Theehuis
vrijdag 23 januari 2009 om 22:41
Hmm, niet helemaal eerlijk: de discussie is weggehaald, maar op Ontaarde moeders topic wordt heel naar subjectief uitgespeld wat er gebeurd is. Vind ik dan ook niet kunnen..
Maar goed, ik ga wat interessanters doen dat stom forummen
Ik kan geen knipoog op deze kutlaptop, dus denk em er maar bij
Iedereen bezig met andere dingen?
Maar goed, ik ga wat interessanters doen dat stom forummen
Ik kan geen knipoog op deze kutlaptop, dus denk em er maar bij
Iedereen bezig met andere dingen?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 januari 2009 om 10:09
De laatste zullen de eerste zijn..
Echooooo
Echooo
Echoo
Echo
Joehoe, waar zijn jullie dan? Allemaal theehuis verlaten? Allemaal door de griep geveld en dus niet meer in staat achter de computer te zitten?
Vanmorgen lagen ier en ik nog even lekker in bed na ehm eh wakker te zijn geworden en toen kwam Chica binnen. Ze piepte een beetje want had hoofdpijn en buikpijn. Ik tilde haar op en toen flaaaatttssssssssssssssssssssssssssssssssss kotste ze me helemaal onder Lekker he?
*hoopt dat Star niet al te misselijk is als ze dit leest*
Straks toch maar even langs weekend HA met haar, al is ze nu vrolijk en koortsvrij. Zo moeilijk in te schatten of het nodig is.
Echooooo
Echooo
Echoo
Echo
Joehoe, waar zijn jullie dan? Allemaal theehuis verlaten? Allemaal door de griep geveld en dus niet meer in staat achter de computer te zitten?
Vanmorgen lagen ier en ik nog even lekker in bed na ehm eh wakker te zijn geworden en toen kwam Chica binnen. Ze piepte een beetje want had hoofdpijn en buikpijn. Ik tilde haar op en toen flaaaatttssssssssssssssssssssssssssssssssss kotste ze me helemaal onder Lekker he?
*hoopt dat Star niet al te misselijk is als ze dit leest*
Straks toch maar even langs weekend HA met haar, al is ze nu vrolijk en koortsvrij. Zo moeilijk in te schatten of het nodig is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 24 januari 2009 om 10:41
Nog steeds beroerd, maar in vergelijking met gisteren alweer ietsjes beterderderder. Score: alles doet nog zeer, vooral hoofd en benen, snot x1000, zakdoekjes zijn bijna op, hoesten, maarrrr.... gisteren was het nóg erger dus in verhouding gaat het nu fantastisch .
Kotsverhaal van Chica is ranzig.
Onze weegschaal is raar. We hebben ons vanochtend op acht verschillende plekken gewogen en op iedere plek wogen we anders . Xan gaat dus nieuwe weegschaal kopen, en dan is het maar afwachten of ik misschien stiekum tóch een slanke den ben óf 150 kilo weeg
Peas on earth!
zaterdag 24 januari 2009 om 11:28
Ieuwwww! Goooor kotsverhaal! Maar ook sneu voor jou en Chica. En iER, want die was natuurlijk ooggetuige, zo op de vroege morgen en dat gaat je ook niet in je koude kleren pyjama niksie zitten.
Wij lijken allemaal beter! Alleen ligt Vito nu alweer op bed, is dus nog wel heel moe.
Gezellig dat Mal op visite komt, Star. Niet over ze heen kotsen he, dan zijn ze zo weer weg, zo jammer!
Wij lijken allemaal beter! Alleen ligt Vito nu alweer op bed, is dus nog wel heel moe.
Gezellig dat Mal op visite komt, Star. Niet over ze heen kotsen he, dan zijn ze zo weer weg, zo jammer!
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 24 januari 2009 om 15:08
Xan is weg, nieuwe weegschaal kopen. Heeft allemaal ideeën over weegschalen met BMI/vetmeet-percentages enzo
Kennen jullie trouwens Granny's? Zit hier in Erwtenstad, volgens mij in meer steden (even googlen). Wij heb er een pak cakemix van staan: 'Double Hazelnut Cake Mix'. Wordt vanmiddag gebakken (niet dat ik er zin in heb, dus hoop dat er nog iets van over is tegen de tijd dat ik beter ben ).
www.grannys.nl
Kennen jullie trouwens Granny's? Zit hier in Erwtenstad, volgens mij in meer steden (even googlen). Wij heb er een pak cakemix van staan: 'Double Hazelnut Cake Mix'. Wordt vanmiddag gebakken (niet dat ik er zin in heb, dus hoop dat er nog iets van over is tegen de tijd dat ik beter ben ).
www.grannys.nl
Peas on earth!
zaterdag 24 januari 2009 om 15:15
zaterdag 24 januari 2009 om 15:33
Balen van/voor Vito
Hij is er hoor... een weegschaal waarop je je leeftijd/lengte/geslacht invult, en dan vertelt ie je automatisch niet alleen je gewicht, maar ook je vetpercentage en watergehalte. Grappige is dan wel weer dat ik tegen Xan zei: en wat is dan een goed vet- en waterpercentage en dat Xan ongeveer zo ' ' keek.
Kess, jij hebt er dus ook eentje, dus dan weet jij dat misschien
Hij is er hoor... een weegschaal waarop je je leeftijd/lengte/geslacht invult, en dan vertelt ie je automatisch niet alleen je gewicht, maar ook je vetpercentage en watergehalte. Grappige is dan wel weer dat ik tegen Xan zei: en wat is dan een goed vet- en waterpercentage en dat Xan ongeveer zo ' ' keek.
Kess, jij hebt er dus ook eentje, dus dan weet jij dat misschien
Peas on earth!
zaterdag 24 januari 2009 om 15:58
Ehm... even denken.
Volgens mij 'hoort' een vrouw ongveer 25% vet te hebben en mannen 20%. Zoiets staat me bij, weet niet zeker of dat klopt. Staat het niet in de gebruiksaanwijzing? In die van ons wel, maar geen zin om die op te zoeken... Verder dacht ik nog van mijn biologielessen te weten dat het menselijk lichaam uit 70% water bestaat. Kan dat enigszins kloppen met de getallen die at ding aangeeft? Xan zal wel in zijn nopjes zijn met jullie nieuwe gadget, of niet? Toen wij hem net nieuw hadden gingen we ook wegen voor en na toiletbezoek.
Volgens mij 'hoort' een vrouw ongveer 25% vet te hebben en mannen 20%. Zoiets staat me bij, weet niet zeker of dat klopt. Staat het niet in de gebruiksaanwijzing? In die van ons wel, maar geen zin om die op te zoeken... Verder dacht ik nog van mijn biologielessen te weten dat het menselijk lichaam uit 70% water bestaat. Kan dat enigszins kloppen met de getallen die at ding aangeeft? Xan zal wel in zijn nopjes zijn met jullie nieuwe gadget, of niet? Toen wij hem net nieuw hadden gingen we ook wegen voor en na toiletbezoek.
Loretta is De Mol. Punt.