Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo mogelijk nog erger dan de vorige twee Bedankt Elmime!
quote:Elmime schreef op 08 april 2009 @ 12:01:

Petal Blossom Rainbow

* gaat gauw weer weg*Dank voor het inbreken
Ik zie dat het wel goedkomt met het namen-kiezen

*slaat het lijstje met wonderbaarlijke namen op voor als ze óóit nog eens een kind krijgt*
Peas on earth!

Ik pies in mijn broek om al die namen!! Wahaha
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik voel me ook een beetje zwanger want als het goed is hebben we over 3 weken een kitten erbij!
Wow... dát gaat snel Olijf! Hoe&wat?

En hoest verder?
Peas on earth!
Haa Erwt, op het gourmettopic staat wat mee uitleg over hoe en wat. Maar we merken gewoon dat Fido erg eenzaam is en recalcitrant gedrag gaat vertonen. Zo had hij gisteren de plantenbakken op het balkon omgespit (ik ontdekte een aardespoor van balkon naar kattenmandje waar meneer zo goed mogelijk onschuldig probeerde te kijken , als 'ie kon fluiten had 'ie dat gedaan). We hadden gereageerd op een lief kitten dat helaas al 'bezet' was maar potentiële koper had zich gisteren afgemeld. We gaan nu morgenavond ff kijken & kwijlen.
Ik ga zo een contactgrill kopen met mijn vvv-bonnen. Leuk he, heb ik ook weer eens een streepje
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Leuk een babypoezebeest!
Leuk hè Star! Ik geloof niet dat ik het hier gemeld had, maar een week geleden is onze lieve Joep overleden aan HCM (hartziekte). In januari ontdekt (heel plotseling) en hij had een heel aggressieve variant die hem in 3 maanden de das om heeft gedaan. Hij heeft maar 3 jaar mogen worden. De laatste weken waren slopend, en vooral de laatste dagen. Je doet wat je kan (qua medicatie en verzorging) maar je voelt zo'n beestje wegglippen onder je handen. Heel erg frustrerend en heel erg verdrietig. Gelukkig heeft hij nu rust. Bij ons is het grootste verdriet nu weggeëbd, het is niet meer zo rauw. Maar we missen hem en Fido ook.
Nog ff een toevoeging: we waren de laatste dagen met een schuin oog naar een kitten aan het kijken. Het gaat nu iets sneller dan verwacht, maar het voelt goed!
3 jaar
Kijk Inad,
Loretta is De Mol. Punt.

Ik heb een excuus he, zwanger dus hersenverweekt. Dacht: 200 pags is nog lang geen 5000 pags
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Enne, mooie namen. De gehele lijst van Vish staat nu op nummer 1 hier

En Zwieber, die van jou is prachtig hoor, maar die van Vish zijn net nog even hippiezweefteveriger
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja, en naast deze mooie namen moet je je natuurlijk ook nog eens buigen over een goed bruikbare forumnick... Het leven van een zwangere valt heus niet mee!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik kwam even heel hard hieperdepiepen voor Juna maar vraag me nu af of ik me vergist heb??

Anyway ik doe het toch:

HIEPERDEPIEP!!!!

Juna jarig? Echt waar? Dat zal toch niet... Staat niet op de agenda in NS, in ieder geval. Maar aangezien jij dit soort dingen wel vaker juist goed hebt, doe ik lekker met je mee (goeie taart weer trouwens!!)

Juna, gefeliciteerd met je verjaardag!

Loretta is De Mol. Punt.
Whahaha als het daar niet staat dan zal ik me wel vergissen??
Nou, je zou best eens gelijk kunnen hebben, want ik herinner me nu opeens dat Eow zei dat ze nog traktaties moest regelen...
Loretta is De Mol. Punt.
Ik ga morgen naar Cees van feb06, moet ik over de afsluitdijk. Kess, voel je mijn angst??
Ja, ik zit direct met je mee te trillen! Heb je de lifehammer al geïnstalleerd?
Loretta is De Mol. Punt.
Nieuw theehuis zie ik.

Doe ook mee met gehieperdepiep voor Juna.

Hieperdepiep voor Juna.

Bij deze dus. :-)

Kom even teken van leven geven.

3x kindekes met buikgriep hier. Hoezee.

Morgen KA met Ben. Kind rochelt/piept hoest nog steeds, dus zal mij benieuwen.

Kwam gisteren ook tot de schokkende conclusie dat Ben sinds augustus 2008 300 gram minder weegt... (toen 11,6 kg, 2 weken geleden 11,3 kg

Vraag me af hoe zorgwekkend dit is. Wel teken aan de wand.

Voor jullie allemaal een dikke en nogmaals mijn excuses voor het schandelijk verwaarlozen van mijn dierbare Theedames. Kom gewoon amper toe aan het openen van m'n laptop, laat staan het forum.

Tot snel, hoop ik.
Oei, gewichtsverlies vind ik inderdaad niet zo;n heel best teken! Kom je morgen wel even vertellen hoe het bij de kinderarts was?

Verder is het je natuurlijk direct vergeven dat je niet aan het Theehuis toekomt. Maar ik mis je wel!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven