Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eerst talkpoeder op je billen.
Nope, verstandkies komt door.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Inad schreef op 06 maart 2009 @ 21:21:

Waar zit ze nu in dan?

* snapt het niet meer *

Lekker dagje gehad hier trouwens. Was bij jongere zus, in Zusstad. We gingen er met de trein heen, vond Chica geweldig. Alleen geen King Louie positiejurkje gevonden, dus ga op MP kijken. Pas echt nauwelijks nog ergens in en gewone positiedingen te groot (en te lelijk! ) Hoe doen jullie dat, Star en Dier?

Ik loop steeds in ene zelfde jurkje (als ie gewassen is gaat hij op de kachel om te drogen) dat nog past. Broeken passen niet meer en ondergoed zakt nu af omdat het lager hangt.

Zit nu al te bedenken wat ik maandag aanmoet naar werk.

Lastig he Inad! Heb allemaal rokjes en jurkjes geleend in grotere maat dat helpt mij er door heen. Nog niet officieel positiekleding hier. Zag leuk jurkje in folder prenatal ga daar maar voor denk ik?

Hai Vish, Hai Star, hai iedereen. Nu echt naar bed andere keer meer
Trustuh Dieremeis!!
quote:[message=2863736,noline]

Oja, kom sowieso graag met Star bij je buurten, Vish Jullie zijn van harte welkom hoor!! Ik kan je van het station halen want heb nog 2 stoeltjes in auto ook. Laat maar weten!!!!

Ik ben weer thuis na familie-etentje! Was lekker en gezellig en nu heb ik geen puf meer. Moet ik teruglezen, of kan ik misschien een samenvatting krijgen?
Peas on earth!
Goedemorgen!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk, Vish, wanneer?

Fijn dat etentje leuk was, Erwt

Goedemorgen allemaal

Hier staat een cake in de oven en ier is keuken aan t schilderen (voor verkoop doeleinden). We willen echt gaan bieden op het huis dat we gezien hebben, dus dat moet appartement snel in de verkoop.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goedemorgen!

Even naar de garage, lekke band wegbrengen...
Nou als die cake klaar is lijkt me wel een goed moment Inad.
Ai, lekke band niet fijn. Heb je zelf de band verwisseld?

Nemo's avontuur komt nu ook dichtbij, he? Spannend hoor. Ik vind dus wel dat je de cake van Inad verdiend hebt!

Ik heb al weer dagen last van mijn heupen, heb er zo de balen van! Lang lopen lukt gewoon niet. Binnenkort toch maar eens terug naar de huisarts ermee. Ik hoop dat rollators vergoed worden. Dan wil ik deze:

Loretta is De Mol. Punt.
Wat vervelend Kess, misschien moet je zo'n ding nemen wat je met je lichaam aandrijft. Zo'n wiel met een stok en stuur erop.

Maar serieus, wat is eraan te doen?
In principe zou ik wel zelf band kunnen wisselen maar de buurman wilde zo graag.......
Ja, nee, dat kun je de buurman natuurlijk ook niet aandoen: toe laten kijken zonder de handen uit de mouwen te steken. Goehoedddd!

Wiel met stok en stuur erop? Heb een plaatje nodig, want kan me er geen voorstelling van maken.

Tja, fysio helpt niet, injecties werken tijdelijk. Als mijn weerstand laag is, gaan mijn heupen janken, heb ik het idee. Misschien dus maar zelfde kuurtje als Erwt nemen.
Loretta is De Mol. Punt.

Bah, vervelend van heupen Kess. Wat ís het eigenlijk precies? Weerstandkuurtje dus misschien ook wel goed idee voor jou? Ik voel me trouwens niet slecht. Wel verkouden (snot, hoesten, keel), maar verder prima. Xan heeft sinds vanochtend wél een zere keel en voelt zich niet helemaal lekker. Even kijken hoe dat afloopt.

Hoewel 't hier nogal heiig was, voelt het wel lekker lenteachtig buiten.

Ik heb gisteren de tweede van onze gordijnen gemold (van die paneelgordijnen van de Ikea), dus nu wordt de noodzaak van nieuwe gordijnen wel groot

Cake, lekkerrrrrr!

Ik ga morgen een Italiaanse amandel-amarettotaart maken
Peas on earth!
Wéér naar Ikea dus!

Wij hebben Hema en V&D-gordijnen. Erg tevreden over.

Pijn in heupen is chronische slijmbeursontsteking.
Loretta is De Mol. Punt.
Hehe, geen Ikea vandaag!

Wél een heel leuk vierkant servies geshopt!

Nu even relaxen, straks lekker soep, en vanavond bij Olijf&Olief op de koffie. Kijken hoe Xan 't houdt, want hij en is Een Verkouden Man!

Chronische slijmbeursontsteking is stom

Misschien toch maar weer eens terug inderdaad, want dat kan toch niet zo doorgaan Kess
Peas on earth!
Echt naar, die slijmbeursontsteking Kesske

Ik ken die roze rollator ergens van

Cake was voor Mille

Net Chica opgehaald van afspraak met ex. Was beetje rare situatie. Zet wel even wat op NS.
Roze rollator kwam mij óók al erg bekend voor

Cake voor Mille klinkt goed

Ik ga even in NS kijken. Of is over een uurtje vroeg genoeg?
Peas on earth!
Dan moet Mille maar even twee plakjes afsnijden en naar ish sturen. Anders is het sjielug.

De roze rollator heeft zijn primeur gehad in het MAF-topic, geloof ik. Ter ondersteuning van alle waggelende zwangeren, toen. Maar ik verhuis hem gewoon mee, heur. Ding is kei-kek!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk morgen pas, Erwt. Ik neem het risico niet om nu helemaal voor niets in te loggen...
Loretta is De Mol. Punt.
Roze rollator ken ik ook al uit 't singlestopic (vraag me niet naar de link) toen ik daar pas schreef
Peas on earth!
Ik heb wél net in NS geschreven, snel als ik ben

Nu nog even op Inadje wachten
Peas on earth!
Hahaha, het staat er al hoor

En rollator ken ik uit beide topics geloof ik, en hier issie ook eerder langsgekomen
Volgens mij bedoelde Vish dit voor Kess: Schijn je best hard op te kunnen scheuren! Wel balen zeg van je pijnlijke heupen, het vochtige weer zal ook wel niet meehelpen. Het wordt gewoon tijd voor LENTEEEEEEEEE!!

Zo, de boodschapjes hier zijn binnen, ook voor Erwt/Xan-bezoek van vanavond. Voor Erwt iig spa blauw en rijstcrackers . Tot strakkies!! Laat Xan wel z'n keelpijn thuis??
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven