Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oeps... snap nu waarom het zo fantastisch leek... recensies: kleine kamers, tweepersoonsbedden met twee ongelijke matrassen, onverzorgde badkamers... hmpff.
Peas on earth!
Ai, jammer zeg! Maar goed dat je er nog even naar gekeken hebt!

Ik had vanmiddag de jongens samen in bad en toen kwam mijn ergste nachtmerrie uit, waar we het laatst al eens over hadden: Vito poepte in bad. En het was dit keer géén compacte drol.

Zó smerig, ik zal jullie de details besparen, maar Tony heeft het er al úren over. Over hoe víes zijn broertje is. En hoe víes het bad was. En de rest van de badkamer. En de jongens. En ik naderhand ook. Gátver!

Vish: het werden magnetronpannenkoeken.
Loretta is De Mol. Punt.
En nu is Tony ook ziek. Koorts en hangerig, en hele zieke scheten.
Loretta is De Mol. Punt.
Haai allemaal

Chica nu echt echt ziek. Koorts en ze zei: alles doet pijn en ook zo want dramakoningin. Ze slaapt nu en ier en ik gaan vette ierse meuk eten (Chica heeft rijst met vis en broccoli gehad, paar happen): black pudding, rashers, mash, sausagers en ik zag ook een pot witte bonen in tomatensaus voorbij komen geloof ik

Erwt, nog even verder zoeken naar arrangement dus.

En om keukenprinkess

Kess, leuk dat boekje, wil ook! Hoest nu met Vitootje?

Star, nog steeds zo misselijk?

Luun, beterschap voor Raket

Dier, niet zuipen als je zwanger bent heur

Vish, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik leef met je mee en hoop dat oorbel fase is. Kun je niet beginnen met zo'n net klipding?

Eow, misschien moet je voor Dr Dooogie Howser MD gaan

linkje

Wie kent em nog?

Vanmorgen is Chico dan eindelijk langsgekomen om Chica te zien. Zal morgen uitgebreid verslag doen in NS.

Ier en ik hebben nieuwe kast gekocht voor in woonkamer. Bij man die zelf meubels maakt. Zoooo mooi. Snel foto in NS.

300 gisteren was leuk, erg gelachen omdat alle acteurs overduidelijk niet Grieks noch Spartaans waren, maar voornamelijk Schot of Ier. Zoals Gerald Butler die King Leonidas speelt.

Inad na film: toch fijn dat die ieren overal zitten en zaten he, ook toen al, wat moet de wereld toch zonder?

Ier: Ja, hij dacht waarschijnlijk, laat ik die Grieken helpen tegen de Perzen en meteen suntan krijgen.

Inad: Ja en hij heet natuurlijk eigenlijk King Lee O'Nightus

En toen lag ier onder de bank van t lachen

Volgens mij is de ette meuk bijna klaar.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Kruispost..

Oh Kessssssss!

*Prijst zich enorm gelukkig met compacte drol*

Beterschap voor Tony'tje! Vito dus ook ziek of alleen een badpoeperd?
Crosssss ja! Arme Chica echte griep dus! Kus op haar bolletje! En ja, hier Tony en Vito allebei in de lappenmand. Tony valt steeds in slaap terwijl slapen zo ongeveer zijn meest gehate tijdverdrijf is. Dus dan issie écht ziek!
Loretta is De Mol. Punt.
Ohhh Kess vanwege drol. Iew... :puke:

Ben benieuwd naar kast Inad, en naar Chicoverhaal.

Grmpffff... ik kan geen e met een ' meer...
Peas on earth!
Beterschap voor de ziekies!
Ik heb nu téveel hotelletjes gegoogled en kan nu niet meer kiezen
Peas on earth!
Ik sluit me aan met ziek kind.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Erwt

Vish, beterschap voor Nemo

En Kess voor de mannetjes

Chica werd net heel hard hoestend wakker en raakte in soort paniek hoest en gaf daardoor beetje over. Gelukkig haar goed kunnen kalmeren en weer in bed en in slaap gekregen.

Intussen liedjes aan t bedenken om te spelen want ier en ik gaan zo weer youtuben = elkaar muziek laten horen . Je moet iets zonder TV Maar tis serieus leuk
Youtube is dan weer wel hartstikke hip
Allemaal zieke jongetjes Wat sneu zeg. Bah.

Drol :puke: ieuw. Ik wilde het eigenlijk niet weten, maar heb het toch gelezen nogmaals voor zieke mannetjes.

Youtuben is leuk met z'n tweeen, doen Eowman en ik ook weleens.

En ook voor Chic.

Hier net verjaardag gehad, maar met kindjes naar huis gegaan en Eowman nog even daar naartoe.

Morgen weer hele dag onder de pannen. Volgend weekend staat leeggepland op kalender, en daar gaan we ons aan houden
En IEUW vanwege doktersadvies En strafbaar ook Dan toch liever Carter hoor
Oh, Chica niet alleen hoesten maar écht ziek. Bah dan nog maar een keer.
voor zieke kindjes.

Wij kijken Het Moment Van De Waarheid met Robert ten Brink, daar zít me toch een asociaal egoïstisch en egocentrisch mokkel... meldt zonder blikken of blozen dat ze ex-vriend (die erbij zit) gebruikt voor huishoudelijke klusjes, dat ze hem ontrouw is geweest, dat ze zich slimmer voelt dan haar vader, dat ze haar eigen problemen altijd belangrijker vindt... denk (hoop...) dat ze straks geen vrienden meer overheeft....
Peas on earth!
Bijzonder mens, zo te horen. Kijk het niet, maar heb wel vaker iemand gezien waarvan ik dacht 'jij hebt vást niet zo'n leuk leven als je uit de studio komt'
Goedemorgen

Inadje, heb in NS gereageerd
Peas on earth!
Hoera! De leukste tweeling van het land is jarig! Gefeliciteerd lieve jongens, maak er een superdag van!

Loretta is De Mol. Punt.
Ojaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd

Peas on earth!
Ben je er al uit welk weekendje weg het gaat worden, Erwt?

En nog meer zieke kindjes, lees ik. Nemo dus ook de klos...

Tussenstand hier is Vit koortsvrij maar een humeur om op te schieten. Tony flinke koorts en ook pokkenhumeur. O joy!
Loretta is De Mol. Punt.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ai Kess... de ellende dus nog niet helemaal voorbij

Neuh, moet vandaag nog even al mijn gevonden hotelletjes langsgooglen en dan gewoon Kiezen. *Erwt probleempje met teveel keuzemogelijkheden*

Maar komt goed . Lekker even weg
Peas on earth!
Is er op Vlieland niet een leuk lastminuteje? Jij bent toch ook Vlielandfan?
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa Vlieland is leuk! Xan wil graag naar Belgie, dus mijn zoekgebied is nu Belgie (en mijn verborgen agenda is: in het voorjaar een keer naar Vlieland, want ik ben er nog nooit in't voorjaar geweest en lijkt me ook wel leuk!).
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven