Theehuis
zondag 11 oktober 2009 om 10:36
Ik dronk toen ik 20 was met dansend exvriendje altijd 1 fles wijn p.p. bij het eten Nu ben ik echt na twee glazen tipsy. Kan er gewoon niet meer tegen
Heb af en toe stiekem wel zin in een glaasje. Nog even wachten tot ik beetje kan kolven en Ier Mier flesje afgekolfde melk kan geven
Zelfs in t weekend ben in rijbewijsloos . Wordt dus OV of Ier overhalen om mee te gaan
Ik ga meteen in Putje kijken
Heb af en toe stiekem wel zin in een glaasje. Nog even wachten tot ik beetje kan kolven en Ier Mier flesje afgekolfde melk kan geven
Zelfs in t weekend ben in rijbewijsloos . Wordt dus OV of Ier overhalen om mee te gaan
Ik ga meteen in Putje kijken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

zondag 11 oktober 2009 om 11:16
Hoe is het Erwt? Hoofdpijn? Raar is dat, he? Vroeger dronken we er op los, "even kotsen en weer doorgaan" (vrij vertaald naar M. Borsato) en nu ben ik na drie glazen champagne al beheurlijk op he randje, zo is mijn ervaring van van vorige week!
Handig Inad, zo'n weekendrijbewijs!
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 11 oktober 2009 om 11:54
quote:Kess schreef op 11 oktober 2009 @ 11:16:
Hoe is het Erwt? Hoofdpijn? Raar is dat, he? Vroeger dronken we er op los, "even kotsen en weer doorgaan" (vrij vertaald naar M. Borsato) en nu ben ik na drie glazen champagne al beheurlijk op he randje, zo is mijn ervaring van van vorige week!
Geen kater, zó erg was het dus ook weer niet . Wiebelig Hoofd zakte in de avond al wat af gelukkig . Maar inderdaad, best een heel verschil met vroeger.
Geen kater, zó erg was het dus ook weer niet . Wiebelig Hoofd zakte in de avond al wat af gelukkig . Maar inderdaad, best een heel verschil met vroeger.
Peas on earth!
zondag 11 oktober 2009 om 13:40
zondag 11 oktober 2009 om 20:13
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 11 oktober 2009 @ 18:56:
Maar is Chica niet de enige die dan lekker beschut zit in zo'n regententje?
Putje af
Oh, ik doe even iets in het Putje.
Jep, maak ik heb sinds kort geweldig goed en niet eens vreselijk lelijk regenpak
Ik ga Put checken
Testrit was leuk en ik ben nergens tegen aan gereden
Viel me ook nog mee hoe zwaar trappen het is.
Zo, na put, even bankhangen.
Maar is Chica niet de enige die dan lekker beschut zit in zo'n regententje?
Putje af
Oh, ik doe even iets in het Putje.
Jep, maak ik heb sinds kort geweldig goed en niet eens vreselijk lelijk regenpak
Ik ga Put checken
Testrit was leuk en ik ben nergens tegen aan gereden
Viel me ook nog mee hoe zwaar trappen het is.
Zo, na put, even bankhangen.

maandag 12 oktober 2009 om 21:03
Hmmmmmmmmmmm
Ik ga morgen weer aalbessencrumble maken. Een nicht van Ier is in NL op zakenreis en die komt dus morgenavond onverwachts eten/kraambezoek. Deze week en volgende begint echt veel kraambezoek gebeuren eigenlijk pas, omdat we het tot nu toe expres hebben afgehouden. Er komt elke dag wel iemand
Zondag hadden we groep vrienden van Ier die elkaar allemaal kennen en allemaal kinderen in peuterleeftijd hebben. De muisjes zitten overal nu
Ik ga morgen weer aalbessencrumble maken. Een nicht van Ier is in NL op zakenreis en die komt dus morgenavond onverwachts eten/kraambezoek. Deze week en volgende begint echt veel kraambezoek gebeuren eigenlijk pas, omdat we het tot nu toe expres hebben afgehouden. Er komt elke dag wel iemand
Zondag hadden we groep vrienden van Ier die elkaar allemaal kennen en allemaal kinderen in peuterleeftijd hebben. De muisjes zitten overal nu