Theehuis
maandag 26 januari 2009 om 09:35
Belastingdiensttelefoon is puur en alleen om tijd te winnen. Ze kunnen je níets vertellen, lezen op wat er op de site staat en verder doen ze gewoon weinig, behalve ontwijken wat je wilt weten....
Je Doraslachtbeschrijving is een beetje eng Star
En baas was gepast onder de indruk Heb toezegging dat hij zsm een contract gaat regelen én dat ik vanuit het bedrijf een opleiding mag gaan volgen als ik in dienst ben.
Ik kan best overtuigend overkomen als ik dat wil
Je Doraslachtbeschrijving is een beetje eng Star
En baas was gepast onder de indruk Heb toezegging dat hij zsm een contract gaat regelen én dat ik vanuit het bedrijf een opleiding mag gaan volgen als ik in dienst ben.
Ik kan best overtuigend overkomen als ik dat wil
maandag 26 januari 2009 om 10:05
maandag 26 januari 2009 om 10:07
maandag 26 januari 2009 om 10:09
maandag 26 januari 2009 om 10:16
Hoe verkeerd kan je mensen inschatten. Gezien hevig aangemeten stoeremarokkaanse/turkse/surinaamse/antiliaansemix accent en petje en donker voorkomen van mijn ketelmannetje dacht ik aan een tweede generatie allochtoon. Zie net op de werkbon dat ie Wesley heet. Klinkt niet zo heel erg uit Allochtonië
maandag 26 januari 2009 om 10:20
Gheghe... Is heel hip hoor, om een accent uit Allochtonie te hebben
Baas moet inderdaad hogerop, baas is baas van deze afdeling, maar zit nog wel het één en ander boven, inderdaad in buitenland. En er is een personeelsstop voor mensen die niet daadwerkelijk met productieproces te maken hebben. Wil je letters van mijn werk weghalen Star?
Baas moet inderdaad hogerop, baas is baas van deze afdeling, maar zit nog wel het één en ander boven, inderdaad in buitenland. En er is een personeelsstop voor mensen die niet daadwerkelijk met productieproces te maken hebben. Wil je letters van mijn werk weghalen Star?