Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Kess schreef op 29 mei 2009 @ 13:35:

Misschien werkte de bv juist heel erg goed, want ze kreeg deze klachten dus toch pas na het stoppen? Ik zeg: relacteren en voeden tot ze 18 is. En straks gezellig tandemvoeden.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Wat stom van huismens, Vish, misschien is het een huisbij

Over huisbijen gesproken, wat een golf aan onzintopics weer recentelijk, involved met een bner, opzoek naar een prochoice huisarts, pasgeboren baby en metteen ( ) weer aan het werk.

Ik ga zo even een NS updeet doen. Verder rustige dag hier, ben bezig met huis schoonmaken, nu even een thee & forumpauze, en we zijn vanmorgen naar peuterdans en de speeltuin geweest. Ook al boodschappen gedaan.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Goed bezig Inad!!

Doe mij ok nog een klein updeetje!
Viah, waarom kom je niet gewoon weer in NS? Wat mij betreft ben je welkom.
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa, eens met Kesske, gewoon zuruck keren en schnel

Ik hyve je wel even Vishje

Klaar met stofzuigen dus nog even lekker naar buiten nu
Ik ben het ook eens, weet eigenlijk niet eens meer waarom je überhaupt weg was

Xan is aan het zeuren. Hij wil pannenkoeken bakken, en anders naar de chinees, en anders een Citiz Krups koffieapparaat
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 29 mei 2009 @ 13:35:

Misschien werkte de bv juist heel erg goed, want ze kreeg deze klachten dus toch pas na het stoppen? Ik zeg: relacteren en voeden tot ze 18 is. En straks gezellig tandemvoeden.

Whoehaahahaha alsjeblieft zeg. Als ze de kans kreeg stort ze zich zo weer op boezem.

Nee, eczeem had ze al. Rest van klachten idd wel laterder
Mag Ceetje bij Xan komen eten dan? Die wil ook pannenkoeken. Of met stroop en suiker. Of met spek.
Is het nationale pannenkoekendag? Ik heb er ook al zo'n trek in!!!
Hmm, pannenkoeken

Ik ga nu rijst maken met een visschoteltje. Ook leuk
Home made Hamburgers!
Loretta is De Mol. Punt.
Wij eten Ik eet kipfilet uit de oven met guacamole en dorito's en Nemo trekt een vies gezicht en zegt dattiedatnielus. Oh en dattie thuis al heeft gegeten.
29 mei, 23 graden.

We luisteren Sinterklaasliedjes en hij heeft net zijn schoen gezet.
Haha, het hangt dus in de lucht. Hier is het pannenkoekenfeest niet doorgegaan, tsskk pannenkoeken . Maar... wél een nieuw koffieapparaat besteld: Nespresso-apparaat. Hij komt over een week
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 29 mei 2009 @ 17:26:

Wij eten Ik eet kipfilet uit de oven met guacamole en dorito's en Nemo trekt een vies gezicht en zegt dattiedatnielus. Oh en dattie thuis al heeft gegeten.

Wel lekker eten juist!!!
Whoehahahahahahahaha zijn schoen gezet. Echt ik zweer het, ze zijn telepatisch Vish.

Ceetje had een gordijnrail en liep ermee rond want het was haar staf.
Whahahaha Nemo en Ceetje
Peas on earth!
Peas on earth!
Oeeee da's een mooie. Krijg je George Clooney er ook bij geleverd?

Die cupjes zijn trouwens best prijzig.
Ik verwacht dat hij erbij geleverd wordt:

Peas on earth!
Nemo wil dus graag dat Ceetje bij hem komt vannacht
Ik ben ook telepathisch Star

Cupjes kosten 33-37 cent per stuk. We drinken niet zoveel koffie, eigenlijk alleen in't weekend, nooit doordeweeks (want dan aan't werk), dus dat is wel te betalen. We houden senseo (en nog gewoon koffiezetapparaat) voor reserve (verjaardagen enzo).
Peas on earth!
Oooh die is heel mooi Erwt. Wij hebben ook een Nespresso maar die is lang zo mooi niet. Bij Bijenkorf vallen ze nog wel mee de cupjes al hoewel gewoon bak koffie is goedkoper (spreekt de niet koffie drinker ).

Balen van Ceetje Star maarre gelukkig dat het niets heel ernstig is. Haha wat grappig dat Ceetje zo weer naar je borst zou grijpen.

Balen Vish dat je nog niet hebt gekeken, wel gaaf van je eventuele baan. Is dat bij het bedrijf waar je wilt werken, wilt werken, wilt werken.

Pannenkoeken JAM JAM. Quiche hier was ook lekker maar zwaar op de maag
Dier, weet jij dan toevallig hoe duur die cupjes bij de Bijenkorff zijn? (kan ik namelijk niet vinden).
Peas on earth!
Btw ik wil een soort van stemwijzer doen zodat ik weet waar ik op moet stemmen 4 juni (europa en ik weten niet veel van elkaar). Maar stemwijzer doet het niet, iemand nog andere suggesties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven