, maandag nog neit goed, dus gebeld voor doorverwijzing en heb net brief in de bus dat ik maandag 16 maart ( ) naar de oogarts kan. Euh... dat duurt nog bijna TWEE weken... tsskkk...
Peas on earth!
Zooooo die reclame zuigt echt. Net onkruid die Herbal troep, kreeg het amper weggeklikt ook.

Hoe is het met Chica nu?

Wat naar van ogen Erwt!
Oei, naar van ogen, Erwteke

Misschien naar hele andere arts ermee, als 2nd opinion?

Hoest bij jou, Star?

Chica gaat stuk beter. Net bij het slapen gaan alleen nog verhoging en hele dag (zonder paracetamol) rond de 38 graden en gewoon vrolijk/ geen pijn. Hopelijk goede nacht en dan morgen weer stuk beter. Gisternacht met dat ijlen was zooo zielig. Ze gilde echt van de angst.

Hoop dan ook paar uur te kunnen werken, al verwachten ze me niet, want anders ga ik wel heel erg achterlopen. Tis normaal al bijna niet te doen om het bij te houden.
Reclame zuigt.

Ogen en late afspraak zuigen ook.

Chica Hoop dat ze vandaag weer opgeknapt is.

En verder:

Goedemorgen! Ich bin an die arbeit....
Goedemorgen

Eow, werk ze. Nog nieuws/ sollicitaties voor Eowman?

Ik ben thuis met Chica. We zijn net wakker. Ze heeft heel erg uitgeslapen, had dat denk ik nodig. Ga vanmiddag wel naar werk en zijn naar kdv. Geen koorts meer.
Enige nieuws is dat het UWV belde om te melden dat het minimaal 6-8 weken duurde voordat ze wisten of Eowman recht heeft op een uitkering (en dat heeft hij hoor, maar het duurt even tot zij het doorhebben....) en dus nog veel langer voordat hij het krijgt. Eowman heeft aangegeven dat hij een weekloon had en dus níet 10 weken kan overbruggen met 1 weekloon.

Fijn dat Chic goed geslapen heeft. Hoop dat ze gewoon beter blijft vandaag.
Jee Eow, dat duurt lang!!

Ze is weer druk en actief, dus ik denk dat het goed zit nu. Wel voor de zekerheid dus hele ochtend nog thuis, want wil zien hoe het over een paar uur gaat. Denk dat ik haar om 13.00 breng als het dan nog goed gaat.
Weer even snelle zwaai, want heel druk.

Fijn dat het beter gaat met Chica

Stom van UWV: hoe kan je nou 10 weken overbruggen met één weekje salaris... tsss...

Second Opinion leuk idee Inad, maar ik moet dus eerst wachten op die 'first' opinion

Ik kijk even hoe het morgenochtend gaat en als het dan nóg zo gaat, bel ik huisarts en meld ik dat ik niet nog anderhalve week ga wachten.

Dat was het dan weer. Vanavond meerrrrr!
Peas on earth!
Ach, we gaan het best redden hoor, hebben mijn loon ook nog, maar dat hoeft UWV niet te weten, want misschien gaat het dan wat sneller
Fijn dat Chiec weer beter is! En jij dus ook lekker uit kunnen slapen, Inad. Heerlijk!

Erwt, zal ik vast zeer onwaarschijnlijke third opinion geven dan? Ik denk dat Erwtenpoes je besmet heeft en dat de bacterie een heul lange incubatietijd heeft. Misschien heeft Lief Meisje nog tubetje zalf over?

Balen van uitkeringgedoe, zeg! Frustrerend, lijkt me.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Eowynn_ schreef op 05 maart 2009 @ 10:38:

Enige nieuws is dat het UWV belde om te melden dat het minimaal 6-8 weken duurde voordat ze wisten of Eowman recht heeft op een uitkering (en dat heeft hij hoor, maar het duurt even tot zij het doorhebben....) en dus nog veel langer voordat hij het krijgt. Eowman heeft aangegeven dat hij een weekloon had en dus níet 10 weken kan overbruggen met 1 weekloon.

Fijn dat Chic goed geslapen heeft. Hoop dat ze gewoon beter blijft vandaag.

Pfff altijd hetzelfde liedje bij die gasten, het duurt eeuwen en dan nog maken ze veel fouten.

En eens, fijn dat Chica goed geslapen heeft, vanmiddag even lekker werken.
om third opinion.
BEn je ook aan het aftellen naar WIDM, Star? Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig ervan, alhoewel de kans natuurlijk heel klein is dat we het vanavond al te weten komen. En de kans nóg kleiner is dat Rick dan tóch de mol is.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven