Theehuis
vrijdag 9 januari 2009 om 10:26
Bieb, zwembad, schaatsen, Bob de B.... Wat een activiteiten al op de vroege ochtend! Ben nu echt brak. Ging heel even liggen op de bank, oogjes dicht en wegggg. Maar paar minuten later stond Tony voor mijn neus. "Ik denk dat ik beter ben. Gaan we nu?" Was dus alleen opstartprobleempje. Dus Tony in kleren gehezen, van voedsel voorzien en weggebracht. Nu veeeeeeel koffie in mezelf aan het gieten.
Luun, jouw kinderen ziek? Niet in dit jaar!
Luun, jouw kinderen ziek? Niet in dit jaar!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 9 januari 2009 om 13:00
Hehe, ik sta versteld van mezelf. Het zou kunnen dat het tóch nog goedkomt met me dit jaar
- wc gepoetst
- huis gepoetst
- hele huis gestofzuigd (wat voor mijn doen echt wonderbaarlijk is, want grafhekel aan stofzuigen)
- beneden gedweild
- opgeruimd
Zit al een halfuur een boek te lezen, en ga straks schaatsen. Ik voel me een Goede Huisvrouw
- wc gepoetst
- huis gepoetst
- hele huis gestofzuigd (wat voor mijn doen echt wonderbaarlijk is, want grafhekel aan stofzuigen)
- beneden gedweild
- opgeruimd
Zit al een halfuur een boek te lezen, en ga straks schaatsen. Ik voel me een Goede Huisvrouw
Peas on earth!
vrijdag 9 januari 2009 om 14:35
Woow, Erwt
Tony is uberschattig
Eow heeft lieve lichtpuntjes, behalve dat sprankele dan he?
Zwembad was zoooooooo lekker. Het was bijna helemaal leeg!! Paar bejaarden baantjestrekkers. Twee andere moeders met kind (een hele leuke waar ik mee gepraat heb terwijl Chica met haar dochter speelde en een hele volkswijkse met kinderen met vreselijke namen die zich builen vielen). Chica en ik hadden het warme bubbelbad een hele tijd voor ons zelfs en glijbaan al helemaal. Chica helemaal niet bang voor water. Wist ik al van vorige keren, maar tijdje niet geweest, dus had weer anders kunnen zijn. Ik vond het zelfs bijna eng hoe lang ze soms met kop onder water ging in bubbelbad, waar ze op zitrand kon staan, maar ze kwam steeds lachend naar boven. Soort vis van een kind
Nu even thuis geluncht, beetje gechilled en dan gaan we zo naar de bibliotheek
Eerst even een foto plaatsen van hoe de bomen er hier vanmorgen uit zagen
Tony is uberschattig
Eow heeft lieve lichtpuntjes, behalve dat sprankele dan he?
Zwembad was zoooooooo lekker. Het was bijna helemaal leeg!! Paar bejaarden baantjestrekkers. Twee andere moeders met kind (een hele leuke waar ik mee gepraat heb terwijl Chica met haar dochter speelde en een hele volkswijkse met kinderen met vreselijke namen die zich builen vielen). Chica en ik hadden het warme bubbelbad een hele tijd voor ons zelfs en glijbaan al helemaal. Chica helemaal niet bang voor water. Wist ik al van vorige keren, maar tijdje niet geweest, dus had weer anders kunnen zijn. Ik vond het zelfs bijna eng hoe lang ze soms met kop onder water ging in bubbelbad, waar ze op zitrand kon staan, maar ze kwam steeds lachend naar boven. Soort vis van een kind
Nu even thuis geluncht, beetje gechilled en dan gaan we zo naar de bibliotheek
Eerst even een foto plaatsen van hoe de bomen er hier vanmorgen uit zagen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 9 januari 2009 om 14:56
~~~ sprankeldesprankeldesprankel ~~~
* trekt Eow uit negatieve dip *
Lief, die Chica als waterratje. Maarreh...hoe kun je nou zwemmen in een bijna leeg bad??
Star, je kaartje is binnen! Moeilijk hoor, twijfeldetwijfel, welke is nou het allergruwelijkst?
Tja, dan toch die van Eow. Die is 3D en dat is natuurlijk per definitie al NOD DON, alhoewel jouw Winnieglitters ook wel heul erg zijn! Hoe dan ook: dank voor je lieve kaartje!
* trekt Eow uit negatieve dip *
Lief, die Chica als waterratje. Maarreh...hoe kun je nou zwemmen in een bijna leeg bad??
Star, je kaartje is binnen! Moeilijk hoor, twijfeldetwijfel, welke is nou het allergruwelijkst?
Tja, dan toch die van Eow. Die is 3D en dat is natuurlijk per definitie al NOD DON, alhoewel jouw Winnieglitters ook wel heul erg zijn! Hoe dan ook: dank voor je lieve kaartje!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 9 januari 2009 om 15:14
vrijdag 9 januari 2009 om 18:54
Hier ook witte bomen, heel mooi!
Heb heel tof geschaatst, was er helemaal blij van
Op de uiterwaarden langs de rivier die hier vlakbij is, de bruggetjes van de fietspaden die eroverheen gaan waren opengezet, dus kon heeelll eind schaatsen. Helemaal leuk.
Voor't eerst, samen met Xan maar eens heuse weekboodschappen gedaan in't kader van beter plannen, minder weggooien en iets goedkoper boodschappen doen, meestal denken we maar twee dagen vooruit. De AH en de SdB hebben alleen geen spliterwten meer, grmpfff... daar gaat m'n erwtensoepplan
Heb heel tof geschaatst, was er helemaal blij van
Op de uiterwaarden langs de rivier die hier vlakbij is, de bruggetjes van de fietspaden die eroverheen gaan waren opengezet, dus kon heeelll eind schaatsen. Helemaal leuk.
Voor't eerst, samen met Xan maar eens heuse weekboodschappen gedaan in't kader van beter plannen, minder weggooien en iets goedkoper boodschappen doen, meestal denken we maar twee dagen vooruit. De AH en de SdB hebben alleen geen spliterwten meer, grmpfff... daar gaat m'n erwtensoepplan
Peas on earth!
vrijdag 9 januari 2009 om 21:14
Morrisenmara noooitttt van gehoord.
*googelt even en snapt waarom ze het niet kende*
Had twee jaar geleden nog een paar keer op de ijsbaan geschaatst, daarvoor al héél lang geleden. Ging best goed trouwens. Niet in een wak gevallen
InadBieb heeft lekkere choco's, wittechocolademelk enzo!
*googelt even en snapt waarom ze het niet kende*
Had twee jaar geleden nog een paar keer op de ijsbaan geschaatst, daarvoor al héél lang geleden. Ging best goed trouwens. Niet in een wak gevallen
InadBieb heeft lekkere choco's, wittechocolademelk enzo!
Peas on earth!
vrijdag 9 januari 2009 om 21:23
Biebbezoek was chocolademelkloos dit keer We waren er niet zo lang want ander bezoek liep uit, namelijk aan de belastingdienst. Jaja. saai he? Maar, heb me heeeel goed laten informeren over alles, samenwonen, zelfs maar op zelfde adres gerigistreerd staan, fiscale partners zijn, toeslagpartners zijn (ben je automatisch als wonend op zelfde adres) etc etc. Heel goed geweest. Chica vond t zowaar leuk, want hele aardige man en ze kreeg zelfs een knuffeldiertje kado van em
Erwt, je dacht dat het shirtjes voor Kess zelf waren?
Heb lang bericht geplaats op NS..
Erwt, je dacht dat het shirtjes voor Kess zelf waren?
Heb lang bericht geplaats op NS..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 9 januari 2009 om 21:28