Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whaha, zat even mee te lezen, maar het was dus een vergissing... Is het forum bij jullie ook zo traaaaaaaag? Irritant zeg!
Loretta is De Mol. Punt.
Nou, jullie denken dat jullie mij kennen, maar ik werkelijkheid heb ik inderdaad lang blond haar
Peas on earth!
Ander milieu denk ik zomaar Inad

Foto's op Haifs!
De ieren bedoel je?

Oh ik ga fotos kijken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja de iEREN!
Gek, ik heb een par foto's groot gezien, maar de rest kan ik alleen klein zien en dus niet reageren. Leuke foto van jullie viertjes! Foto van iEREN heb ik niet kunnen ontdekken. Zal zo nog eens kijken. Zit intussen ook weer met Stickertje op schoot.
Loretta is De Mol. Punt.
Die staan ook niet op de foto

Stickertje weer lekker aan het plakken dus?

Ik ben net klaar met plakken, piratenbootjes voor schooltje voor morgen.
Ja, mijn ier komt uit erg middle class gezin. Best rijke ouders en nette ouders zeg maar. en de jouwe?

En daarna wel veel ander werk gedaan hoor, na studie aan universiteit, zelfs verhuizen en bouwvakker geweest maar nu natuurlijk Uiniversitair docent dus back naar zijn middle class roots
Ahhhh voor sticker en jij

Stoer, das snel Star. Wel fotos maken hoor.

Kon Ceetje beetje in slaap komen na drukte en aandacht enzo?
Alleenstaande moeder met drie kinderen, dat is sowieso al niet makkelijk lijkt me, maar in IRL nog wel een stukje moeilijker.

Mijne nooit kunnen studeren, wat hij zijn moeder af en toe best wel kwalijk neemt volgens mij. Wil nog steeds iets aan open universiteit gaan doen, want wil niet meer naar school (moet ie zijn kind teveel missen )
Foto's al op toestel, geef het fototoestel morgen mee naar school, kunnen ze daar ook nog foto's maken.

Ze slaapt nu nog niet. Ik vroeg haar wat haar mooiste kado was en ze noemde met een diepe zucht: Mijn Dora verrassingsei
Whahahahaha, die Ceetje

Ja, lastig is dat.. Wel knap van zijn moeder trouwens. En thuisstudie ofzo? Bij ier thuis was t zo'n beetje verplicht, studeren. Daar natuurlijk ook geen stufigedoe toen zeker? Mijn moeder was alleen met 5, maar hier kon je dan toch studeren. Moet je nu wel terugbetalen trouwens.
Stufi volgens mij niet, dacht dat dat echt Nederlands was.

Ja hij heeft zeg maar MBO techniek gedaan en werkt nu wel wat hoger dan MBO niveau, maar hij zou graag echt technisch ingenieur of iets in die richting worden.

Studielening terug betalen ook niet echt prettig, IB groep vind ik nogal mauwerds.
Jaa, bij mij heeft het ook zooo lang geduurd voor ze uiteindelijk na breuk met Chico maandbedrag verlaagden en me als alleenstaande ouder rekende. Heeft me handen met geld dat ik niet had gekost. Bijna kopje onder aan gegaan.
Kan hij niet via werk bijscholen of opleiding doen ofzo.

Gefeliciteerd met je verjaardag Ceetje! Veel plezier met trakteren straks!

Star, gefeliciteerd met je lieve, kleine, grote meiske!
Loretta is De Mol. Punt.
Gefeliciteerd lieve Cee!

Ga zo even foto's kijken.

Man, wat ben ik moe... Ik slaap nu al twee nachten niet/nauwelijks, want moet alleen maar hoestenhoestenhoesten. Voel me best zielig en m'n ribben doen zo'n zeer . Ben nu toch vroeg op om huisarts te bellen. Assistente overlegt met huisarts en ik moet dan tussen 2-3 even terug bellen om te horen of ze me codeïne voorschrijven, zodat ik tenminste een beetje kan slapen

Zo... dat was genoeg zelfmedelijden , nu nog even een nieuwe hoestslaappoging doen....
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 25 januari 2009 @ 22:08:

Kan hij niet via werk bijscholen of opleiding doen ofzo.In maart begint hij aan opleiding in de avonduren, maar da's meer een soort managementachtige cursus die beetje verplicht is bij huidige functie.
Mijn lieve kleine grote meisje, hou op Kess, tranen zitten hoog vandaag

Moooooi plaatje Erwt

Ooooo codeine zou fijn zijn, schiet ook voor geen meter op zo!
Gefeliciteerd lieve grote Cee! (en om verrassingsei )

Heb net Keiharde Eisen op tafel gegooid bij baas

En ik dacht dat alle iEREN hetzelfde waren... Komen jullie aan met Verschillende iEREN. Kom op zeg, waar moet ik anders heen met mijn stereotypes.....kunnen ze zich toch wel een beetje aan aanpassen....

voor stickertje....

En voor alle andere zieke mensen.
Hehe, Eow om stereotype iERen.

Ohja en vanwege Stickertje.
Peas on earth!
Had ik trouwens al eens vermeld dat ik naast een brandweerkazerne woon?
Peas on earth!
Dora, hè ja

Heb gister het mes in Dora gezet. Gleed lekker. Het mormel spartelde niet eens tegen.

Hang weer in de wacht bij belastingdienst (ik weiger het nog met hoofdletter te schrijven, verdienen ze niet). Zou binnen drie werkdagen teruggebeld worden. Niet gebeurd en heb geld ook nog niet.

Dus brandweermannen in je hoofd in plaats van drumband nu?

Eow, schrok baas erg van je?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH ik word niet goed van die incompetente klereleijers daar. Hebben ze mensen van de sociale werkplaats achter de telefoon gezet soms?!?!?!? Nee? Geef me dan verdomme gewoon antwoord. Bokkelullen.

Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven