Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Belastingdiensttelefoon is puur en alleen om tijd te winnen. Ze kunnen je níets vertellen, lezen op wat er op de site staat en verder doen ze gewoon weinig, behalve ontwijken wat je wilt weten....

Je Doraslachtbeschrijving is een beetje eng Star

En baas was gepast onder de indruk Heb toezegging dat hij zsm een contract gaat regelen én dat ik vanuit het bedrijf een opleiding mag gaan volgen als ik in dienst ben.

Ik kan best overtuigend overkomen als ik dat wil
Oh, Inad, bedankt voor je verzoek op mod. topic Lief van je.
Ja zo kwam het ook op mij over Eow, sukkels.

Sorry, af en toe wat lugubere trekjes

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa jij hebt hem even mooi om je vingertje gewonden
Starretje, zennnnnnnn

Eow, wat zei de baas over je Keiharde Eisen?
Peas on earth!
Als ik die tree doe, val ik om
Ik krijg mijn voet ook nevernooitniet zover omhoog bij die tree
Peas on earth!
Deze is wel leuk trouwens, die hoorde altijd bij de lesjes BodyBalance die ik op de sportschool deed (ja ik weet het, in een ver ver ver verleden): de zonnegroet.

Peas on earth!
Dat had ik nog niet eens gezien dat ie zo hoog zat
Sorry Erwt, kan alleen maar naar die man zijn zwembroek staren
Lekker ding he?

*auwauwauw ik moet niet hardop lachen, dat doet pijn!*
Peas on earth!
Ik lach ook helemaal niet

Als ketelmannetje klaar is met ketel onderhouden ga ik ook weer lekker even slapen.
Ketelmannetje zegt trouwens u tegen me. Lul.
Wat een lul, ja. U zeggen. Tssssskk.

Eow! Wat goed man, contract + opleiding volgen! Mag je zelf een opleding uitkiezen (enigszins werkgerelateerd natuurlijk)? Fijn dat Baas zo lekker met je meedenkt. Goehoeddd!

Even Stickertje weer troosten...
Loretta is De Mol. Punt.
Hoest met Stickertje?
Peas on earth!
Eow, goed werknieuws!
Peas on earth!
Nou ja, de enige 'maar' aan het verhaal is dat hij niet weet of hij me een contract mág geven, maar daar gaat hij zijn best voor doen. En het mooie is dat opleiding totaal niet werkgerelateerd hoeft te zijn en op elk niveau mag. Dat biedt dus wel perspectieven....
Ketelmannetje is toch gewoon netjes? Ik word dan weer eerder pissig als ze géén 'u' tegen me zeggen. (jullie mogen wel gewoon 'je' zeggen hoor )

En yoga is raar. En pijnlijk. En voor mannen in rare zwembroeken...

En nu moet ik aan het werk...
Hmmmm, baas is toch grote baas? Of moet via nog grotere baas in buitenland zeker?
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 26-01-2009 10:24
Reden: Geheim geheim geheim
% gewijzigd
Is ook netjes, maar mijn hond tutoyeert hij wel.
Hoe verkeerd kan je mensen inschatten. Gezien hevig aangemeten stoeremarokkaanse/turkse/surinaamse/antiliaansemix accent en petje en donker voorkomen van mijn ketelmannetje dacht ik aan een tweede generatie allochtoon. Zie net op de werkbon dat ie Wesley heet. Klinkt niet zo heel erg uit Allochtonië
O Inad, draak heeft prinsessenjurk aan naar school nu
Wesley kan toch wel voor een Surinamer of Antilliaan?
Peas on earth!
Gheghe... Is heel hip hoor, om een accent uit Allochtonie te hebben

Baas moet inderdaad hogerop, baas is baas van deze afdeling, maar zit nog wel het één en ander boven, inderdaad in buitenland. En er is een personeelsstop voor mensen die niet daadwerkelijk met productieproces te maken hebben. Wil je letters van mijn werk weghalen Star? :-)
Daar is ie weer te licht voor

Ik zal ook maar een accent aanmeten en een marspijpbekkie, anders blijven ze me met u aanspreken.

Sorry Eow, haal het weg!
Dacht er niet eens bij na, dacht is zo geheim die letters kan van alles zijn ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ had ik gewoon moeten schrijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven