Thuis
zaterdag 28 november 2009 om 14:19
Ach die lieve Neempje! Het is ook raar om ineens in een ander huis te zijn! Fijn dat hij nu lekker aankeutelt. Heb je hem intussen al ingeschreven op school in je nieuwe woonplaats? En voor het kdv moet je nu natuurlijk een paar maanden steeds terugrijden naar oude woonplaats. In mijn herinnering is dat zeker drie kwartier, maar ik ging met de bus. Met de auto zal wel sneller zijn?
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 28 november 2009 om 14:57
zaterdag 28 november 2009 om 15:25
Blugh, ik geloof dat ik dan in slaap zou vallen! Maar ja, das ook best lekker! Ik ga vanavond weer eten bij adresje waar jij ook nog eens heen wilde. Hmmm, zin in!
Tweede prik bevat zelfde hoeveelheid, maar ik bedenk me nu dat hij dan al wel antistoffen heeft aangemaakt natuurlijk.
Tweede prik bevat zelfde hoeveelheid, maar ik bedenk me nu dat hij dan al wel antistoffen heeft aangemaakt natuurlijk.
Loretta is De Mol. Punt.
zaterdag 28 november 2009 om 20:31
Pffffff lekker hè Kess, deze tijd van het jaar?
Mijn arm is nu sinds vanmorgen eindelijk een beetje minder beurs. Over ruim twee weken weer dus en ik werk op woensdag. Zullen blij met me zijn
2012, bleeeeegh lijkt me nou een stomme rampenfilm. Zitten ook geen lekkere hapjes in geloof ik dus dubbel stom.
Nemo
Mijn arm is nu sinds vanmorgen eindelijk een beetje minder beurs. Over ruim twee weken weer dus en ik werk op woensdag. Zullen blij met me zijn
2012, bleeeeegh lijkt me nou een stomme rampenfilm. Zitten ook geen lekkere hapjes in geloof ik dus dubbel stom.
Nemo
zaterdag 28 november 2009 om 22:11
Nou, ik heb gezien hoe de wereld vergaat hoor. Slap verhaal maar wel goede special effects!
Leuke rel in de bioscoop met paar puberjongetjes die op plek van gezin (naast ons) gingen zitten en vent (vader van gezin) die die jongens er aan hun kladden weg wilde slepen (letterlijk dus) en daarop aangesproken werd door mevrouw voor ons die zei: 'u blijft van die kinderen áf'. Was erg gezellig
Leuke rel in de bioscoop met paar puberjongetjes die op plek van gezin (naast ons) gingen zitten en vent (vader van gezin) die die jongens er aan hun kladden weg wilde slepen (letterlijk dus) en daarop aangesproken werd door mevrouw voor ons die zei: 'u blijft van die kinderen áf'. Was erg gezellig
Peas on earth!
zondag 29 november 2009 om 11:32
zondag 29 november 2009 om 11:32
Ik stop nu met smilies
Maar, dus, een knuffel voor Tony. Hoop dat het beter gaat inmiddels. En fijn dat Nemo in alle opzichten zoveel beter gaat nu.
Kess, ik ken heel veel mensen die 2e prik niet doen. Je schijnt met de 1e al heel goed beschermt te zijn. Tweede wel optimaler. Maar gebeurt ook alleen in NL dacht ik, omringende landen krijgt men allemaal maar 1 prik. Ik zou Vito, vanwege pufjesgeschiedenis, denk ik wel twee keer doen, maar dan Tony maar1.
Wij hebben er gelukkig geen last van. Ik heb alleen beetje stijve arm nog.
Ik ga weer verder, even opruimen hier want bende en dan weer naar t nieuwe huis. T schiet al goed op.
Maar, dus, een knuffel voor Tony. Hoop dat het beter gaat inmiddels. En fijn dat Nemo in alle opzichten zoveel beter gaat nu.
Kess, ik ken heel veel mensen die 2e prik niet doen. Je schijnt met de 1e al heel goed beschermt te zijn. Tweede wel optimaler. Maar gebeurt ook alleen in NL dacht ik, omringende landen krijgt men allemaal maar 1 prik. Ik zou Vito, vanwege pufjesgeschiedenis, denk ik wel twee keer doen, maar dan Tony maar1.
Wij hebben er gelukkig geen last van. Ik heb alleen beetje stijve arm nog.
Ik ga weer verder, even opruimen hier want bende en dan weer naar t nieuwe huis. T schiet al goed op.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 29 november 2009 om 11:56
quote:Kess schreef op 29 november 2009 @ 11:32:
2012 hoef ik ook niet te zien. Wedden dat de wereld uiteindelijk toch nét niet verging? Ik had het goed, he?
Nee, met de wereld kwam het niet goed hoor, maar met de ménsheid dan weer wél. Mét een heel bijbelse oplossing
Leuk van gezellig uit-eten! Jammer van bediening!
2012 hoef ik ook niet te zien. Wedden dat de wereld uiteindelijk toch nét niet verging? Ik had het goed, he?
Nee, met de wereld kwam het niet goed hoor, maar met de ménsheid dan weer wél. Mét een heel bijbelse oplossing
Leuk van gezellig uit-eten! Jammer van bediening!
Peas on earth!