Theehuis!

woensdag 8 april 2009 om 13:32
Haa Erwt, op het gourmettopic staat wat mee uitleg over hoe en wat. Maar we merken gewoon dat Fido erg eenzaam is en recalcitrant gedrag gaat vertonen. Zo had hij gisteren de plantenbakken op het balkon omgespit (ik ontdekte een aardespoor van balkon naar kattenmandje waar meneer zo goed mogelijk onschuldig probeerde te kijken , als 'ie kon fluiten had 'ie dat gedaan). We hadden gereageerd op een lief kitten dat helaas al 'bezet' was maar potentiële koper had zich gisteren afgemeld. We gaan nu morgenavond ff kijken & kwijlen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 8 april 2009 om 14:14
Leuk hè Star! Ik geloof niet dat ik het hier gemeld had, maar een week geleden is onze lieve Joep overleden aan HCM (hartziekte). In januari ontdekt (heel plotseling) en hij had een heel aggressieve variant die hem in 3 maanden de das om heeft gedaan. Hij heeft maar 3 jaar mogen worden. De laatste weken waren slopend, en vooral de laatste dagen. Je doet wat je kan (qua medicatie en verzorging) maar je voelt zo'n beestje wegglippen onder je handen. Heel erg frustrerend en heel erg verdrietig. Gelukkig heeft hij nu rust. Bij ons is het grootste verdriet nu weggeëbd, het is niet meer zo rauw. Maar we missen hem en Fido ook.
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 9 april 2009 om 21:49
donderdag 9 april 2009 om 22:13
Nieuw theehuis zie ik.
Doe ook mee met gehieperdepiep voor Juna.
Hieperdepiep voor Juna.
Bij deze dus.
Kom even teken van leven geven.
3x kindekes met buikgriep hier. Hoezee.
Morgen KA met Ben. Kind rochelt/piept hoest nog steeds, dus zal mij benieuwen.
Kwam gisteren ook tot de schokkende conclusie dat Ben sinds augustus 2008 300 gram minder weegt... (toen 11,6 kg, 2 weken geleden 11,3 kg
Vraag me af hoe zorgwekkend dit is. Wel teken aan de wand.
Voor jullie allemaal een dikke en nogmaals mijn excuses voor het schandelijk verwaarlozen van mijn dierbare Theedames. Kom gewoon amper toe aan het openen van m'n laptop, laat staan het forum.
Tot snel, hoop ik.
Doe ook mee met gehieperdepiep voor Juna.
Hieperdepiep voor Juna.
Bij deze dus.

Kom even teken van leven geven.
3x kindekes met buikgriep hier. Hoezee.
Morgen KA met Ben. Kind rochelt/piept hoest nog steeds, dus zal mij benieuwen.
Kwam gisteren ook tot de schokkende conclusie dat Ben sinds augustus 2008 300 gram minder weegt... (toen 11,6 kg, 2 weken geleden 11,3 kg
Vraag me af hoe zorgwekkend dit is. Wel teken aan de wand.
Voor jullie allemaal een dikke en nogmaals mijn excuses voor het schandelijk verwaarlozen van mijn dierbare Theedames. Kom gewoon amper toe aan het openen van m'n laptop, laat staan het forum.
Tot snel, hoop ik.
donderdag 9 april 2009 om 22:15