Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag Inad

Goeie tip van mijn sepster.
Fijn dat het bij jou zo goed voelt op school Vish. Ik heb alweer wat punten aan mijn klachtenlijst toegevoegd, kan wel janken zo klaar ben ik ermee.
Is er eventueel een andere school in de buurt? Is het de school of is het de juf?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
De juffen. Van de hele school. Met uitzondering van 1, oudere dame echt een juf uit een Jip en Janneke boek zeg maar . Die kwam gisteren uit zichzelf naar me toe om zich voor te stellen en te vragen wie mijn kind was en of ze het leuk vond.

Vind ik vrij normaal. Maar goed, misschien heb ik andere verwachtingen? Mille?

Ik heb andere school gemaild, maar die hebben een wachtlijst.
Wachtlijst als in maanden? Dan zou ze eventueel na zomervakantie daar kunnen beginnen? Ben je daar ook al geweest? Ken je mensen die hun kinderen op beide scholen hebben? Wat zeggen die over de juffen?

Ik heb zwaar dweilontwijkend gedrag dus antwoorden graag.

Ik ben ziek

Wattenhoofd, snot, keelpijn, zeer lijf en vannacht koorts

Bah!

Inad, veel sterkte vandaag!

Tip om dingen om te schrijven is een goeie, want anders misschien zóveel informatie in een keer

Vish, fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt. Leuk!

Star, écht niet leuk... , is er een gelegenheid om Ceetjes juf even apart te spreken? Om aan te geven wat je opvalt, wat je graag zou willen, etc?
Peas on earth!
Zelf nog even plukken Erwt!

quote:Vishnu schreef op 28 januari 2010 @ 09:32:

Wachtlijst als in maanden? Dan zou ze eventueel na zomervakantie daar kunnen beginnen? Ben je daar ook al geweest? Ken je mensen die hun kinderen op beide scholen hebben? Wat zeggen die over de juffen?

Ik heb zwaar dweilontwijkend gedrag dus antwoorden graag.

Ok, ik help je graag

Wachtlijst nu voor dit schooljaar iig, volgend schooljaar waarschijnlijk een derde kleuterklas erbij. Ben er geweest, twijfelde tussen beide scholen. As vrijdag 12 feb is er een open dag dus misschien ga ik weer even kijken dan.

Weet niks over juffen, wel van ander vrouwtje wat zelf op montesorri had gezeten en nu voor die andere had gekozen.
Beterschap met je wattenhoofd Erwtje

Mijn baby, die met die flaporen, is een Ferengi vrees ik; ze vindt het heerlijk als je aan haar oren zit
quote:Vishnu schreef op 28 januari 2010 @ 09:34:

Zelf nog even plukken Erwt!

[afbeelding]

Wel lekker vers

Ik zat daar trouwens net aan te denken, want heb frambozen en bosbessen in de vriezer en die zijn heel lekker als je ze samen met sinaassappels blendert. Maar die heb ik niet
Peas on earth!
quote:Star schreef op 28 januari 2010 @ 09:35:

Mijn baby, die met die flaporen, is een Ferengi vrees ik; ze vindt het heerlijk als je aan haar oren zit

Als ik mijn hoofd heen-en-weer doe, is het net alsof mijn hersens vertraagd meedeinen
Peas on earth!
Gaat even googlen wat een ferengi is...
Peas on earth!
Peas on earth!
Oh, dat zijn er meteen twee!
Peas on earth!
Erwt is dus een beetje stoned vandaag
Van schrik het hele huis gezogen.
Maar goed, aangezien je niet op mijn sms wil reageren vraag ik het dan hier nog maar een keer; What was het cadeau?????
Ik heb geen sms van je gehad Vish!
Roze bakken voor in mijn Smorebrod Ikea-kast, taartenkookboek, House seizoen 4 & 5, springvorm, lolli en tekening van kind en bedels voor pandorarmbandding.
Ahh goed verwend dus!!!

Heb je gisteren gesmst op je verjaaarie natuurlijk. Hmmm telefoon is als hij niet kwijt is schijnbaar ook niet meer zo betrouwbaar. Ik moet dan maar een nieuwe bestellen met een LCD tv erbij. :-)
strak plan.
32inch is al behoorlijk lel toch?
Ja die hebben wij.
Hallo Allemaal,

even koppiepeest van t ziekenhuisverhaal. ben aan t werk dus doe t even sneaky :

AAAAAAAh, zo fijn. Het blijkt allemaal heel erg mee te vallen.

Schijnt dat ze net overgestapt zijn van analoge mammografie naar digitale en dat ze nu ineens van alles zien of beter gezegd: alle hele kleine dingen die ze voorheen niet gespot zouden hebben zien. Wat mijn moeder heeft blijkt zo klein dat er niet eens een punctie kon worden genomen. Het is wel wat het is en kan zich eventueel gaan ontwikkelen, dus ze doen over een half jaar wel extra controle, maar het kan zich ook pas over 20 jaar gaan ontwikkelen of nooit. De huisarts heeft ons dus banger gemaakt dan noodzakelijk, maar die zal ook wel moeten wennen aan de nieuwe ontwikkeling en het eerder doorsturen van mensen. In de analoge tijd was het verhaal dat huisarts vertelde wel gedegen geweest, nu dus te sterk uitgedrukt. Het kan dus wel zijn dat ze het alsnog krijgt, maar vooralsnog is er geen reden tot zorg en hoeft ze niet te worden geopereerd etc. Wel fijn van de extra controles, zeker vanwege wat het –zeker gezien haar leeftijd- kan worden, maar ook lastig hoe in deze tijd je dus dingen weet die je voorheen pas na jaren of misschien wel nooit ontdekt zou hebben.

Maar we zijn dus allemaal heel erg opgelucht. Bedankt allemaal voor de lieve reacties en het duimen

Ik ben net op werk aangekomen. Zo meteen weer van plek af om te kolven. Mier is op kdv en gaat goed (heb al even gebeld )

Fijne dag allemaal, hier gaan we er in elk geval een extra mooie van maken. Moeder komt vanavond eten (die is de komende weken onder de pannen bij alle 5 haar kinderen, dus iets positiefs uit hele zorgenmaakverhaal in elk geval! ).
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven