Thuis

26-10-2009 16:33 3677 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic, Erwt! Leuk hoor, om het nu eindelijk van de daken te schreeuwen. Jij zweeft zeker een stukje bovend e grond, of niet?
Loretta is De Mol. Punt.
Max en de Maximonsters verfilmd, zo leuk

http://www.pathe.nl/film/6215/where-the ... hings-are/
quote:Kess schreef op 14 december 2009 @ 19:59:

Nee hoor Erwt! Het is een spel dat je alleen kunt spelen vanaf een facebookaccount. Boerderijtje spelen. Gewassen kweken, oogsten, verkopen, zoiets... Het schijnt erg leuk én erg verslavend te zijn.Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.
quote:Inad schreef op 14 december 2009 @ 09:11:

Vish, wat ga je goed. Gewoon niet meer naar Star luisteren

Ja zeg, zo'n mooie kast mocht ze niet wegdoen van mij

Ierenwoede alweer over?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2009 @ 22:42:

Ik ben nu 13 weken Nét voor het werpen bevrucht dus

Mijn Eetje is 13 weken
quote:Star schreef op 15 december 2009 @ 09:50:

[...]

Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.

Nee dat zie ik, al je beesten liggen dood tussen de verschrompelde groenten.

Ik ga vandaag beginnen met de badkamer witten en dan door naar de keuken! Als ik nog tijd heb de kast nog een keer roze. Wordt zoooo leuk hier!!!

Fijn Erwt dat je bijna nergens last van hebt!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Star schreef op 15 december 2009 @ 09:54:

[...]

Mijn Eetje is 13 weken Na popstars bevrucht dus.
En tussen het witten en rozen door voeder jij de biggen, help je een kalf ter wereld en oogst je het maïs? Of heb je een lekkere boerenknecht in dienst?
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe start je dat gebeuren eigenlijk?

(alsof ik er tijd voor heb )

Mier nu 12 weken en ook vrolijk volgens regel aan t regelen vandaag geloof ik. Niet handig tijdens t inpakken..

Eetje een echte Popstarbaby dus

Ierenwoede wel over, maar we zijn allebei niet heel aardig momenteel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja joh, ik ben toen gestript onder Popstars

Oei, verhuisstress is toegeslagen. Nou goed, bijna 'over' en dan lekker bijkomen in IRL.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2009 @ 22:42:

Ik ben nu 13 weken Nét voor het werpen bevrucht dus

Alles gaat heel goed! Heb eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Merk wel dat mijn lijf veranderd, heb nu soms hoofdpijn (anders nooit), stekerig gevoel in mijn buik soms, ik ben niet meer de prinses MET de erwtjes

Verder ben ik héél normaal en net als anders qua gemoedstoestand. Vind ik zelf. Dat Xan iets anders vindt, is natuurlijk onzin Wat fijn dat je je zo lekker voelt. En Xander moet niet zeuren
Als je cadeautje accepteert start het vanzelf op denk ik Inad.

Badkamer en keuken nu gewit, hopelijk 1x genoeg want vooral badkamer klotewerk, bijna alles boven hoofd en schuin.
quote:Star schreef op 15 december 2009 @ 10:49:

Ja joh, ik ben toen gestript onder Popstars

Oei, verhuisstress is toegeslagen. Nou goed, bijna 'over' en dan lekker bijkomen in IRL.

Oja, das waar ook

Nu klinkt het net of Ierland in real life is

Ja echt zin in bijkomen daar. Ierenmoeder maakt heerlijke kerstturkey en christmaspudding en zo. Ga alleen de sloten whiskey missen dit jaar

Ier kan niet wachten om te gaan wandelen langs de kust. Die heeft echt portie rotsen & oceaan nodig elk jaar

Vish, oef dat is zwaar. Moet je nog veel verven?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Christmaspudding :puke: ende :puke: ende :puke:

Straks met potje wit nog even de plafonds langs waar gemorst is. Verder nog paar meubels verfje geven maar muren volgens mij wel klaar nu.
Ieeeeeuw christmaspudding idd zum kotzen.

Rotsen en oceaan, mooi daar in die buurt

Mijne mist de bergen altijd zo.
Zo over half uurtje met Eetje naar de huisarts want ze blijft rochelen en kan het slijm niet kwijt, heul zielig.
En wat zei de dokter?
Nou, dat was niet echt een bevredigend bezoek aan huisarts (HAIO, normaal heeft hij hele goede/leuke, maar deze.... 'ze krijgt zeker alleen nog borstvoeding hè?' ).

Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten
Alleen borstvoeding? Nee joh, vanavond krijgt ze pizza en morgen boerenkool.

Er heerst ook een enorme hoesteritus hier in de buurt. Nemo begon eergister, hij moet elke keer bijna kotsen ervan.

Twijfel ook nog even aan prik halen morgen want veel zieken op kdv en dat begon allemaal met hoesten dus kijk het nog even aan.
Nee pizza hadden we gisteren al.

Grappig dat er zoveel twijfelen over prik morgen. Suze gaat niet en hoorde Fleur ook al hardop twijfelen. Ik dacht er van het weekend aan of ik het wel of niet zou doen.
Ik heb ook een beetje het idee dat die hele griep alweer overgevlogen is. Of ligt dat aan mij en is alleen de paniek overgevlogen??
Nee griep ook dacht ik.
Het aantal patiënten met griepachtige klachten dat zich bij de huisarts meldt is de afgelopen

week verder gedaald. De incidentie van influenza-achtig ziektebeeld (IAZ) van de afgelopen

week was 6,1 per 10.000 inwoners. Bij 7 van de 30 onderzochte monsters (23%) werd Nieuwe

Influenza A (H1N1) gevonden. De incidentie van pneumonie was 1,7 per 10.000 inwoners.

In de afgelopen week is het aantal ziekenhuisopnamen wegens een laboratoriumbevestigde

infectie met Nieuwe Influenza A (H1N1) afgenomen ten opzichte van vorige week, 104

patiënten zijn deze week gemeld tegenover 227 vorige week.
Ik vind het raar dat mensen niet gaan voor de tweede prik. Als je eraan begonnen bent, dan maak je het toch af? Doe het wél, of doe het níet, maar dat halve, daar snap ik niks van. Las net ergens (weet niet meer precies waar) een "ik stond er de eerste prik al niet echt achter, dus nu ga ik niet." Doos. Was dan helemaal niet gegaan. Ik vind het een beetje onnadenkend, maar goed, ik snap wel meer mensen niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Tja, je bent na prik 1 40% beschermd en als je dat voor jezelf genoeg vindt moet je dat toch zelf weten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven