Theehuis
vrijdag 30 januari 2009 om 19:59
Volgens mij valt het buiten het centrum van de stad binnen Inadstad wel mee gelukkig en ook in omliggende dorpen wel te doen. Er zijn ook heel heel veel scholen. School waar ze nu staat ingeschreven is heel populair dus daar was wel een wachttijd, maar dus ook niet zo heel lang.
Beterschap nog Luun
Gordon als enige uberchef voor Star
Over eten gesproken, hoe is het nu met de misselijkheid?
Beterschap nog Luun
Gordon als enige uberchef voor Star
Over eten gesproken, hoe is het nu met de misselijkheid?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 30 januari 2009 om 20:06
quote:Kess schreef op 30 januari 2009 @ 19:55:
Luun, misschien heb je ook een holte-ontsteking? Niet mee blijven lopen hoor, gewoon even langs de huisarts. Jullie zullen intussen wel familiekorting krijgen daar, denk ik?
Ik kom gewoon bij hem thuis, buiten het spreekuur,...
Hij kent me ondertussen zo goed dat hij het allemaal prima vindt.
Luun, misschien heb je ook een holte-ontsteking? Niet mee blijven lopen hoor, gewoon even langs de huisarts. Jullie zullen intussen wel familiekorting krijgen daar, denk ik?
Ik kom gewoon bij hem thuis, buiten het spreekuur,...
Hij kent me ondertussen zo goed dat hij het allemaal prima vindt.
vrijdag 30 januari 2009 om 20:07
vrijdag 30 januari 2009 om 20:10
Zuigend klinkt vies, maar wel goed als 't helpt
Luun, gauw naar de dokter! Misschien zijn je holtes inderdaad ook ontstoken (omdat je zegt het dat vol zit).
Jaaa, kadootjeswebsite leek me écht een leuk idee. Kadootjes voor zieken, jarigen, verliefden, geslaagden of whatever in allerlei groottes. Maar ja, das ook zo'n typische droom
Luun, gauw naar de dokter! Misschien zijn je holtes inderdaad ook ontstoken (omdat je zegt het dat vol zit).
Jaaa, kadootjeswebsite leek me écht een leuk idee. Kadootjes voor zieken, jarigen, verliefden, geslaagden of whatever in allerlei groottes. Maar ja, das ook zo'n typische droom
Peas on earth!
vrijdag 30 januari 2009 om 22:21
Ik ook
Hier kindje met koorts overigens. Vermoed dat het nog van de prikken komt, 10 dagen geleden. Ik weet dat ze er eerder ziek van moeten worden, maar Juna had exact hetzelfde, 10 dagen na de 14 maandenprik koorts en ziekerig.
Juno is sowieso raar. Heeft dus zijn 3e tand, maar is geen voortand, maar een hoektand. Dus nu 2 hele ondertanden en 1 bovenhoektand. Raar joch
Hier kindje met koorts overigens. Vermoed dat het nog van de prikken komt, 10 dagen geleden. Ik weet dat ze er eerder ziek van moeten worden, maar Juna had exact hetzelfde, 10 dagen na de 14 maandenprik koorts en ziekerig.
Juno is sowieso raar. Heeft dus zijn 3e tand, maar is geen voortand, maar een hoektand. Dus nu 2 hele ondertanden en 1 bovenhoektand. Raar joch
zaterdag 31 januari 2009 om 10:30
zaterdag 31 januari 2009 om 11:11