Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Damn, ik moet gewoon echt huilen enzo. En dan al die liedjes op de radio vandaag. Gaat een lange dag worden.
Ach Starrie, moet je werken?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik ben echt een beetje van mijn padje, geloof ik. Las het nieuws net pas. Die man is onderdeel van mijn persoonlijke geschiedenis. Ik heb bij mijn vader op de nek gezeten in de Kuip in 1988, bij de Bad Tour. Ik geloof dat ik de radio ook maar eens aan ga zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, gelukkig zitten er hier nog twee te grienen af en toe
Oh, ik ben hormonaal-jankerig of zou dat moeten zijn, maar kan er echt geen traan om laten. Koud harteloos monster ben ik geloof ik. Ik had echt niets met die man, ook vroeger al niet.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nee dan is het logisch dat het je niks doet

Ik ben ook gek op Peter Pan, misschien is dat het
Ik zou zijn Billy Jean hoed wel willen hebben, maar die heeft hij vast aan iemand anders nagelaten...
Loretta is De Mol. Punt.
Kess

Peter Pan is cool. Chica's lievelingsfilm op het moment, al heeft ze Terug naar Nooitgedachtenland, een nieuwere versie met de dochter van Wendy in de hoofdrol. Jaja

Ik spring even onder de douche. Hmmm.
Dan zou ik voor de handschoen gaan Kess
Toen ik vanmorgen Tony van school ophaalde, stond er bij de poort ook een vader te wachten met een oud, verschoten Michael Jackson t-shirt aan en een zwarte hoed op.
Loretta is De Mol. Punt.
Da's wel cool.
Ook geen tranen hier, vind het alleen maar raar. Voor hem vind ik het eigenlijk wel fijn dat hij dood is.
"alsof het Dries Roelvink was"

Je kunt me echt opvegen nu.
Waar alsof t Dries was?

Ja, voor hem lijkt het me ook rustiger inderdaad.

Mijn beschilderde romper staat bij de slimme meiden

Net wol gehaald in de stad voor een brei-experiment en met Chica naar speeltuin geweest en een hotdog gegeten. Nu mini siesta thuis en dan weer lekker naar buiten.
Ghe ghe en ze gaan er nog serieus op in ook.
Alsof Dries minder waard zou zijn omdat zijn huid donkerder is dan die van MJ. Schaam je Star.
Nu stik ik er zowat in.

Nemo : Thomas is goeier dan James.

Ik: Beter, goeier bestaat niet.

Nemo: Hoe kan ik het dan zeggen als het niet bestaat
Inad wat ben je lekker aan de frobelarij!! Ik zou willen dat ik iets kon met naaimachine, lijkt me heerlijk om dat soort dingen te maken. Kipjes zouden het erg goed doen op MP en die spookjes zijn ook fantastisch, Nemo jaloers!!
quote:Vishnu schreef op 26 juni 2009 @ 16:33:

Nemo : Thomas is goeier dan James.

Ik: Beter, goeier bestaat niet.

Nemo: Hoe kan ik het dan zeggen als het niet bestaat

Nemo is leuk

Inad, die kipjes zijn zo leuk!

Jullie zijn grappig met Dries en MJ

Star, nog zakdoekjes nodig?

Ik heb eigenlijk niets met MJ, maar ik vind het toch een gek idee.
Peas on earth!
Still kraaink Star?
When I zag Kwalbert and his programma and tacky muziek yes. And toen Starman stomme jokes went to make.

Nemo is bijdehand
Now ik ben very newsstingy welke jokes he heeft gemaked natuurlijk.
Mie toe, Ai bet Starman is verrie funnie

Mijn linkerhand wil niet meer uitrekken en staat soort vast in een kromme haak, maar ik kan nu eindelijk breien. Men, wie ooit bedacht heeft dat dat zogenaamd makkelijk is. Bleek dus na You tuben, kwam er met biebboek niet uit, dat ik iets helemaal fout deed. Heb mijn moeder nog gebeld en Mille en zij moesten erg gniffelen. Mille suggereerde You tube en voila, was gewoon stom foutje met van naald verplaatsen ipv af laten glijden, waardoor ik een grote knoop aan t breien was de hele tijd

Nu flink onderweg met een sjaal voor Chica.

Breien is supercool

Ik wou dat ik een wild, stoer en hormoonloos leven had. Dus leg mijn breiwerk nu neer en ga naar bed de kroeg in

Oooh breien!! Dat kan ik nou net weer wel !! En dan van die mooie kwastjes/vlechtjes/sliertjes aan de uiteinden, love it!! Vroeger droeg ik van die mooie door moeder zelfgebreide Anita Meijer truien. Mijn lievelings had ook angorawol en gouddraad.

Nemo sliep vannacht bij oma maar vond zijn knuffel gisteravond bij mij in bed, oeps, benieuwd hoe dat is gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven