Thuis
vrijdag 5 februari 2010 om 12:48
Drie setje per maat is trouwens niet ruim, hoor. Maar in de kraamweek kreeg ik er nog best wat bij, dus zeker voldoende. En onlin shoppen vanuit het kraambed is ook superleuk, want dan weet je wat voor hoofdje er door die opening steekt en welke kleine handjes door die mouwen gaan.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 5 februari 2010 om 12:52
Wat een liefke, he?
www.pimpyourkids.nl
www.kleertjes.com
www.omstebeurt.nl
www.kinderwinkel.nl
Voor leuke, maar veel te dure rompertjes (en ander leuk ondergoed, voor grotere kinderen!)
www.onderkleertjes.nl
www.pimpyourkids.nl
www.kleertjes.com
www.omstebeurt.nl
www.kinderwinkel.nl
Voor leuke, maar veel te dure rompertjes (en ander leuk ondergoed, voor grotere kinderen!)
www.onderkleertjes.nl
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 5 februari 2010 om 12:55
www.hip4kids.nl
www.mooiemerken.nl
www.mooistekleertjes.nl
www.kixx-online.nl
www.mooiemerken.nl
www.mooistekleertjes.nl
www.kixx-online.nl
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 5 februari 2010 om 12:57
Ohhh, lekker muffins!
Gewone, of met iets bijzonders?
Dank voor linkjes! Ik ben bijna klaar met computerkamer en dan ga ik ze bekijken en kijken hoe lang ik me kan inhouden
Je kunt die schattige kleertjes ook voor míj kopen, dan hoef je niet per se zelf een baby te nemen . Zélf nog een baby is óók leuk overigens
Gewone, of met iets bijzonders?
Dank voor linkjes! Ik ben bijna klaar met computerkamer en dan ga ik ze bekijken en kijken hoe lang ik me kan inhouden
Je kunt die schattige kleertjes ook voor míj kopen, dan hoef je niet per se zelf een baby te nemen . Zélf nog een baby is óók leuk overigens
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 13:24
vrijdag 5 februari 2010 om 14:09
vrijdag 5 februari 2010 om 14:23
quote:Kess schreef op 05 februari 2010 @ 12:52:
Wat een liefke, he?
www.pimpyourkids.nl
www.kleertjes.com
www.omstebeurt.nl
www.kinderwinkel.nl
www.onderkleertjes.nl
Ik had er laatst aantal in NS gezet.
Kess goede smaak. Duns is leuk, Smafolk, Katvig, Danefae, ik erg into Knackebrod op t moment en vooral Ej sikke Lej.
Echt leuk, een jongen
Kannie straks met Mier spelen
Wat een liefke, he?
www.pimpyourkids.nl
www.kleertjes.com
www.omstebeurt.nl
www.kinderwinkel.nl
www.onderkleertjes.nl
Ik had er laatst aantal in NS gezet.
Kess goede smaak. Duns is leuk, Smafolk, Katvig, Danefae, ik erg into Knackebrod op t moment en vooral Ej sikke Lej.
Echt leuk, een jongen
Kannie straks met Mier spelen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 5 februari 2010 om 14:30