Theehuis
zondag 25 januari 2009 om 20:25
Haaaa leuk! Ik ken de Inadfamilie met uitzondering van iER (Inadje, we moeten dus écht snel meeten!!!) en ik vind ze ook leuk!
Was't gezellig? Oh, je kunt hier natuurlijk niet hardop zeggen dat je 't misschien wel vreselijk vond , dan kun je ook een priveberichtje sturen .
Ohhh Vishje ook geveld door griep?
Was't gezellig? Oh, je kunt hier natuurlijk niet hardop zeggen dat je 't misschien wel vreselijk vond , dan kun je ook een priveberichtje sturen .
Ohhh Vishje ook geveld door griep?
Peas on earth!
zondag 25 januari 2009 om 20:33
Ja leuk he? Wij hadden het vroeger ook en mijn broer en ik hebben het stuk gelezen. Wist helemaal niet dat het nog bestond, maar Tony kreeg het vorig jaar op zijn verjaardag van mijn broer, die voor zichzelf ook meteen een exemplaar had gekocht. Tis echt jeugdsentiment, maar ook tijdloos, want Tony vind het óók een geweldig boek!
Hebben Ceetje en Chica ook lekker samen gespeeld? Klikte het tussen de meisjes?
Hebben Ceetje en Chica ook lekker samen gespeeld? Klikte het tussen de meisjes?
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 25 januari 2009 om 20:34
Tsssssk
Was heel gek inderdaad, maar heel leuk. Star best goed ingeschat, ondanks altijd anders eruit zien op fotos Star heel erg leuk! En Starman ook. Echte verhalen verteller *weet nu heel veel over Starman * En Ceetje lief, ookal pakte ze speelgoed van Chica af Chica vond het erg leuk, die wilde niet meer weg.
Jammer dat we Vish gemist hebben.
Oja, Starvader ook erg leuk, hebben we ook tijd mee zitten praten. En ook Starbroer, Starmoeder en Helenita, ook een forummer, gezien.
Ier is nu aan t bellen met ouders en zus (wekelijks belletje dat ze doen) en ik was eigenlijk gordijnen aan t maken op de naaimachine , maar kan nu geen herrie maken.
Was heel gek inderdaad, maar heel leuk. Star best goed ingeschat, ondanks altijd anders eruit zien op fotos Star heel erg leuk! En Starman ook. Echte verhalen verteller *weet nu heel veel over Starman * En Ceetje lief, ookal pakte ze speelgoed van Chica af Chica vond het erg leuk, die wilde niet meer weg.
Jammer dat we Vish gemist hebben.
Oja, Starvader ook erg leuk, hebben we ook tijd mee zitten praten. En ook Starbroer, Starmoeder en Helenita, ook een forummer, gezien.
Ier is nu aan t bellen met ouders en zus (wekelijks belletje dat ze doen) en ik was eigenlijk gordijnen aan t maken op de naaimachine , maar kan nu geen herrie maken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 25 januari 2009 om 20:39