Tweede bevalling makkelijker/minder pijnlijk dan de eerste?
dinsdag 27 januari 2009 om 18:50
maandag 23 februari 2009 om 11:17
maandag 23 februari 2009 om 11:19
maandag 23 februari 2009 om 11:29
Het is ook r*k. Toen oudste 10 dagen overtijd bleek, hield ik er bij de 2e wel rekening mee dat het lang ging duren, maar op 16 dagen reken je toch niet snel. Het ergste vond ik toen in mijn hormonale toestand nog dat ik niet thuis kon bevallen, had dat toch graag een keer meegemaakt.
Natuurlijk telt dit op niveau van wereldleed absoluut niet mee en 2 gezonde knullen is rijkdom enz... enz.
Maar leuk is anders, dat wel.
Natuurlijk telt dit op niveau van wereldleed absoluut niet mee en 2 gezonde knullen is rijkdom enz... enz.
Maar leuk is anders, dat wel.
maandag 23 februari 2009 om 11:40
Jeeuh, dat is echt nauwelijks te doen met dreumes inderdaad, elke dag op en neer. Zat ziekenhuis wel een beetje in de buurt nog?
16 dagen heel lang inderdaad, oef.
Chica was 8 dagen te laat en Mille's kinderen en ook kind van jongere zus allemaal laat, dus ik ga er vanuit dat ik nu ook niet op eerder dan een week later dan de uitgerekende datum hoef te hopen. Aan 16 dagen wil ik maar even niet denken
16 dagen heel lang inderdaad, oef.
Chica was 8 dagen te laat en Mille's kinderen en ook kind van jongere zus allemaal laat, dus ik ga er vanuit dat ik nu ook niet op eerder dan een week later dan de uitgerekende datum hoef te hopen. Aan 16 dagen wil ik maar even niet denken
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 23 februari 2009 om 12:14
maandag 23 februari 2009 om 20:35
pfff... daar heb ik nog niet eens over nagedacht. Kruimel was 4 weken te vroeg, dus ik ken het hele wachten niet. Zul je zien dat Guppie het precies andersom probeert en ook 18 dagen of zo blijft zitten
Fee, dat is precies waar ik bang voor ben, dat ik niet weet wat me te wachten staat (precies andersom dan bij jou dus). Niet meer dan bij de eerste, maar toch... Bij Kruimel heb ik het nooit helemaal 'zelf' hoeven doen, doordat ik een pethidine prik kreeg toen het te heftig werd. Dus ja, geen idee hoe het gegaan was als ik die niet had gekregen. Het idee dat ik niet weet hoe het voelt zonder prik maakt wel dat ik denk 'help', maar ja,... er hebben al zo veel vrouwen hetzelfde gedaan, dus ik zal het ook wel overleven (denk dat ik het toch maar thuis ga proberen....)
Fee, dat is precies waar ik bang voor ben, dat ik niet weet wat me te wachten staat (precies andersom dan bij jou dus). Niet meer dan bij de eerste, maar toch... Bij Kruimel heb ik het nooit helemaal 'zelf' hoeven doen, doordat ik een pethidine prik kreeg toen het te heftig werd. Dus ja, geen idee hoe het gegaan was als ik die niet had gekregen. Het idee dat ik niet weet hoe het voelt zonder prik maakt wel dat ik denk 'help', maar ja,... er hebben al zo veel vrouwen hetzelfde gedaan, dus ik zal het ook wel overleven (denk dat ik het toch maar thuis ga proberen....)