Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zie nu echt twee snoezige meisjes voor me! Ik ga me nog eens even beraden op een jongensnaam, nu ik weet waar hij bij moet passen!
Loretta is De Mol. Punt.
snoezige meisjes die smorgens bij het opstaan 1 doel hebben samen, hoe krijgen we mama vandaag doorgedraaid en op de kast. Wat mag er allemaal niet en wat kunnen we nog meer verzinnen wat er niet mag.

*gaat ook in Putje kijken*

Oh, en ik doe een vraag/dingetje in Putje, gerelateerd aan Ogen-House verhaal, beetje een lastige
Peas on earth!
En dan toch heel stoer zwanger van de derde. Hulde, Arwen!

Ik heb op je dingetje gereageerd, Ertwenmeisje!
Loretta is De Mol. Punt.
Dankjewel . Heb nog even wedervraagdingetje gedaan.

Arwen, leuk! Zwanger!
Peas on earth!
Moet het met de buren toch echt even over hun internet gaan hebben wat valt de hele tijd uit en dat is irritant.

(Als het goed is ligt mijn pakket nu op postkantoor en vanaf morgen mijn eigen inet en telefoon)

Cursussen zijn beide om John Williams te assisteren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Vishnu schreef op 30 november 2009 @ 19:50:

Moet het met de buren toch echt even over hun internet gaan hebben wat valt de hele tijd uit en dat is irritant.

quote:Cursussen zijn beide om John Williams te assisteren Ohja, dát wilde je doen. Dan denk ik zéker dat 6-maanden beter is
Peas on earth!
Vish

Ik denk dat de buren en John Williams je erg dankbaar zullen zijn

Arwen, mooie namen.

Hoe ver ben je nu?

Ik ben moe en Ier al helemaal, want die gaat elke avond naar t nieuwe huis om verder te gaan met verven enz. en we moeten een beetje uitkijken dat we niet ontploffen. Verhuizen is best stressvol. Gelukkig hebben we ontploffing van vanmiddag alweer goed gemaakt

Ik zal blij zijn als we over 3 weken verhuisd zijn
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik heb serieus even gegoogled, maar ik snap hem! Leuk!

Ik kijk echt bijna geen tv, laatste waar ik JW écht van ken is call tv. Dat zegt wat over hem, maar ook over mij, vrees ik.

ik je wedervraagjedingetje gewederdingest.
Loretta is De Mol. Punt.
Inad, verhuizen staat volgens mij ook erg hoog in de stress-top10! Kunnen jullie niet een avondje vrijmaken om lekker niets te doen samen? Nog drie weken.... tijd voor een aftelkalender!
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, dat zouden we echt moeten doen eigenlijk, maar beetje lastig nog want Mier wel erg klein nog. En vind mijn moeder beetje oud worden voor de zorg voor zo'n heel kleintje. Met Chica gaat t prima, maar met Mier zie ik t niet zo zitten nog. Hij moet in elk geval vaker hier blijven s'avonds en niet zulke extreem lange dagen maken denk ik, want hij is echt zo moe.
Oh, ik bedoelde niet eens om Mier uit te besteden, maar gewoon lekker samen op de bank, en even een dagje niet klussen/dozen inpakken/schoonmaken/regelen enzo. Gewoon even een avondje doen alsof je helemaal niet gaat verhuizen, zoiets.
Loretta is De Mol. Punt.
Ja, dat moeten we echt doen. En, beter nog, afgesproken dat we het gaan doen ook

Nu even snel in kleren schieten en de ontbijtzooi opruimen. Ga zo met mijn moeder de stad in om nog Sint boodschappen te doen en naar museum.
Star

Goed nieuws voor de gebande van Babybrabbel
Peas on earth!
Whaha, ik zag net het topic, leuk

Hoe is het met je oog, Erwt? Voelt het beter nu bult weg is?

Museum was leuk, hele mooie tentoonstelling.

Na school met Chica naar onze nieuwe huisarts in nieuw dorp geweest. Wat een fijne vrouw. Ze is eigenlijk net als mijn oude arts, die schreef ook niet snel medicijnen voor en komt ook vaak met een oplossing die meer met voeding en gedrag te maken heeft.

Ze kon trouwens niets ernstigs vinden, gelukkig. Ze zie wel dat ze veel lucht in haar darmpjes lijkt te hebben en misschien toch wat vastzit, al poept ze wel kleine beetjes. Dus we gaan eerst voor meer vezels en warm water drinken en dan eventueel indien nodig voor een medicijn met veel vezel.
Fijn van fijne huisarts Inad. Hopelijk helpen vezels en warm water voldoende

Oog ziet er best heel goed uit

Vandaag nog even terug naar oogarts vanwege medicijngedoetje (zie Putje), ben tot dusverre erg tevreden over oogkliniek
Peas on earth!
Oh ik zie nu putje pas, heb nog even gereageerd

Ik ga zo slapen. Ier is nog in huis bezig. Mier is nu flink aan t clusteren en als hij klaar is ga ik lekker met em in bed liggen. Tis donler en koud en ik wil een warm bed
Hee Erwt, vond een plaatje voor je

Voor eventuele meelezers

Plaatjes zijn niet te zien, Starreke!

Goedemorgen, trouwens!
Loretta is De Mol. Punt.
Goedemorgen,

Ik moet nog wat Sinterklaaskado's kopen en tis zo naar druk in winkels, zag ik gisteren. Volgend jaar doe ik t een maand van te voren en online

Ik zie plaatjes ook niet.
Ik zie geen plaatjes, maar ik ben wel nieuwsgierig

Nieuwe poging?

Zo, nog maar één dagje werken, en nu staat er een spinazietaart in de oven
Peas on earth!
Wat een pais en vree hier op Thuis

En thuis thuis ook, want Mier en Chica slapen. Die eerste al vanaf uur of 19.00, wat hij normaal niet doet, dus dat beloofd misschien niet veel goeds voor de nacht. Merken het wel. Ier is weer aan t verven in huis met een goede vriend.

Mille kwam hier eten met man en kinderen, was leuk. Zaterdag daar Sint vieren. Ik moet nog surprise en alle gedichten maken, pfftt. Volgend jaar toch echt eerder mee beginnen. Ben nu dus aan t rijmen. Net een af
Yo piepels, inet doet echt slecht en eigen Ziggo krijg ik niet aan de praat.

Heb een go voor opleiding schuldhulpverlener van zowel werkcoach als opleidingsinstituut. volgende week even goed kijken hoe of wat morgen en overmorgen nog keihard aan huis werken en bezoekje Ikea, hoop dat bericht doorkomt nu.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Woow wat goed Vish Heel blij voor je!

En snel even babbelen met de buren over baggerinternetverbinding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven