Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is Jon! Dat móet wel!

Third opinion

Had ik trouwens al verteld dat ik weer een snothoofd heb en verkouden ben? Is helemaal niet vervelend hoor. Grmpffff... ik wil een Goede Weerstand! Iemand tips?
Peas on earth!
Net even bij mijn moeder in de tv gids gekeken Kess, er staat gewoon een aflevering voor volgende week gepland, dus ga er vanuit dat we het dan pas weten, grrr.

Snotkop

Het moet gewoon lente worden.
Heb werk gebeld, want blijf toch thuis nog. Ze is wel koortsvrij maar nog steeds hangerig en pips, dus uitzieken toch beter dan.

Nu zo even lunchen. Ze eet ook nog steeds niet heel veel.

Snotkopje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh, fijn dat ik het vantevoren vast weet, Star. Dan is de desillusie vanavond niet zo groot. Al smeerde ze het vorig jaar (en de jaren daarvoor?) ook uit over twee afleveringen. Die van volgende week is dan bekendmaking Mol + mollenstreken, toch? Of maken ze daar nóg een aflevering van?
Loretta is De Mol. Punt.
Lekker relaxen dan vandaag, samen, Inad. Ook wel fijn!
Loretta is De Mol. Punt.
Third opinion

En ja, nu gewoon lekker dagje tutten samen.
Gelijk heb je, lekker thuis blijven tutten.
quote:Kess schreef op 05 maart 2009 @ 13:02:

Oh, fijn dat ik het vantevoren vast weet, Star. Dan is de desillusie vanavond niet zo groot. Al smeerde ze het vorig jaar (en de jaren daarvoor?) ook uit over twee afleveringen. Die van volgende week is dan bekendmaking Mol + mollenstreken, toch? Of maken ze daar nóg een aflevering van?Nee dat is dan volgende week, dan krijgen de afvallers ook pas te horen wie de mol is. Grappig altijd wel.
Ja, dat vind ik ook altijd leuk! Ook om de hele groep weer samen te zien. Behalve Paula Udondek, dan. Wat heb ik me geërgerd aan haar, zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Wie is Paula Undondek?

Waarom ken ik al die mensen niet?

Er moeten toch beroemde mensen aan meedoen?

*merkt nu toch wel dat ze geen tv aansluiting heeft.. raakt steeds meer vervreemd *
Je kent haar wel denk ik, even plaatje zoeken.
Ze presenteerde ooit Get the Picture, wat ik dan stiekem toch wel een leuk spelletje vond. Maar dat méns!
Loretta is De Mol. Punt.
Oja, ken haar wel van gezicht geloof ik
Wij gaan even het oud papier weg brengen, in het kader van even naar buiten en frisse lucht
Ik heb niet zoveel op haar tegen eerlijk gezegd.
Ik vond vooral haar rare geblondeerde (uitgroei-look-a-like) haar ergerlijk
Peas on earth!
Star, zorg dat je geen ban of waarschuwing krijgt door die nare Vela op Mals topic hoor. Dat is ze niet waard.

Hier gaat het goed. Chica nog wat pips, ier zag het ook toen hij thuiskwam, maar wel weer vrolijk. We hebben een viewing bij een huis gedaan (kwamen we nog even buiten, zij het met de auto) en was leuk. Moet heeeeel veel aan gebeuren, maar daar is de prijs ook naar.

Verder begin ik zo uit kleding te groeien, vooral omdat ik meestal geen hele wijde dingen draag. Dus morgen naar stad van jongere zus en opzoek naar een King Louie jurkje in de trant van positiejurk die ik ook nu al aan kan en ná de bevalling weer, spul rekt zo mee. Eigenlijk geen geld voor kleding, maar tis nu gewoon noodzaak vanwege buik die groeit. Moet wel naar mijn werk kunnen en er beetje normaal uitzien
Oh laat maar, zelfs de angels schelden

Ik vind zeikdoos (c - Sarahscott) erg grappig
Waarrrrrr?
Peas on earth!
Topic: Ik moet dit even delen met jullie.

Ook hallo, Erwt
Erwt is een relnicht

Had 't al gevonden!
Peas on earth!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven