Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh, zoenen met John Legend? Wat heb ik gemist?
Haaaa leuk! Ik ken de Inadfamilie met uitzondering van iER (Inadje, we moeten dus écht snel meeten!!!) en ik vind ze ook leuk!

Was't gezellig? Oh, je kunt hier natuurlijk niet hardop zeggen dat je 't misschien wel vreselijk vond , dan kun je ook een priveberichtje sturen .

Ohhh Vishje ook geveld door griep?
Peas on earth!
Ja gezellig, in het begin wel even wennen hoor vond ik, best raar zo natuurlijk na twee jaar elkaar in het echt zien.

iER wel een stille iER, mijn iER is echt wel het tegenover gestelde. Heel ander soort iER
Vishje moet spugen heel erg en nu ook een koortslip.
Leuk dat het leuk was, Star en Inad! Ceetje lekker verwend op haar verjaardag? En bleef de taart van je moeder binnen, Star? In dat geval: vraag of ze er gewoon nog eentje bakt voor komende week!
Loretta is De Mol. Punt.
Haha en wat vonden de iERen van elkaar?

Gek he, als je elkaar dan ineens in't echt ziet. Ik was trouwens laatst echt verbaasd, want ik dacht dat jullie elkaar al lááááng eens gezien hadden .
Peas on earth!
Taart van mijn moeder is voor mijn verjaardag pas, die heb ik nog in het vooruitzicht dus.

Ceetje verwend ja, zal straks wat foto's op NS zetten.

En Mijn Klein Wereldje Kess, ken ik nog gewoon van vroeger, zoooo leuk!
iEREN heel ander soort iERENtype!!
Ja leuk he? Wij hadden het vroeger ook en mijn broer en ik hebben het stuk gelezen. Wist helemaal niet dat het nog bestond, maar Tony kreeg het vorig jaar op zijn verjaardag van mijn broer, die voor zichzelf ook meteen een exemplaar had gekocht. Tis echt jeugdsentiment, maar ook tijdloos, want Tony vind het óók een geweldig boek!

Hebben Ceetje en Chica ook lekker samen gespeeld? Klikte het tussen de meisjes?
Loretta is De Mol. Punt.
Tsssssk

Was heel gek inderdaad, maar heel leuk. Star best goed ingeschat, ondanks altijd anders eruit zien op fotos Star heel erg leuk! En Starman ook. Echte verhalen verteller *weet nu heel veel over Starman * En Ceetje lief, ookal pakte ze speelgoed van Chica af Chica vond het erg leuk, die wilde niet meer weg.

Jammer dat we Vish gemist hebben.

Oja, Starvader ook erg leuk, hebben we ook tijd mee zitten praten. En ook Starbroer, Starmoeder en Helenita, ook een forummer, gezien.

Ier is nu aan t bellen met ouders en zus (wekelijks belletje dat ze doen) en ik was eigenlijk gordijnen aan t maken op de naaimachine , maar kan nu geen herrie maken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ceetje is een kattekop en ging van Chica afpakken, waarop Chica haar gewoon uit ging lachen

Ja Starman op zijn praat stoel ja, pffffffff dan hoor je alles inderdaad
TSsssk was om suggestie van Erwt trouwens
Wat sneu voor die arme Vish! Lukt het haar wel om voor Nemo te zorgen? Heeft ze hulptroepen paraat staan? Niets zo erg om kotsend boven de plee te hangen terwijl je kind staat toe te kijken!
Loretta is De Mol. Punt.
Wekelijks belletje ook maar invoeren hier, hij belt wel dagelijks bijna volgens mij.
Vish heeft hulptroepen, als slaapt hij vanavond wel thuis en morgen niet.
Ja, Chica was er wel relaxed onder

Chica is trouwens ook zo bij ons thuis, dan is het haarrrrr speelgoed. Logisch ook.

Ieren inderdaad heel anders. Mijn ier stiller, tenminste, tot je em goed kent, dan niet meer. Star's ier is echt een prater. Heel gezellig.
Maar goed, mijn ier heeft weer hele andere kwaliteiten

Leuk oolk dat ze allebei gitaarspelen, uit zelfde streek komen, martial art doen en toch zooo anders zijn
Leuk, al die overeenkomsten. En verschillen.
Loretta is De Mol. Punt.
Wat gezellig zo'n meet! Ikwilook!
Ik heb alleen Pep gezien, maar ben ook zo benieuwd naar jullie allemaal!
Loretta is De Mol. Punt.
Leuk dat het zo leuk was! Dus nu kunnen we met z'n allen gaan deten?
Peas on earth!
Ja, ikwilook, ik vind dat we met z'n allen moeten meeten!
Peas on earth!
Maar zonder kinderen, anders val ik buiten de boot (of moet ik een kind zien te huren )
Peas on earth!
Ik heb er twee, neem er gewoon eentje van mij op schoot!
Loretta is De Mol. Punt.
Er gebeurt iets geks in het ikhebmooiebenentopic van Zamirah. Die denkt namelijk dat ze mij in haar Hyves heeft. Als dat zo is, ken ik Zamirah dus zonder dat ik dat weet
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven