Thuis
dinsdag 15 december 2009 om 09:49
dinsdag 15 december 2009 om 09:50
quote:Kess schreef op 14 december 2009 @ 19:59:
Nee hoor Erwt! Het is een spel dat je alleen kunt spelen vanaf een facebookaccount. Boerderijtje spelen. Gewassen kweken, oogsten, verkopen, zoiets... Het schijnt erg leuk én erg verslavend te zijn.Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.
Nee hoor Erwt! Het is een spel dat je alleen kunt spelen vanaf een facebookaccount. Boerderijtje spelen. Gewassen kweken, oogsten, verkopen, zoiets... Het schijnt erg leuk én erg verslavend te zijn.Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.
dinsdag 15 december 2009 om 09:54
quote:Star schreef op 15 december 2009 @ 09:50:
[...]
Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.
Nee dat zie ik, al je beesten liggen dood tussen de verschrompelde groenten.
Ik ga vandaag beginnen met de badkamer witten en dan door naar de keuken! Als ik nog tijd heb de kast nog een keer roze. Wordt zoooo leuk hier!!!
Fijn Erwt dat je bijna nergens last van hebt!
[...]
Valt tegen dat verslavende. Ik heb er niet zo veel mee.
Nee dat zie ik, al je beesten liggen dood tussen de verschrompelde groenten.
Ik ga vandaag beginnen met de badkamer witten en dan door naar de keuken! Als ik nog tijd heb de kast nog een keer roze. Wordt zoooo leuk hier!!!
Fijn Erwt dat je bijna nergens last van hebt!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 15 december 2009 om 10:19
Hoe start je dat gebeuren eigenlijk?
(alsof ik er tijd voor heb )
Mier nu 12 weken en ook vrolijk volgens regel aan t regelen vandaag geloof ik. Niet handig tijdens t inpakken..
Eetje een echte Popstarbaby dus
Ierenwoede wel over, maar we zijn allebei niet heel aardig momenteel
(alsof ik er tijd voor heb )
Mier nu 12 weken en ook vrolijk volgens regel aan t regelen vandaag geloof ik. Niet handig tijdens t inpakken..
Eetje een echte Popstarbaby dus
Ierenwoede wel over, maar we zijn allebei niet heel aardig momenteel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 15 december 2009 om 10:52
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 december 2009 @ 22:42:
Ik ben nu 13 weken Nét voor het werpen bevrucht dus
Alles gaat heel goed! Heb eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Merk wel dat mijn lijf veranderd, heb nu soms hoofdpijn (anders nooit), stekerig gevoel in mijn buik soms, ik ben niet meer de prinses MET de erwtjes
Verder ben ik héél normaal en net als anders qua gemoedstoestand. Vind ik zelf. Dat Xan iets anders vindt, is natuurlijk onzin Wat fijn dat je je zo lekker voelt. En Xander moet niet zeuren
Ik ben nu 13 weken Nét voor het werpen bevrucht dus
Alles gaat heel goed! Heb eigenlijk geen noemenswaardige klachten. Merk wel dat mijn lijf veranderd, heb nu soms hoofdpijn (anders nooit), stekerig gevoel in mijn buik soms, ik ben niet meer de prinses MET de erwtjes
Verder ben ik héél normaal en net als anders qua gemoedstoestand. Vind ik zelf. Dat Xan iets anders vindt, is natuurlijk onzin Wat fijn dat je je zo lekker voelt. En Xander moet niet zeuren
dinsdag 15 december 2009 om 13:18
quote:Star schreef op 15 december 2009 @ 10:49:
Ja joh, ik ben toen gestript onder Popstars
Oei, verhuisstress is toegeslagen. Nou goed, bijna 'over' en dan lekker bijkomen in IRL.
Oja, das waar ook
Nu klinkt het net of Ierland in real life is
Ja echt zin in bijkomen daar. Ierenmoeder maakt heerlijke kerstturkey en christmaspudding en zo. Ga alleen de sloten whiskey missen dit jaar
Ier kan niet wachten om te gaan wandelen langs de kust. Die heeft echt portie rotsen & oceaan nodig elk jaar
Vish, oef dat is zwaar. Moet je nog veel verven?
Ja joh, ik ben toen gestript onder Popstars
Oei, verhuisstress is toegeslagen. Nou goed, bijna 'over' en dan lekker bijkomen in IRL.
Oja, das waar ook
Nu klinkt het net of Ierland in real life is
Ja echt zin in bijkomen daar. Ierenmoeder maakt heerlijke kerstturkey en christmaspudding en zo. Ga alleen de sloten whiskey missen dit jaar
Ier kan niet wachten om te gaan wandelen langs de kust. Die heeft echt portie rotsen & oceaan nodig elk jaar
Vish, oef dat is zwaar. Moet je nog veel verven?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 15 december 2009 om 15:16
Nou, dat was niet echt een bevredigend bezoek aan huisarts (HAIO, normaal heeft hij hele goede/leuke, maar deze.... 'ze krijgt zeker alleen nog borstvoeding hè?' ).
Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten
Maar goed, dat terzijde. Longen niet schoon, maar wat slijm erop. Ventolin nog geen goed idee gezien leeftijd, dus maar door blijven gaan met neusspray en hoestdrank en afwachten
dinsdag 15 december 2009 om 15:28
Alleen borstvoeding? Nee joh, vanavond krijgt ze pizza en morgen boerenkool.
Er heerst ook een enorme hoesteritus hier in de buurt. Nemo begon eergister, hij moet elke keer bijna kotsen ervan.
Twijfel ook nog even aan prik halen morgen want veel zieken op kdv en dat begon allemaal met hoesten dus kijk het nog even aan.
Er heerst ook een enorme hoesteritus hier in de buurt. Nemo begon eergister, hij moet elke keer bijna kotsen ervan.
Twijfel ook nog even aan prik halen morgen want veel zieken op kdv en dat begon allemaal met hoesten dus kijk het nog even aan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 15 december 2009 om 15:41
Het aantal patiënten met griepachtige klachten dat zich bij de huisarts meldt is de afgelopen
week verder gedaald. De incidentie van influenza-achtig ziektebeeld (IAZ) van de afgelopen
week was 6,1 per 10.000 inwoners. Bij 7 van de 30 onderzochte monsters (23%) werd Nieuwe
Influenza A (H1N1) gevonden. De incidentie van pneumonie was 1,7 per 10.000 inwoners.
In de afgelopen week is het aantal ziekenhuisopnamen wegens een laboratoriumbevestigde
infectie met Nieuwe Influenza A (H1N1) afgenomen ten opzichte van vorige week, 104
patiënten zijn deze week gemeld tegenover 227 vorige week.
week verder gedaald. De incidentie van influenza-achtig ziektebeeld (IAZ) van de afgelopen
week was 6,1 per 10.000 inwoners. Bij 7 van de 30 onderzochte monsters (23%) werd Nieuwe
Influenza A (H1N1) gevonden. De incidentie van pneumonie was 1,7 per 10.000 inwoners.
In de afgelopen week is het aantal ziekenhuisopnamen wegens een laboratoriumbevestigde
infectie met Nieuwe Influenza A (H1N1) afgenomen ten opzichte van vorige week, 104
patiënten zijn deze week gemeld tegenover 227 vorige week.
dinsdag 15 december 2009 om 15:49
Ik vind het raar dat mensen niet gaan voor de tweede prik. Als je eraan begonnen bent, dan maak je het toch af? Doe het wél, of doe het níet, maar dat halve, daar snap ik niks van. Las net ergens (weet niet meer precies waar) een "ik stond er de eerste prik al niet echt achter, dus nu ga ik niet." Doos. Was dan helemaal niet gegaan. Ik vind het een beetje onnadenkend, maar goed, ik snap wel meer mensen niet.
Loretta is De Mol. Punt.