Theehuis
maandag 26 oktober 2009 om 09:55
quote:Star schreef op 26 oktober 2009 @ 09:02:
RegelNACHT? Dat heeft ie dan toch niet helemaal begrepen. Nou ja, taalbarriere zullen we maar zeggen.
Oh dat deed Chica ook, maar das natuurlijk een halve Mocro. Die deed een regelvierdaagse, nachten inc.
En ja, Vish noemt em achter mijn rug om vast ET2
"Zal ik Inad nog eens om meer foto's van ET2 vragen? Lachen "
Ik vond em laatst op George W Bush lijken. Dan liever op Ceauşescu, zoals die van Fleurtje
RegelNACHT? Dat heeft ie dan toch niet helemaal begrepen. Nou ja, taalbarriere zullen we maar zeggen.
Oh dat deed Chica ook, maar das natuurlijk een halve Mocro. Die deed een regelvierdaagse, nachten inc.
En ja, Vish noemt em achter mijn rug om vast ET2
"Zal ik Inad nog eens om meer foto's van ET2 vragen? Lachen "
Ik vond em laatst op George W Bush lijken. Dan liever op Ceauşescu, zoals die van Fleurtje
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 26 oktober 2009 om 10:04

maandag 26 oktober 2009 om 10:09
maandag 26 oktober 2009 om 11:40
Oeh, aftellen! Spannend! Zullen we er vast eentje op drinken?Dan zijn we zat tegen de tijd dat het 15.00 uur is. Dat heeft twee voordelen:
1. Als het niet doorgaat, ben je lekker verdoofd en dan komt het minder hard aan.
2. Als het wel doorgaat ben je al lekker in de feeststemming.
Ik zeg: Safari!
(moet er stiekem niet aan denken, heb vannacht met heerlijke buikkrampen op de wc gebivakkeerd)
Wie is Adam Sandler?
1. Als het niet doorgaat, ben je lekker verdoofd en dan komt het minder hard aan.
2. Als het wel doorgaat ben je al lekker in de feeststemming.
Ik zeg: Safari!
(moet er stiekem niet aan denken, heb vannacht met heerlijke buikkrampen op de wc gebivakkeerd)
Wie is Adam Sandler?
Loretta is De Mol. Punt.