Theehuis
zondag 8 maart 2009 om 18:28
zondag 8 maart 2009 om 19:07
Tuulk nie. Gewoon meenemen. Je kunt altijd nog achteraf censureren. Ik vind het achteraf jammer dat ik geen foto heb van Tony, grote knuffelolifant achter hem aanslepend, gekleed in onderbroekje en operatieschortje met een grote grijns op zijn gezicht de OK in stapt. Ik vond het zo aandoenlijk om te zien!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 8 maart 2009 om 19:34
Haha Kess, ik zal je niet bezwangeren echt niet. Heb ook zin in meet en het is al zo snel. Ben wel olifant he dat weet je, normaal ben ik gewoon wandelende tak maar nu even niet . neem roze rollator maar mee, volgens klasgenoten waggel ik al
Ziet er heerlijk uit Erwt en ik zie dat jij je stuk al hebt toegeeigend.
Vish spannend morgen met Nemo. Weet niet precies wat voor ingreep maar kan een gok doen na al die toestanden laatst met pielemuis. Sterkte morgen en camera ik snap! Hopelijk straks aan poffertjes.
Star hoe voel jij je verder en nog even en dan weet je wat het wordt, ben zo benieuwd. Leuk naar London!!!!
Ziet er heerlijk uit Erwt en ik zie dat jij je stuk al hebt toegeeigend.
Vish spannend morgen met Nemo. Weet niet precies wat voor ingreep maar kan een gok doen na al die toestanden laatst met pielemuis. Sterkte morgen en camera ik snap! Hopelijk straks aan poffertjes.
Star hoe voel jij je verder en nog even en dan weet je wat het wordt, ben zo benieuwd. Leuk naar London!!!!
zondag 8 maart 2009 om 19:56
Ut komt goed, Vish! Ut komt goed. Maar dat maakt niet dat het leuk is, ofzo.
Dier, geen probleem, ik doe net of je wandelende tak bent. Ben zó flexibel! Ik ben sinds wij samen schrijven ook 10 kilo zwaarder, dus komt goed uit. Krijg echt steeds meer respect voor Erwt. Ik wil ook!
Dier, geen probleem, ik doe net of je wandelende tak bent. Ben zó flexibel! Ik ben sinds wij samen schrijven ook 10 kilo zwaarder, dus komt goed uit. Krijg echt steeds meer respect voor Erwt. Ik wil ook!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 8 maart 2009 om 20:21
Vish, dikke knuffel. Spannend hoor. Komt helemaal goed
Erwt, taart ziet er goed uit. Ik zie niets mis met zijkant
Ga jij nu wel of niet checken wat het is, Dier?
Leuk Star, zo snel al.
Wij zijn druk bezig met het huis. Keuken is nu af en we zijn flink aan t opruimen. Moet binnen dag of 10 op de markt.
Ier had net ouders aan de telefoon en die willen heel erg helpen (ik zat met open mond toen Ier het vertelde) met nieuw huis kopen. Zo lief.
Erwt, taart ziet er goed uit. Ik zie niets mis met zijkant
Ga jij nu wel of niet checken wat het is, Dier?
Leuk Star, zo snel al.
Wij zijn druk bezig met het huis. Keuken is nu af en we zijn flink aan t opruimen. Moet binnen dag of 10 op de markt.
Ier had net ouders aan de telefoon en die willen heel erg helpen (ik zat met open mond toen Ier het vertelde) met nieuw huis kopen. Zo lief.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 9 maart 2009 om 10:15
Ach klein Nemootje en een voor Vish. Hoop dat het snel beter gaat.
En voor zieke Luun en zieke Ceetje
Hier weer aan t werk, na thuis vanwege zieke Chica. Ze had weer zo'n zin in KDV vanmorgen en haar beste vriendinnetje was er ook. Vriendin/moeder van dat meisje is dus ook zwanger, maand verder dan ik, en die heeft al hele grote zwangerschaps buik, leuk is dat
En voor zieke Luun en zieke Ceetje
Hier weer aan t werk, na thuis vanwege zieke Chica. Ze had weer zo'n zin in KDV vanmorgen en haar beste vriendinnetje was er ook. Vriendin/moeder van dat meisje is dus ook zwanger, maand verder dan ik, en die heeft al hele grote zwangerschaps buik, leuk is dat
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 9 maart 2009 om 10:18
Ahhh arme Nemo en ook arme Vish inderdaad
Ik heb het drukkkk, bah... en ik heb juist helemaal geen zin vandaag. Heel weekend vol leuke (familie-)dingen, maar daardoor heb ik juist nú nog wel even een weekenddagje nodig eigenlijk. Grmpfff. Familiebezoek gisteren was gezellig en taart érg geslaagd! Wordt ook Xan's verjaardagtaart (over twee weekjes).
Verkoudheid trekt gelukkig wel weer een beetje weg, nu is Xan alleen de pineut . Vertrok met snothoofd richting werk vanochtend...
Kess, hoest met je heupen?
En ja Pep, meld je eens even!
Ik heb het drukkkk, bah... en ik heb juist helemaal geen zin vandaag. Heel weekend vol leuke (familie-)dingen, maar daardoor heb ik juist nú nog wel even een weekenddagje nodig eigenlijk. Grmpfff. Familiebezoek gisteren was gezellig en taart érg geslaagd! Wordt ook Xan's verjaardagtaart (over twee weekjes).
Verkoudheid trekt gelukkig wel weer een beetje weg, nu is Xan alleen de pineut . Vertrok met snothoofd richting werk vanochtend...
Kess, hoest met je heupen?
En ja Pep, meld je eens even!
Peas on earth!