Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin Bril is dood. Ben er stil van.
quote:Star schreef op 22 april 2009 @ 22:19:

Inad, moet jij me toch eens uitleggen hoe ze jou verdoven dan als je een ks zou moeten ondergaan

Bij een keizersnede heb je geen ruggeprik nodig, Kajaja

Ja, daar staat dus ook een achter, want neem aan dat daar net iets meer voor nodig is dan een ruggeprik

Ik vind het heel erg Star, maar ik weet niet wie dat is.. TV iemand zeker??
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nee Inad, schrijver/columnist. Volkskrant o.a.
Ja maar die ruggeprik heb je wel nodig, anders wel heel erg barbaars zonder
Wat leuk, die KoninginnedagavatOrs! Ik ben eneurm koningsgezind, wilde vroeger altijd met WA trouwen , maar heb daar dan gelukkig wel op tijd een leuker alternatief voor gevonden. Alleen als we WA op tv zien, voelt Don zich soms toch nog nummer 2. Ik kan gen plaatjes pimpen, maar ik zou De Traan van Maxima als avatOr willen!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, naar van Martin Bril
Peas on earth!
Komt even zwaaien! Hoe is het met iedereen? Hier alles prima! Hoe zijn je nachten Vish? Beter te doen dan eerst? Zal het verder niet meer over lichaamsdelen hebben want daar was je wel even klaar mee begreep ik.

Had tranen in mijn ogen toen ik hoorde van Martin Bril. Ook wat persoonlijk natuurlijk, kan kanker en dood niet meer horen blegh.
quote:Kess schreef op 23 april 2009 @ 08:55:

Wat leuk, die KoninginnedagavatOrs! Ik ben eneurm koningsgezind, wilde vroeger altijd met WA trouwen , maar heb daar dan gelukkig wel op tijd een leuker alternatief voor gevonden. Alleen als we WA op tv zien, voelt Don zich soms toch nog nummer 2. !Haha leuk, dus het was bijna Kessxima geweest
quote:Star schreef op 22 april 2009 @ 22:39:

Nee Inad, schrijver/columnist. Volkskrant o.a.

oh, ik ken em wel, wist alleen niet dat hij zo heette, uit mijn hoofd gisteren, want vrij standaard naam.

Naar zeg!
Dier

Kess, Vind jou leuker dan Max. Eat your heart out, WA
Laatste werkdag hier voor het weekje Ardennen. Vanaf zaterdagochtend ben ik dus weg. Vanaf vrijdagmiddag niet meer online denk ik. Ik kom morgen nog wel even zwaaien natuurlijk

Ier is morgen jarig en Chica gaat daarom al vrijdagochtend met mijn moeder mee naar de Ardennen. Kunnen Ier en ik vrijdagavond uit eten en naar een dans of muziekvoorstelling ofzo. Ik moet nog een kado. Weet niet of jullie je die van vorig jaar nog herinneren, stond in NS toen, maar iets leukers vind ik natuurlijk nooit. Grmpf
quote:Inad schreef op 23 april 2009 @ 15:02:

[...]

oh, ik ken em wel, wist alleen niet dat hij zo heette, uit mijn hoofd gisteren, want vrij standaard naam.

Naar zeg!Ik was ook al tamelijk verbaasd moet ik zeggen. Jij als belezen vrouw
Lekker dagje samen morgen Inad!!!
Alvast veel plezier Inad

Starriemeis hoe is het met jou?
Ik kan me iErencadeau van vorig jaar niet meer herinneren, Inad. En terugzoeken heb ik geen zin in. Weet je al naar welke voorstelling je gaat?

Heb net kaart voor juffen van psz zitten schrijven. Ben er helemaal emo van. Alweer een periode die we af kunnen sluiten.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, ik vergeet nog speculair nieuws te vermelden: Vito heeft vannacht weer doorgeslapen! Heeft hij een week of 2 geleden ook een nachtje gedaan, dus wie weet gaat het nu wel vaker gebeuren!
Loretta is De Mol. Punt.
Wat goed van Vito

Kan me voorstellen dat je t niet meer weet hoor Kess. Ik zet het nog wel keer in NS want te persoonlijk voor hier

Star, kan me voorstellen dat je verbaasd was

Ik ben zwanger he, dus nogal hersenverweekt
Tssssssk. Het staat er nog niet. Doe je een Inadje?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 23 april 2009 @ 15:33:

Wat goed van Vito

Kan me voorstellen dat je t niet meer weet hoor Kess. Ik zet het nog wel keer in NS want te persoonlijk voor hier

Star, kan me voorstellen dat je verbaasd was

Ik ben zwanger he, dus nogal hersenverweekt Ja, klinkt als een Inadje.
Loretta is De Mol. Punt.
Nog wel eens als in ooit,

Ik ga wel ff
Staat er

Nu lekker: VRIJ!!!!
got open ik ook weer eens een topic, denkt iedereen gelijk dat ik mezelf van kant wil maken...welkom terug....dank je wel :D
Whahaha! Heb het even opgezocht, zou wel vreselijk zijn he, als je dan een tweede Slok moest nemen als de eerste niet afdoende zou werken. Halfdood was natuurlijk nooit de bedoeling!

Ik weet van vroegah dat mijn tante het gehad heeft. Zij moest daarna enkele dagen in quarantaine. Maar ik was toen een kind, weet er verder helemaal niets meer van. Bovendien zal er in de loop der tijd wel heel wat veranderd zijn in de behandelmethode, lijkt me. Tis wel een hele stap, hoor! Weet je het al zeker, of ben je nog in de oriënterende fase?

Inad, heb het net gelezen! En meteen even foto's teruggekeken. Was mooi cadeau inderdaad. Nu gewoon iets heeeeeeel anders doen. Heb meteen ook andere 'oude' foto's teruggekeken. Wat zijn die koters gegroeid in een jaar zeg! Duh!
Loretta is De Mol. Punt.

Fijne vakantie Inad1

Ik ben aan het afkicken, dus weinig Eow op internet

Juno heeft zijn eerste (errug wankele ) stapjes gedaan!
Jeeeeeeeeeuj Juno!

Moon, mijn moeder heeft slok gehad. Zal nog even reageren straks op je topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven