Thuis
vrijdag 5 februari 2010 om 14:38
vrijdag 5 februari 2010 om 14:43
<maar je krijgt wel een zomerbaby
Mier echt alleen lange mouw want septemberbaby
typ met kin op arm, valt t op
onderkleertjessite echt erg, maar, ik koop alles echt alleen in sale anders idioot duur. in januari dus wat dingen gekocht voor beide kinderen voor 13 euro ipv 23,95 bijv. van Smafolk.
even spammen want erg leuk
heb ik hier bijv. en is mier al uitgegroeid dus krijg je
Mier echt alleen lange mouw want septemberbaby
typ met kin op arm, valt t op
onderkleertjessite echt erg, maar, ik koop alles echt alleen in sale anders idioot duur. in januari dus wat dingen gekocht voor beide kinderen voor 13 euro ipv 23,95 bijv. van Smafolk.
even spammen want erg leuk
heb ik hier bijv. en is mier al uitgegroeid dus krijg je
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 5 februari 2010 om 14:46
Wat lief! En ik ben dol op hippo's!
Ik vind wel dat Star en jij jullie advies even moeten afstemmen, want nu weet ik nog niet hoe het zit met rompertjes met korte en lange mouwen en andere kleren met korte en lange mouwen. Jeetje zeg, volgens mij ben ik veel te neurotisch voor een baby
Ik vind wel dat Star en jij jullie advies even moeten afstemmen, want nu weet ik nog niet hoe het zit met rompertjes met korte en lange mouwen en andere kleren met korte en lange mouwen. Jeetje zeg, volgens mij ben ik veel te neurotisch voor een baby
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 14:52
vrijdag 5 februari 2010 om 14:55
Okee, het is duidelijk: ik koop rompers met lange mouwen en rompers met korte mouwen en na het bekijken van al die websites geloof ik dat dat ook maar goed is, want dan kan ik méér kopen
Die olifanten zijn ook tof! Ik moet even dat hipposhirtje van vanochtend terugvinden, want díe wil ik en ga ik bestellen!
Die olifanten zijn ook tof! Ik moet even dat hipposhirtje van vanochtend terugvinden, want díe wil ik en ga ik bestellen!
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 14:56
quote:Star schreef op 05 februari 2010 @ 14:54:
En heb je al een uithetziekenhuis/eerstedag pakje? (Waar wil je eigenlijk BEVALLEN? )
Hou es op joh! Xan begon vandaag ook al over bevallen enzo. Belachelijk
Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?
En heb je al een uithetziekenhuis/eerstedag pakje? (Waar wil je eigenlijk BEVALLEN? )
Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?
Peas on earth!
vrijdag 5 februari 2010 om 14:57
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 februari 2010 @ 14:56:
[...]
Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?Ja heel goed, je krijgt een sticker
[...]
Ik heb wel lief pakje bij de Hema gekocht vanochtend. Even kijken of ik 'm op de site kan zien. Is 50-56. Da's toch de kleinste (er vanuitgaande dat Doperwt gewoon blijft zitten zoals het hoort)?Ja heel goed, je krijgt een sticker