Turkse jongensnaam
vrijdag 7 juni 2019 om 03:55
Hii allemaal, ik ben op zoek naar een Turkse jongensnaam. Zelf vond ik de naam eymen mooi.
Ben heel benieuwd of het ook mooi klinkt als iemand anders het probeert uit te spreken. Ben benieuwd naar jullie mening en suggesties voor namen.
Alvast hartelijk bedankt
Ben heel benieuwd of het ook mooi klinkt als iemand anders het probeert uit te spreken. Ben benieuwd naar jullie mening en suggesties voor namen.
Alvast hartelijk bedankt
anoniem_385752 wijzigde dit bericht op 07-06-2019 15:52
Reden: privacyschending
Reden: privacyschending
23.45% gewijzigd
vrijdag 7 juni 2019 om 06:19
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 7 juni 2019 om 09:33
vrijdag 7 juni 2019 om 09:37
Ik krijg een broertje
vrijdag 7 juni 2019 om 09:44
Sabri vind ik heel mooi! Sabr betekend geduldig dus vind het ook een mooie betekenis hebben. Heel erg bedankt voor je tip
vrijdag 7 juni 2019 om 10:01
Ja daar hebben we wel eens over nagedacht, we zijn meer opzoek naar een originele naam die je niet vaak hoort.RodeRoosOpWitteZijde schreef: ↑07-06-2019 09:46Efecan wordt in Nederland uitgesproken als EfeKan, dus dat kan je beter niet kiezen als je het kind niet op voorhand met een trauma wil opzadelen.
Wat denk je van Emre? Is Turks, niet anders uit te spreken, goed te spellen, enz.
Maar bedankt dat je de tijd nam om mee te denken!
vrijdag 7 juni 2019 om 10:02
Isadevries1233 schreef: ↑07-06-2019 09:33Fijn dat je verder kijkt dan dat je neus lang is. Ik krijg een broertje vandaar dat we babynamen zoeken.
Waarom doe je in de OP dan net of jij de naam moet verzinnen en zeg je dat jij namen met E mooi vindt? Is dat niet iets voor je moeder en de vader?
vrijdag 7 juni 2019 om 10:09
Ik vermoed wel dat TO mss de moeder kan zijn, maar aangezien iedereen daar zo fel op reageerde, heeft ze wellicht geen zin om daar op in te gaan? Is haar goed recht...nerdopviva schreef: ↑07-06-2019 10:02Waarom doe je in de OP dan net of jij de naam moet verzinnen en zeg je dat jij namen met E mooi vindt? Is dat niet iets voor je moeder en de vader?
Ik vind Samyar een mooie naam...
vrijdag 7 juni 2019 om 10:12
Dat is voor jou niet van belang, zoals ik eerder al heb aangegeven ik zou persoonlijk niet zo snel conclusies trekken. Je weet niet wat de situatie is.nerdopviva schreef: ↑07-06-2019 10:02Waarom doe je in de OP dan net of jij de naam moet verzinnen en zeg je dat jij namen met E mooi vindt? Is dat niet iets voor je moeder en de vader?
Ik kom hier voor meningen over babynamen. Jou mening die niet relevant is voor dit topic doet mij verder ook niks.
Er zijn zoveel meiden die op jonge leeftijd moeder worden en zulke opmerkingen zullen heel vervelend zijn voor hen. Vandaar dat ik dit nu zo aankaart.
vrijdag 7 juni 2019 om 12:21
Ja, dat zou ik heel erg voor je vinden.Isadevries1233 schreef: ↑07-06-2019 09:37Ik krijg een broertjeen zouja was ik 17 en zou ik een kind krijgen zou je dat zo erg vinden ? Mensen realiseren niet dat andere ook gevoelens hebben. Je komt hier je reactie plaatsen bewust om een jonge dame van 17 te kwetsen. Good for you
![]()
En ik kwets je niet, want gelukkig ben je niet zwanger, good for you!
Ps laat het bedenken van een naam aan de ouders over en richt je lekker op het leven wat past bij 17 jaar. Je krijgt anders verrekte veel spijt.