Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bij Van Helsing in slaap gevallen.
Loretta is De Mol. Punt.
je onderschrift klopt perfect Pep.

Eow, raak mijn leven niet kwijt, het wordt alleen maar completer.

Klef he?
Laat me raden Kesselien, jij houdt sowieso niet van vampierflicks?

En, post al geweest?
JAwel, leuk juist! Maar bij Van Helsing waren sommige stukken wel erg nep, heur. En dan kanp ik af en draai me om. En val in slaap.

Nee, post nog niet geweest...
Loretta is De Mol. Punt.
Had je mijn kaartje wel OP TIJD gehad Kess?

om Sjaf en compleet leven, erg klef
Ja reuze nep, maar Hugh Jackman hield het leuk. Ultieme film blijft toch Dracula, met Gary Oldman als Dracula.
Van Helsing is een draak van een film Vooral omdat mevrouw de hoofdrolspeelster constant de stoere mevrouw uithing, maar opeens veranderde in een hulpeloze dame in nood als meneer H. langskam....

Stomme trut.

En HJ is een beetje een enge vent, sorry

Ik ben overigens in een niet heel genuanceerde bui...
Zou jij dat niet doen dan Eow als er een Heul Lekkere man voorbij zou komen? Zeg Andries Knevel? Dan ga jij ook door je knietjes
Interview with the vampire is ook goed.

Maar ja...

Kaartje was er gisteren al, ja!

Die vrouw in Van Helsing ging ook bij iedere vechtpartij eerst in een sexy pose staan met de borstjes pront vooruit gestoken, voordat ze een klap uitdeelde.
Loretta is De Mol. Punt.
Enge vent, zegt wannabeEnriekIklesiasfan
Heb een hekel aan TC en Kristen Dunst, dus geen IWAV fan.
Tja, TC duikt ook overal op!
Loretta is De Mol. Punt.
Zolang het niet met zijn hoofd in mijn wc pot is vind ik het best. Alhoewel, het bevordert het kotsen natuurlijk.
Fuck Star. Zo.

Eens met Kess voor wat betreft rare poses voor het slaan. En verder was de kledij ook wel erg sexy voor een zogenaamd stoere dame...... Vonduteenbeetjeirritantongeemancipeerd

IWAV was mooi. Zelfs al denk je alles behalve BP weg, dan was het nog een geniale film

En zou ook best terecht zijn, kotsen over TC

En hij is géén wannabe EI en hij is níet eng Jij hebt gewoon Geen Smaak Star.
Kijk, dit is nou een wannabe EI

Je hebt me door wat betreft smaak Eow. O trouwens, meisjesnaam LaToya doen? Wat vind je? Past toch bij me?

LaToya is hélemaal Star
Ik ga even proberen of ik kind in bed ,en daarmee dus mezelf, kan krijgen
En dan mijn achternaam, zo leuk, zo'n voornaam en dan mijn andersklinkende achternaam. En initialen LL, ik denk dat ik als tweede naam Ulla doe. Vind ik leuk, als grapje initalen LUL.
Ohhhh das gemeen, juist als ik er even niet zoveel ben vandaag 't hele theehuis volkletsen over TC, samurai's, kotsslaapjes enzo. Tsssk

Ik heb de laatste dagen zóveel werk-discipline, ongelooflijk. Ik had die vakantie duidelijk nodig , ennnn nog steeds niet echt gesnoept (oh en voor Inad weer begint te zeuren , ik heb gisteren mijn BMI uitgerekend, was 26,5 en das te hoog!)

Kotsbabyslaapje klinkt vies, zandbak in truck dan wel weer leuk .

Moet je veel kotsen Star?

iEr is lief! Kan jij lekker vanmiddag relaxen!

Ik weet nog niet wat wij eten vandaag, Xan doet boodschappen. Ohja, spaghetti geloof ik. Al heel lang niet gegeten.

Nog even en dan heb ik weekend! . Ik wilde gaan schaatsen, maar volgens mij dooit het. Kan er iemand even op het weerstation kijken?
Peas on earth!
Star

Je hebt wel een béétje smaak hoor, want LUL klinkt prachtig als initialen
Weerstation is Kess` afdeling

Ik heb net een ongelooflijk saaie briefing gehad (nu ik weet dat inwoners binnenkort de groenstroken voor de voordeur van de gemeente kunnen kopen kan ik weer verder met m`n leven hoor) en verrek van de buikpijn.

Slaap je al Star?
quote:Star schreef op 08 januari 2009 @ 13:40:

Ja reuze nep, maar Hugh Jackman hield het leuk. Ultieme film blijft toch Dracula, met Gary Oldman als Dracula.

En Kiejaaanoe er in

Van Helsing gezien, maar kan het me niet meer herinneren. Hmm, dat zegt vast wel iets

Hoofdsamurai juist cool. Beter dan reguliere middenklassesamurai
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Misschien is het wel een SuburbiaSamoerai Inad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven