Theehuis

donderdag 8 januari 2009 om 13:43
Van Helsing is een draak van een film Vooral omdat mevrouw de hoofdrolspeelster constant de stoere mevrouw uithing, maar opeens veranderde in een hulpeloze dame in nood als meneer H. langskam....
Stomme trut.
En HJ is een beetje een enge vent, sorry
Ik ben overigens in een niet heel genuanceerde bui...
Stomme trut.
En HJ is een beetje een enge vent, sorry
Ik ben overigens in een niet heel genuanceerde bui...

donderdag 8 januari 2009 om 13:51

donderdag 8 januari 2009 om 14:00

donderdag 8 januari 2009 om 14:14
Ohhhh das gemeen, juist als ik er even niet zoveel ben vandaag 't hele theehuis volkletsen over TC, samurai's, kotsslaapjes enzo. Tsssk
Ik heb de laatste dagen zóveel werk-discipline, ongelooflijk. Ik had die vakantie duidelijk nodig , ennnn nog steeds niet echt gesnoept (oh en voor Inad weer begint te zeuren , ik heb gisteren mijn BMI uitgerekend, was 26,5 en das te hoog!)
Kotsbabyslaapje klinkt vies, zandbak in truck dan wel weer leuk .
Moet je veel kotsen Star?
iEr is lief! Kan jij lekker vanmiddag relaxen!
Ik weet nog niet wat wij eten vandaag, Xan doet boodschappen. Ohja, spaghetti geloof ik. Al heel lang niet gegeten.
Nog even en dan heb ik weekend! . Ik wilde gaan schaatsen, maar volgens mij dooit het. Kan er iemand even op het weerstation kijken?
Ik heb de laatste dagen zóveel werk-discipline, ongelooflijk. Ik had die vakantie duidelijk nodig , ennnn nog steeds niet echt gesnoept (oh en voor Inad weer begint te zeuren , ik heb gisteren mijn BMI uitgerekend, was 26,5 en das te hoog!)
Kotsbabyslaapje klinkt vies, zandbak in truck dan wel weer leuk .
Moet je veel kotsen Star?
iEr is lief! Kan jij lekker vanmiddag relaxen!
Ik weet nog niet wat wij eten vandaag, Xan doet boodschappen. Ohja, spaghetti geloof ik. Al heel lang niet gegeten.
Nog even en dan heb ik weekend! . Ik wilde gaan schaatsen, maar volgens mij dooit het. Kan er iemand even op het weerstation kijken?
Peas on earth!
donderdag 8 januari 2009 om 14:22
donderdag 8 januari 2009 om 14:48
quote:Star schreef op 08 januari 2009 @ 13:40:
Ja reuze nep, maar Hugh Jackman hield het leuk. Ultieme film blijft toch Dracula, met Gary Oldman als Dracula.
En Kiejaaanoe er in
Van Helsing gezien, maar kan het me niet meer herinneren. Hmm, dat zegt vast wel iets
Hoofdsamurai juist cool. Beter dan reguliere middenklassesamurai
Ja reuze nep, maar Hugh Jackman hield het leuk. Ultieme film blijft toch Dracula, met Gary Oldman als Dracula.
En Kiejaaanoe er in
Van Helsing gezien, maar kan het me niet meer herinneren. Hmm, dat zegt vast wel iets
Hoofdsamurai juist cool. Beter dan reguliere middenklassesamurai
Wat Supersmollie zegt vind ik ook