Thuis
zondag 13 december 2009 om 20:44
Ik had een vol weekend met allerlei leuke dingen (kookclubje, vandaag met vriendinnetje bijkletsen en halve dag theeleuten met lekkere dingen, uit eten met schoonfamilie) en nu weer op de bank. Zien jullie het patroon? Eten! , vanavond alleen zalm gegeten die niet meer goed bleek te zijn...
Vish, gaat lekker he?
Eppelstroep
Arme Eetje
Peas on earth!
zondag 13 december 2009 om 22:26
maandag 14 december 2009 om 09:11
Gisteravond lukte dus niet meer, maar valt mee met die tig pags Star
Erwt, ik ben in put geweest met vaag antwoord (weet het ook niet precies geloof ik).
Vish, wat ga je goed. Gewoon niet meer naar Star luisteren
Ik wil stokje niet, veel te druk voor. Nog een week en dan moet alles klaar zijn. Ierenzus heeft gisteren voor wat extra werk gezorgd We waren behang aan t afstomen op zolder en toen gooide ze hele grote emmer vol water om. Dus Ier gaat vandaag laminaat op zolder deels even afhalen om te kijken of er waterschade is. Was wel blij dat zij t gedaan had en niet ik, want Ier was best not amused Ongelukje kan gebeuren vind ik, dus heb hem weer op lazer gegeven voor boos worden op lieve leuke zus. Ja verhuizen en DIY. lachen man
Erwt, ik ben in put geweest met vaag antwoord (weet het ook niet precies geloof ik).
Vish, wat ga je goed. Gewoon niet meer naar Star luisteren
Ik wil stokje niet, veel te druk voor. Nog een week en dan moet alles klaar zijn. Ierenzus heeft gisteren voor wat extra werk gezorgd We waren behang aan t afstomen op zolder en toen gooide ze hele grote emmer vol water om. Dus Ier gaat vandaag laminaat op zolder deels even afhalen om te kijken of er waterschade is. Was wel blij dat zij t gedaan had en niet ik, want Ier was best not amused Ongelukje kan gebeuren vind ik, dus heb hem weer op lazer gegeven voor boos worden op lieve leuke zus. Ja verhuizen en DIY. lachen man
Wat Supersmollie zegt vind ik ook