Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
He bah Star
Peas on earth!
O, wat naar Star! Hap inmiddels aan de lijn gehad?

Andere landen vaccineren 1x, hier 2x de helft. Na 1x ben je ongeveer 40% beschermd. Met Tony is alles weer oké, was echt een dagje nasleep van de prik. De volgende krijgt hij dus ook gewoon.

Bediening was gewoon niet echt oplettend, niet echt attent, soms slordig. Maar het was lekker en gezellig, dus een geslaagde avond!

Fijn dat de mensheid het gered heeft!
Loretta is De Mol. Punt.
Star, beterschap voor Ceetje

Maar 40%? Ik dacht veel meer. Zal vanavond eens googlen. Nu Mier even voeden en dan pakken we de bus
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoezee voor den menschheid!! Hoezeeeee

Hoe nu met Ceetje?

Heb weer allemaal ideetjes over hoe dingen moeten dus ben lekker bezig met schrijven en doorstrepen en weer schrijven en meten en denken. Nemo ingestort in bed nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hoezee voor de menschheid

Leuk Vish, al die plannen! Hier ook nog plannen aan't maken over over te schilderen muur (ik ben die rode muur zo zat!), dan boekenkast verplaatsen, nieuwe gordijnen, en bank komt in februari
Peas on earth!
Star zit met Ceetje bij de hap en ut kind moet in potje piesen.
O jee, dat doet ze vast niet op commando!

Slaapt Neemp nog iedere middag, Vish? Dat wordt een flinke omslag straks als hij naar school gaat! Ik geloof dat ik zou proberen om dat die laatste maanden voor hij naar school gaat, af te bouwen. Maar voor jou wel lekker, zo'n middagslaap!
Loretta is De Mol. Punt.
Blaasontsteking is het.

Nemo slaapt niet elke middag meer maar als hij zichzelf in de weg zit dan stuur ik hem lekker naar bed.
Doet mijn kind wel op commando heur

Idd blaasontsteking en kuurtje mee.
Fijn, zo'n kind dat op commanco kan piesen

Vervelend voor Ceetje, maar wel goed van kuurtje!
Peas on earth!
Ah die Ceetje

Wel fijn dat je weet wat t is en ze nu snel beter wordt.

ik ga morgen HA bellen voor Chica. Die klaagt al week over buikpijn. Dacht eerst dat het was vanwege eten niet lusten maar tis nu paar dagen achter elkaar zo.
Hmmmm da's ook naar. Geen last van darmen?
Ahh sneu voor Chica
Peas on earth!
Ach, die arme meiden! Fijn dat Ceetje kuurtje heeft meegekregen. Vaak werkt dat wel heel snel he? Chica mss ook blaasontsteking?
Loretta is De Mol. Punt.
Chica misschien ook wat onrustig? Er verandert een hoop voor haar deze tijd: broertje erbij, verhuizen
Peas on earth!
Ja da's waar Erwt. En misschien spanning voor Sinterklaas ook nog?

Mijn moeder was altijd blij als dat weer over was, want ik was niet te genieten

Kuur slaat inderdaad altijd snel aan gelukkig!
Ja inderdaad, had Sinterklaas nog niet genoemd, maar past ook in dat rijtje misschien

Hoest nu met Ceetje?
Peas on earth!
Arme Chica!

Ceetje voelt zich alweer beter?
Ja, die gaat morgen gewoon naar school als ze geen koorts meer heeft, want die loopt het een beetje uit te buiten op het moment volgens mij.
aan het boeven dus.
Ja heulemaal
Ik dacht ook even aan blaasontsteking, maar en geen koorts en ze hoeft niet vaak naar de wc. Klaagt ook niet over pijn bij het plassen. Ze heeft er meestal s'ochtends last van. Ik heb gisteren ook al in poep zitten te wroeten (excuses voor de smerigheid ) maar geen wormpjes o.i.d.

Ben nu op zoek naar een HA in nieuwe dorp. Wil meteen daarheen want handiger en dan kan t misschien uit school even of zo.

Fijn dat C zo snel opknapt

Oh. Over nieuw Inaddorp gesproken..

Bracht vanmorgen Chica naar school en liep daarna weer naar buiten over het schoolplein. Staat er een groepje nogal aso uitziende moeders. Zegt er een: Nah, ik ha laatst tog zo-un ruzie met dat mens. Ik zeg tegen dur, ut ken mu nie scheluh dat ju bij de plietzie werrukt, ik steek zo ju huis in du hens..

Leuk man, ik wil al bij voorbaat direct terug naar Inadstad
Vanochtend was ik naar andere oogarts (in speciale oogkliniek), dat was echt té grappig!

Vooral als je bedenkt hoe mijn afgelopen oogartsenbezoeken waren, op een rijtje:

- eindeloos lang wachten op vervolgafspraken ('over 6 weken hebben we een plek voor u mevrouw Erwt')

- oogarts die niets uitlegt

- oogarts die eerst iets zegt over virussen, wratje op ooglid, wegsnijden (en dat met zijn handen voordoet ), en daarna zegt: 'nee mevrouw Erwt, u denkt toch niet dat wij zomaar in ogen snijden'.

- oogarts die klachten niet echt serieus neemt en dingen zegt als: 'tja, er zijn heel veel vrouwen die geen makeup kunnen verdragen, dat is nu eenmaal zo'

- Enzovoorts.

Bezoekje van vanochtend aan oogkliniek:

- oogarts die langer dan alle andere oogartsen bij elkaar in Erwtje's oog kijkt

- oogarts die eng prik-dingetje pakt, iets zegt als 'hmmm lijkt me ontstoken kliertje, dat bultje', prikt (auw!) en prutst waarna.... het bultje wég is!! (bedenk dus: het zit er al DRIE maanden en de andere oogarts zegt onbegrijpelijke dingen als 'het lijkt een virus bladerblaaaa')

- een oogarts eindelijk eens normaal uitlegt waarom mijn ogen al zooo lang problemen vertonen

- iets voorschrijft en zegt: 'mevrouw Erwt, ik wil u over twee weken graag opnieuw zien'.

- een assistente die allervriendelijkst zegt: 'mevrouw Erwt, uw afspraak staat voor over twee weken, maar als er iets is, kunt u áltijd bellen en langskomen'.

Peas on earth!
Oh, dit is best een lang verhaal over de oogarts, maar ja, ik word er dan ook een beetje hysterisch van

Leuke populatie daar in InadDorp joh
Peas on earth!
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent, Erwt!

Was vast in Kess-stad, of niet?

Fijn dat je je toekomstige buufjes ontmoet hebt, Inad. Iedere maandagmorgen gezellig samen koffiedrinken om het weekend door te nemen.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven