Theehuis
donderdag 8 januari 2009 om 15:04
Van Helsing. Geen idee. Ben ik dan een cultuurbarbaar?
Last Samoerai wel gezien, al lang geleden. Vond TC daarin dan wel weer okee, in tegenstelling tot veel andere films . Over TC gesproken (associeerderig ). Wat ziet Nicole Kidman er tegenwoordig eng uit zeg
Ik heb alle klusjes op m'n doelijstje af
Tijd voor een nieuw doelijstje dus....
Last Samoerai wel gezien, al lang geleden. Vond TC daarin dan wel weer okee, in tegenstelling tot veel andere films . Over TC gesproken (associeerderig ). Wat ziet Nicole Kidman er tegenwoordig eng uit zeg
Ik heb alle klusjes op m'n doelijstje af
Tijd voor een nieuw doelijstje dus....
Peas on earth!
donderdag 8 januari 2009 om 15:21
Ik zou inderdaad een Lekker Weekendlijstje maken, Erwt!
Buiten is het nu -1.4, je kunt dus best gaan schaatsen.
Star, slaap je al?
Wat heeft iedereen eigenlijk voor weekendplannen?
En als iemand zich erg verveelt en googlezin heeft: waar kun je Delfts Blond servies kopen, behalve bij V&D?
Buiten is het nu -1.4, je kunt dus best gaan schaatsen.
Star, slaap je al?
Wat heeft iedereen eigenlijk voor weekendplannen?
En als iemand zich erg verveelt en googlezin heeft: waar kun je Delfts Blond servies kopen, behalve bij V&D?
Loretta is De Mol. Punt.

donderdag 8 januari 2009 om 15:26
Ja, Cook & Co, daar heb ik het ook gezien. Maar ik wil graag online bestellen, scheelt hoop zeulwerk en ik weet toch wat ik wil.
Kaart van Eow lag op de mat. Gruwelijk! Nog geen vergelijkingsmateriaal, want geen Starrenkaart nog. Uitslag van de wedstrijd Meest Gruwelijke Kaart dus waarschijnlijk morgen. Maar dank alvast voor je kaart, Eow. Altans, voor de boodschap die erin stond.
Kaart van Eow lag op de mat. Gruwelijk! Nog geen vergelijkingsmateriaal, want geen Starrenkaart nog. Uitslag van de wedstrijd Meest Gruwelijke Kaart dus waarschijnlijk morgen. Maar dank alvast voor je kaart, Eow. Altans, voor de boodschap die erin stond.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 8 januari 2009 om 15:29

donderdag 8 januari 2009 om 15:30

donderdag 8 januari 2009 om 15:39
O ik dacht dat luie doos geen zin had om naar de V&D WINKEL te gaan
Vermoeiend Pep, maar andere oorzaak
Trouwens, ze zijn Stom op mijn werk. Einde maand twee avonden van 3.5 uur Excel training, maar niet zoals normaal tijd voor tijd of overuren betaald. Helegaar geen vorm van vergoeding. Denk niet dat ik dan behoefte heb om te gaan. Gisteravond lag ik om 20.00 in bed bijvoorbeeld.
Vermoeiend Pep, maar andere oorzaak
Trouwens, ze zijn Stom op mijn werk. Einde maand twee avonden van 3.5 uur Excel training, maar niet zoals normaal tijd voor tijd of overuren betaald. Helegaar geen vorm van vergoeding. Denk niet dat ik dan behoefte heb om te gaan. Gisteravond lag ik om 20.00 in bed bijvoorbeeld.