Theehuis
donderdag 15 januari 2009 om 19:59
voor auto met vissticker van Eow.
voor jammende Inad.
voor PodE en schoenenkeuze. Laarzen vinnik leuk.
voor misselijke Star.
voor Vito en voor Kess omdat nest gaat uitvliegen. Herkenning want per 2 februari gaan Ben en Jerry ook naar de speelgroep. Aan de ene kant vind ik ze nog zo klein, maar de afgelopen dagen wordt toch echt steeds duidelijker dat ze bijna 2 zijn. Lijkt wel alsof plots het dreumesserige ervan af is. Ze worden opeens zo wijs (en hebben een groeischeut gehad)...
Hier ook ziek kindeke. Raketje voor de verandering. Klaagt sinds vannacht over oorpijn (ik heb pijn aan mijn oortje en mama, ik hoor tudum in mijn oor), heeft sinds vannacht 40 + koorts en hangt wat op de bank. Morgen moet ik z'n oren even laten checken bij huisarts.
Zometeen weer nailpimp.
Tjuus.
voor jammende Inad.
voor PodE en schoenenkeuze. Laarzen vinnik leuk.
voor misselijke Star.
voor Vito en voor Kess omdat nest gaat uitvliegen. Herkenning want per 2 februari gaan Ben en Jerry ook naar de speelgroep. Aan de ene kant vind ik ze nog zo klein, maar de afgelopen dagen wordt toch echt steeds duidelijker dat ze bijna 2 zijn. Lijkt wel alsof plots het dreumesserige ervan af is. Ze worden opeens zo wijs (en hebben een groeischeut gehad)...
Hier ook ziek kindeke. Raketje voor de verandering. Klaagt sinds vannacht over oorpijn (ik heb pijn aan mijn oortje en mama, ik hoor tudum in mijn oor), heeft sinds vannacht 40 + koorts en hangt wat op de bank. Morgen moet ik z'n oren even laten checken bij huisarts.
Zometeen weer nailpimp.
Tjuus.
donderdag 15 januari 2009 om 20:00
donderdag 15 januari 2009 om 21:53
voor ziek Raketje, en voor zieke Vito. En stiekem een beetje om tudum in oor.
Weekendje weg is leuk Erwtje! Heb je al iets gevonden?
Kess, spannend hoor, 2 mannen uit huis straks Groot worden ze dan. Fijn dat Tony er zin in heeft, school. Scheelt een hoop. En rozenkrans is meer iets voor daar beneden bij jullie, daar doen wij grefo's niet aan
Hier overigens juist een Vraagstuk thuis: wat doen we met de kerk. Blijven en gáán óf uitschrijven en niet meer gaan. Want we zijn al bijna een jaar niet meer geweest.
Ik heb gesport net Was óók al heel lang geleden en eigenlijk zelfde vraagstuk als kerkvraagstuk, maar dan makkelijker opgelost
Weekendje weg is leuk Erwtje! Heb je al iets gevonden?
Kess, spannend hoor, 2 mannen uit huis straks Groot worden ze dan. Fijn dat Tony er zin in heeft, school. Scheelt een hoop. En rozenkrans is meer iets voor daar beneden bij jullie, daar doen wij grefo's niet aan
Hier overigens juist een Vraagstuk thuis: wat doen we met de kerk. Blijven en gáán óf uitschrijven en niet meer gaan. Want we zijn al bijna een jaar niet meer geweest.
Ik heb gesport net Was óók al heel lang geleden en eigenlijk zelfde vraagstuk als kerkvraagstuk, maar dan makkelijker opgelost
donderdag 15 januari 2009 om 22:03
Erwtje, kijk even op site van roompot vakanties of site van weekendje weg. Roompot heeft heel vaak extreem goedkope aanbiedingen last minut (kennis zat laatst in een huisje voor 4 euro per persoon per nacht, met 2 personen).
En wat kerk betreft: het werkt niet zoals de sportschool dat je lid moet zijn om erin te mogen. Maar als je lid bent, belijdenis hebt gedaan en dergelijke dan wordt er wel het een en ander van je verwacht. En terecht ook. Natuurlijk mag je altijd gewoon komen als je geen lid bent. En we vinden het zelf ook niet netjes om wel ingeschreven te staan en nooit te komen. Geloven doen we wel, maar of een kerk helemaal bij ons past is een tweede.
En wat kerk betreft: het werkt niet zoals de sportschool dat je lid moet zijn om erin te mogen. Maar als je lid bent, belijdenis hebt gedaan en dergelijke dan wordt er wel het een en ander van je verwacht. En terecht ook. Natuurlijk mag je altijd gewoon komen als je geen lid bent. En we vinden het zelf ook niet netjes om wel ingeschreven te staan en nooit te komen. Geloven doen we wel, maar of een kerk helemaal bij ons past is een tweede.
donderdag 15 januari 2009 om 22:13
Snap ik qua kerk. Ik dacht ook vooral: als jullie niet zo regelmatig gaan, dan misschien logischer om niet ingeschreven te staan, maar gewoon af en toe te gaan, als je wel die behoefte hebt. Zoiets
Goed hoor, van sportschoolinschrijving.
Ik mag van mezelf morgen weer op de weegschaal , ohwee als ik niet vreselijk afgevallen ben
Goede tip Eow, ik ga ff kijken!
Goed hoor, van sportschoolinschrijving.
Ik mag van mezelf morgen weer op de weegschaal , ohwee als ik niet vreselijk afgevallen ben
Goede tip Eow, ik ga ff kijken!
Peas on earth!
donderdag 15 januari 2009 om 22:17
Geen kruiden, maar wel thee. Verder geen rare sapjes. Iedere dag glas optimel. Ik ontbijt nu standaard met yoghurtmetbanaan, lunch is drie boterhammen en dan gewoon normaal avondeten. Fruit tussendoor en bij de thee mag ik zowaar van mezelf twee volkorenbiscuitjes. Dan zie ik mezelf even door de vingers, zeg maar
Goed hoor, Eow!!
Goed hoor, Eow!!
Peas on earth!
donderdag 15 januari 2009 om 22:24
Klinkt heel goed hoor Erwtje. Nog wel aan de erg weinige kant, moet ik zeggen. Je moet niet té streng doen, want dat trek je niet lang. Beetje extra wandelen of fietsen doet ook wonderen.
Ik ben een stuk minder streng, mag van mezelf ook bést iets lekkers. Schrijf alleen wél op wat ik eet, want dat voorkomt dat je ongemerkt extra neemt. En ik mag álles (nou ja, binnen redelijke grenzen ) alleen kleinere porties. Dus een blokje chocola ipv een halve reep. Een klein schaaltje vla ipv een groot schaaltje, beetje kaas over de pasta ivp heel veel, optimel ipv gewone yoghurt. Werkt veel beter voor mij en is heel effectief (want aantal jaren terug 20 kilo mee afgevallen). En 1x per week iets waar ik gewoon echt zin in heb. Dus of een patatje, of een gebakje of gewoon tóch een hele reep chocola
Ik ben een stuk minder streng, mag van mezelf ook bést iets lekkers. Schrijf alleen wél op wat ik eet, want dat voorkomt dat je ongemerkt extra neemt. En ik mag álles (nou ja, binnen redelijke grenzen ) alleen kleinere porties. Dus een blokje chocola ipv een halve reep. Een klein schaaltje vla ipv een groot schaaltje, beetje kaas over de pasta ivp heel veel, optimel ipv gewone yoghurt. Werkt veel beter voor mij en is heel effectief (want aantal jaren terug 20 kilo mee afgevallen). En 1x per week iets waar ik gewoon echt zin in heb. Dus of een patatje, of een gebakje of gewoon tóch een hele reep chocola
donderdag 15 januari 2009 om 22:29
Doe je goed hoor Eow. Het lastige is dat ik niet zo goed ben in 'van alles een beetje', want één stukje chocola .... ai... . Daarom werkt het voor mij om gewoon even níet te snoepen. Maar ik neem af en toe ook wel iets hoor. Eergisteren een kokosmakroon, bij uit eten lekker gegeten en dan ontzeg ik mijzelf niet die lekkere chocoladebonbon bij de koffie enzo. Maar ik weet dat ik thuis moeite heb met die discipline, vandaar. Ik tel af en toe m'n calorieën even op caloriechecker en dan zit ik aan de lage kant, maar wel voldoende om aan dagelijkse voedingsstoffen te komen.
Peas on earth!
vrijdag 16 januari 2009 om 09:12
Goedemorgen
De weegschaal is blij en zei -2,nogwat (in vergelijking met 01-01)!
Het is weekend! Even poetsen en dan op schoenenjacht!
Dier is slim, met nachtblinde Jon-mol!
Inad, weet je ook wanneer ze laten weten f je 't geworden bent?
Hoest met Raketje?
En met Vito?
Even denken of ik verder nog wat te vragen heb?
De weegschaal is blij en zei -2,nogwat (in vergelijking met 01-01)!
Het is weekend! Even poetsen en dan op schoenenjacht!
Dier is slim, met nachtblinde Jon-mol!
Inad, weet je ook wanneer ze laten weten f je 't geworden bent?
Hoest met Raketje?
En met Vito?
Even denken of ik verder nog wat te vragen heb?
Peas on earth!
vrijdag 16 januari 2009 om 09:47
Wat goed Erwt! Ik geloof dat ik spontaan zin krijg om met je mee te doen! Fijn dat je meteen goed resultaat hebt. Net als Eow! Wow, jij gaat ook super! Dat moet inderdaad wel motiverend zijn!
Vito is koortvrij. Is wel vaak wakker geweest vannacht en niet helemaal in goede doen, maar het gaat dus wel weer beter.
Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Eigenlijk moeten we een nieuwe droger hebben, maar Don vindt het vast geen goed plan als ik die zonder hem ga kopen. Wie weet laat ik dan die ene met die heel mooie display met lampjes en bliepjes staan...
Vito is koortvrij. Is wel vaak wakker geweest vannacht en niet helemaal in goede doen, maar het gaat dus wel weer beter.
Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Eigenlijk moeten we een nieuwe droger hebben, maar Don vindt het vast geen goed plan als ik die zonder hem ga kopen. Wie weet laat ik dan die ene met die heel mooie display met lampjes en bliepjes staan...
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 16 januari 2009 om 10:39
vrijdag 16 januari 2009 om 13:16
Ah, de Breede Pootjes worden aangekleed Ik heb het zelf ook hoor. Brede voeten, heel naar. En hoge wreef, dus pas bijna geen normale schoenen 
Vijn dat Fito weer koortsvrij is ! Dat gaat snel zeg!
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Overweeg om Juna naar de kapper te brengen vanmiddag, want haar groeit alle kanten uit. Wil het wel laten groeien, maar nu is het een beetje wild.
En even boodschappen doen en iets lekker koken. Heeft er iemand een niet te moeilijk recept voor paella? (inad? )

Vijn dat Fito weer koortsvrij is ! Dat gaat snel zeg!
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden. Overweeg om Juna naar de kapper te brengen vanmiddag, want haar groeit alle kanten uit. Wil het wel laten groeien, maar nu is het een beetje wild.
En even boodschappen doen en iets lekker koken. Heeft er iemand een niet te moeilijk recept voor paella? (inad? )

vrijdag 16 januari 2009 om 14:57
quote:Dierewier schreef op 15 januari 2009 @ 21:02:
Jon is de mol, hij is nachtblind en een mol toch ook of juist niet??? Ik vind verdacht, nu verder kijken...
Jaaaaa ik heb dus net precies een soortgelijke opmerking op topic op Entertainment gepost
Nachtblind en flink vertrouwen gewonnen door naam op beide topito's.
Jon is de mol, hij is nachtblind en een mol toch ook of juist niet??? Ik vind verdacht, nu verder kijken...

Jaaaaa ik heb dus net precies een soortgelijke opmerking op topic op Entertainment gepost
Nachtblind en flink vertrouwen gewonnen door naam op beide topito's.
vrijdag 16 januari 2009 om 16:38
Haai
Ik zit met Chica op schoot en word bedolven onder de kusjes
Ze is 'een beetje ziek' zegt ze zelf, heeft last van d'r maagje en diarree. Toen mijn moeder kwam eten heeft ze echt gegild van pijn toen ze naar de wc moest. Zo zielig.
Vandaag vrij dus rustig dagje. We zijn naar museum geweest (over allerlei verschillende volken/culturen) en hebben nieuw vest en paar maillots voor haar gekocht.
Eow, oh zo'n visje. Ik dacht een Nemo ofzo
Vish om geweldig plaatje.
Eow & Erwt om afvallen. Wow.
Kess, fijn dat Vito weer beter is en Tony naar 1e shoolkeuze kan.
Luun, beterschap voor Raketje.
Star, hoest nu?
Ik weet niet wanneer ik iets hoor van band. Als ze t lang duurt ga ik mailen hoor. Maar denk dat ze niet ineens elke avond van de week gaan repeteren dus denk dat het een week duurt wel, jammergenoeg.
Muizengif zielig ook. Huisbaas van een studentenhuis waar ik ooit woonde had keer gestrooid en muizen gooide zich toen echt gillend van de pijn het trapgat in om maar eerder dood te zijn dan het gif hen vermoorde. Heb toen echt zitten janken en twee muizen gered door ze te vangen in kaasstolp en naar buiten gebracht, naar park, waar ze, als echte stadsmuizen, waarschijnlijk binnen no time zijn overleden/opgegeten etc.
Ik zit met Chica op schoot en word bedolven onder de kusjes
Ze is 'een beetje ziek' zegt ze zelf, heeft last van d'r maagje en diarree. Toen mijn moeder kwam eten heeft ze echt gegild van pijn toen ze naar de wc moest. Zo zielig.
Vandaag vrij dus rustig dagje. We zijn naar museum geweest (over allerlei verschillende volken/culturen) en hebben nieuw vest en paar maillots voor haar gekocht.
Eow, oh zo'n visje. Ik dacht een Nemo ofzo
Vish om geweldig plaatje.
Eow & Erwt om afvallen. Wow.
Kess, fijn dat Vito weer beter is en Tony naar 1e shoolkeuze kan.
Luun, beterschap voor Raketje.
Star, hoest nu?
Ik weet niet wanneer ik iets hoor van band. Als ze t lang duurt ga ik mailen hoor. Maar denk dat ze niet ineens elke avond van de week gaan repeteren dus denk dat het een week duurt wel, jammergenoeg.
Muizengif zielig ook. Huisbaas van een studentenhuis waar ik ooit woonde had keer gestrooid en muizen gooide zich toen echt gillend van de pijn het trapgat in om maar eerder dood te zijn dan het gif hen vermoorde. Heb toen echt zitten janken en twee muizen gered door ze te vangen in kaasstolp en naar buiten gebracht, naar park, waar ze, als echte stadsmuizen, waarschijnlijk binnen no time zijn overleden/opgegeten etc.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook