Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 17:42:

En wat lijkt hij, ondanks heel anders, toch ook ontzettend op die van mij met dat soort dingen

Dat is een grappige zin... hetzelfde maar toch heel anders enzo

Speculaasjes nog niet uitgeprobeerd, maar bakker Xan heeft eraan gesnift en gemeld dat hij denkt dat ze goed zijn. Zal er straks even een foto van maken

Zou gaaf zijn Inad, van huis! Wanneer zouden jullie er dan in kunnen? (ik ben vergeten wat officiele datum is).
Peas on earth!
quote:Kess schreef op 16 oktober 2009 @ 14:34:

Ik wil deze voor Vito!

[afbeelding]

Ohh, cute!

Ik heb de wrapper. Das een lodger toch?

Net als Erwt ben ik erg onwetend

Vish, om niet langs meisjes ondergoed Hema lopen.

Ik mag uberhaupt niet meer naar Hema, want net veel te duur maar goed doel en onwijs mooi handgebreid Equadoriaans ledikant deken van Return to Sender gekocht bij Hema. Echt erg, hij heeft al 5000 dekentjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
*vindt het geruststellend dat Inad ook enige kennis ontbeert qua lodgers, shelters enzo *

Heb trouwens gereageerd, en zal nóg even iets schrijven zo in NS.
Peas on earth!
quote:Star schreef op 16 oktober 2009 @ 15:14:

http://www.hippest.nl/190 ... online-kinderkleding.html

Lekkere merknaam

Nou ja, altijd beter dan gewillig poesje Erg schattig
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 oktober 2009 @ 17:57:

[...]

Dat is een grappige zin... hetzelfde maar toch heel anders enzo

Speculaasjes nog niet uitgeprobeerd, maar bakker Xan heeft eraan gesnift en gemeld dat hij denkt dat ze goed zijn. Zal er straks even een foto van maken

Waarom denk je dat ik het schreef

Ja die bakkert van jou toch, doet maar bar weinig aan bakken
Ja inderdaad, die is een soort 'de beste bakkers staan aan wal' zeg maar
Peas on earth!
Ik ga even kijken wat je geschreven hebt

Eten is zo klaar dus reageer dan weer pas later gok ik

Toevallig en twee lieve mannen en allebei Ier dus, Star Er zijn vast ook ontzettende kutieren
Dat Blutsmerk bij Hippest sowieso wel geinig, maar ga geen ruim 100 euro voor vest betalen, al is ie wel leuk

http://www.hippest.nl/175 ... merkleding-damesvest.html
Oh dat vind ik dan weer niets. Net een badjas en te groen

Heb nog gereageerd Erwt

EEEteeen!
Ik ben juist gek op groen

En inderdaad, wel badjasachtig, zou er ook niet mee over straat gaan

Eetse
Erwtjesgroen

Ik vind um niet zo leuk trouwens, maar soms hebben ze op Hippest wél leuke dingen van de Blutsgeschwister. Die naam is alleen een beetje eng

Ik hoop dat gehakt-witlof-aardappel-ovenschotel ook zonder ei smaakt, want ben ei vergeten dat er eigenlijk doorheen moest . Xan zegt: 'komt vast wel goed, issie misschien een beetje pruttiger'. Hmm... 'pruttiger' klinkt niet lekker
Peas on earth!
Aaaaaaaaaaaaaaaaargh prutjes. Da's nog enger dan 'doe'

Gehakt met witlof lijkt me wel lekker trouwens.
Is gewoon uit zo'n pakje van Maggi/knorr/ofzoiets. Aan te raden om het wél met ei te doen
Peas on earth!
Beetje droog?
Whahaha, Erwt

Mijn eten is al weer op en ik heb afgewassen. Braaf he?

T stormt hier nog steeds. Dan is binnen zitten lekker. Chica mag nog even spelen en is fantasiespel aan t doen (speelt school na, ergg interessant, Ier en ik moesten hard lachen net want ze had het over dit en dat is vet cool Toen wilde ze weten waarom we moesten lachen. Ehhh ) en Ier speelt gitaar. Mier slaapt door de kakofonie heen.
Peas on earth!
Eten was eigenlijk best okee. Ik ga Maggi mailen dat dat recept ook wel zónder ei kan

Mijn speculaasjes zijn aan de onderkant net niet helemaal gaar (maar ze smaken wél lekker!)
Peas on earth!
Wooow, ze zijn mooi!
Valt King Louie eigenlijk groot, normaal of klein?
Peas on earth!
Star de Shelter (Draagzak) is ook superhandig voor in de maxi cosi. Tot zover mijn aandelen promoten van Lodger.

Druk aan het kopen hier...weet nog niet wat voor maat ik heb dus online shoppen voor mij even niet weggelegd.

Ciao!
Maar gebruik je 'm dus ook veel buiten Dier?

Koekjes zien er goed uit inderdaad!!

Vet cool
Yep moet alleen nog oefenen met Cesar er goed in krijgen want hij ligt nog weleens te hoog en dan weer te laag maar alsik dat onder de knie heb, ben ik tevreden
Zucht. En nou schrijft Bridges bij Good Luck dat ze 'm niet aan zou raden vanwege te diep liggend kind enzo.

Aaaaargh. Ik ga maar gewoon ergens passen met Eetje
Diep liggen? Hij ligt juist lekker warm verpakt. Het is maar net hoe je het bekijkt

Maarre denk wel dat het snel zwaar gaat worden als ze groter worden, want over 1 schouder...
Heb trouwens even gespiekt bij GOod luck van Bridgers maar dat is wel een beetje wat ik bedoel met niet goed liggen. ZIt ook met de "muts/lapje" te klieren. Dacht dat het aan mij lag maar ben bang dat dus niet het handige van de lodger is.

Ely nog even vragen want die heeft ook shelter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven