Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat Nemo beetje gewend begint te raken
Peas on earth!
Ach die lieve Neempje! Het is ook raar om ineens in een ander huis te zijn! Fijn dat hij nu lekker aankeutelt. Heb je hem intussen al ingeschreven op school in je nieuwe woonplaats? En voor het kdv moet je nu natuurlijk een paar maanden steeds terugrijden naar oude woonplaats. In mijn herinnering is dat zeker drie kwartier, maar ik ging met de bus. Met de auto zal wel sneller zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
Tony heeft enorm last van de prik. Zware, pijnlijke arm en 38,5 koorts. Zou dat dan over drie weken weer zo zijn?? We blijven wel lekker ziek, zwak & misselijk op deze manier!
Loretta is De Mol. Punt.
Ahh arme Tony

Die tweede prik bevat toch veel minder van dat spul? Dan zou je verwachten dat hij daar minder last van heeft....

Wij gaan straks naar de film, 2012. Xan wilde 'm heel graag in de bioscoop zien. Ben benieuwd, hij duurt heel lang, bijna DRIE uur!
Peas on earth!
Blugh, ik geloof dat ik dan in slaap zou vallen! Maar ja, das ook best lekker! Ik ga vanavond weer eten bij adresje waar jij ook nog eens heen wilde. Hmmm, zin in!

Tweede prik bevat zelfde hoeveelheid, maar ik bedenk me nu dat hij dan al wel antistoffen heeft aangemaakt natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
Ohja dat was het: niet minder werkzame stof, maar wel antistoffen en daardoor minder heftige reactie.

Leuk van uit eten daar! *gaat meteen ook plannen maken voor uitetentje!*
Peas on earth!
Pffffff lekker hè Kess, deze tijd van het jaar?

Mijn arm is nu sinds vanmorgen eindelijk een beetje minder beurs. Over ruim twee weken weer dus en ik werk op woensdag. Zullen blij met me zijn

2012, bleeeeegh lijkt me nou een stomme rampenfilm. Zitten ook geen lekkere hapjes in geloof ik dus dubbel stom.

Nemo
Nou, ik heb gezien hoe de wereld vergaat hoor. Slap verhaal maar wel goede special effects!

Leuke rel in de bioscoop met paar puberjongetjes die op plek van gezin (naast ons) gingen zitten en vent (vader van gezin) die die jongens er aan hun kladden weg wilde slepen (letterlijk dus) en daarop aangesproken werd door mevrouw voor ons die zei: 'u blijft van die kinderen áf'. Was erg gezellig
Peas on earth!
Die rechtermevrouw draagt Vish

Huh wadding?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wah?
Die mevrouw draagt mij?
Ja give mie a breek ja

Die die rechtermevrouw draagt Vish, moet het zijn dus
Joe ken hef a breek with my sons peppernuts.
Wat doet ie er mee dan?
Ze hadden ze gebakken op kdv, kreeg er net 1 en brak bijna kies
Peas on earth!
Dus joe ken hef hef letterlijk a BREEK
Peas on earth!
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 18:59:

Gut Ik moet wel heel erg tussen de doorlezen hoor Inad.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Star schreef op 27 november 2009 @ 22:19:

Mijne ontdekte dat mama en Sinterklaas hetzelfde pakpapier hadden. Als dat maar lang goed gaat...;-)Check

Goedemorgen!

2012 hoef ik ook niet te zien. Wedden dat de wereld uiteindelijk toch nét niet verging? Ik had het goed, he?

Uiteten was weer erg lekker en vooral ook erg gezellig met vier vriendinnen. Bediening was alleen niet geweldig, toch jammer.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik stop nu met smilies

Maar, dus, een knuffel voor Tony. Hoop dat het beter gaat inmiddels. En fijn dat Nemo in alle opzichten zoveel beter gaat nu.

Kess, ik ken heel veel mensen die 2e prik niet doen. Je schijnt met de 1e al heel goed beschermt te zijn. Tweede wel optimaler. Maar gebeurt ook alleen in NL dacht ik, omringende landen krijgt men allemaal maar 1 prik. Ik zou Vito, vanwege pufjesgeschiedenis, denk ik wel twee keer doen, maar dan Tony maar1.

Wij hebben er gelukkig geen last van. Ik heb alleen beetje stijve arm nog.

Ik ga weer verder, even opruimen hier want bende en dan weer naar t nieuwe huis. T schiet al goed op.
Fijn van t uit eten, Kess.

En wat deed bediening dan?:
quote:Kess schreef op 29 november 2009 @ 11:32:

2012 hoef ik ook niet te zien. Wedden dat de wereld uiteindelijk toch nét niet verging? Ik had het goed, he?

Nee, met de wereld kwam het niet goed hoor, maar met de ménsheid dan weer wél. Mét een heel bijbelse oplossing

Leuk van gezellig uit-eten! Jammer van bediening!
Peas on earth!
Weer 39.7 hier bij Ceetje, vannacht zelfs 40.2. Nu maar eve HAP bellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven