Theehuis!
vrijdag 29 mei 2009 om 13:36
vrijdag 29 mei 2009 om 14:37
Wat stom van huismens, Vish, misschien is het een huisbij
Over huisbijen gesproken, wat een golf aan onzintopics weer recentelijk, involved met een bner, opzoek naar een prochoice huisarts, pasgeboren baby en metteen ( ) weer aan het werk.
Ik ga zo even een NS updeet doen. Verder rustige dag hier, ben bezig met huis schoonmaken, nu even een thee & forumpauze, en we zijn vanmorgen naar peuterdans en de speeltuin geweest. Ook al boodschappen gedaan.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 29 mei 2009 om 17:10
quote:Kess schreef op 29 mei 2009 @ 13:35:
Misschien werkte de bv juist heel erg goed, want ze kreeg deze klachten dus toch pas na het stoppen? Ik zeg: relacteren en voeden tot ze 18 is. En straks gezellig tandemvoeden.
Whoehaahahaha alsjeblieft zeg. Als ze de kans kreeg stort ze zich zo weer op boezem.
Nee, eczeem had ze al. Rest van klachten idd wel laterder
Misschien werkte de bv juist heel erg goed, want ze kreeg deze klachten dus toch pas na het stoppen? Ik zeg: relacteren en voeden tot ze 18 is. En straks gezellig tandemvoeden.
Whoehaahahaha alsjeblieft zeg. Als ze de kans kreeg stort ze zich zo weer op boezem.
Nee, eczeem had ze al. Rest van klachten idd wel laterder
vrijdag 29 mei 2009 om 20:07
vrijdag 29 mei 2009 om 20:09
Oooh die is heel mooi Erwt. Wij hebben ook een Nespresso maar die is lang zo mooi niet. Bij Bijenkorf vallen ze nog wel mee de cupjes al hoewel gewoon bak koffie is goedkoper (spreekt de niet koffie drinker ).
Balen van Ceetje Star maarre gelukkig dat het niets heel ernstig is. Haha wat grappig dat Ceetje zo weer naar je borst zou grijpen.
Balen Vish dat je nog niet hebt gekeken, wel gaaf van je eventuele baan. Is dat bij het bedrijf waar je wilt werken, wilt werken, wilt werken.
Pannenkoeken JAM JAM. Quiche hier was ook lekker maar zwaar op de maag
Balen van Ceetje Star maarre gelukkig dat het niets heel ernstig is. Haha wat grappig dat Ceetje zo weer naar je borst zou grijpen.
Balen Vish dat je nog niet hebt gekeken, wel gaaf van je eventuele baan. Is dat bij het bedrijf waar je wilt werken, wilt werken, wilt werken.
Pannenkoeken JAM JAM. Quiche hier was ook lekker maar zwaar op de maag