Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Heej Doggie! Weeen in de Ikea...

Voorzichtig aan!
Bedankt Guusje!

Mijn hele gezicht is ook niet handig denk ik als de rest van mijn lijf nog zo wit is. (niet dat ik in mijn blote kont die foto's laat doen... maar toch)

Wow Doggie, voorweeen in de Ikea hahahaha, net wat je zegt of all places Doe je wel rustig aan?

Hoe is het met je misselijkheid trouwens?

Als ik er na mijn bevalling uit zou zien als Renate Verbaan zou dat betekenen dat ongeveer de helft van mijn originele zelf is verdewenen hahahahaha. Ik teken er voor!
quote:Julia1979 schreef op 30 maart 2009 @ 10:29:[/b

Wow Doggie, voorweeen in de Ikea hahahaha, net wat je zegt of all places Doe je wel rustig aan?

Hoe is het met je misselijkheid trouwens?

Gisteravond bij mijn schoonzusje een ijsje genomen en man had al zoiets van weet je het zeker? Hebben in het uur rijden naar huis 5 keer moeten stoppen om over te geven.

Op een gegeven moment kon ik alleen nog maar zo hard lachen, zo stom was het. Je moest sommige automobilisten zien kijken....
Candy, doe het rustig aan inderdaad. Mijn fysio zegt wel dat ik beter na een half uurtje liggen even op kan staan om wat te bewegen omdat het anders helemaal vast gaat zitten.

Wat een goede vooruitzichten met het weer he. Ohh ik ga er echt van genieten. Zit ook op een goede plek want ze voorspellen voor vrijdag hier 20 graden. Wow, heb niet eens iets om aan te trekken dan met al die winterkleren.

Sanne, wat fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat de kamer al mooi geschilderd is.
Oh, gisteren bleek hier in ons dorp trouwens een winkeltje open met allemaal super leuke kinderkleding. Ze hebben een pand gehuurd voor 4 weken en houden stuntverkoop van allerlei merkkleding. Waah helemaal goed dus. Gelukkig was manlief er ook bij en wilde hij ook vanalles hebben.
Nou, Doggie, gelukkig kan je er nog om lachen

Verdorie, ik moet er niet aan denken... een ijsje en dan zo over je nek moeten gaan. Ik besef dat ik een mazzelaar ben!
Klinkt goed Suzzel die winkel!!

(het lijkt trouwens wel of ik verlof heb ik ben niet van het forum weg te krijgen vandaag)
Ik ook niet hoor Julia, en dat zonder verlof...
Ben weer even in bed gedoken ;) niet echt geslapen, maar lekker weg liggen dromen. Had nog even heel lief contact met Pukkie; ze kreeg enorm de hik en werd onrustig, toen ik mijn hand op haar ruggetje legde en een beetje wiegde, drukte ze tegen mijn hand aan en werd weer rustig.. misschien verbeeld ik het me maar hoor, maar was echt even een mama-dochter momentje :-)

Dogie, herkenbaar hoor, hier net zo. Komt door het lopen en ik denk daarom dat het indalen is. je kan dan gewoon niet rechtop staan. O jeeee midden in de Ikea ;) nou bedden zat, even liggen de volgende keer!

Dat van Renate Verbaan verbaast me! 25 kg! Hmm zolang geleden is ze niet bevallen toch? Is deze foto misschien pre zwangerschap genomen?..

Gezichtsbruiner, eens met Guusje, ik heb van Lancome de gel, heel fijn spul en stinkt niet! heel belangrijk, Van Lancaster heb ik geloof ik Summer legs, en daar heb je ook een gezichtsbruiner van, geeft gelijk een mooi glansje.

Heb het trouwens niet meer gerbuikt de laatste tijd, zal het weer gaan doen want ik lijk ook wel sneeuwwitje!

Tja als je het niet van jezelf hebt, moet je de natuur een beetje helpen he!
ok, dus toch aan de Lancome en de Lancaster. Eigenlijk wil ik het liefst onder de zonnebank, maar ik begon al een beetje pigment vlekjes te krijgen vorige maand en ik denk echt dat het niet verstandig is. ...
Sanne, fijn dat het zo opschiet in het huis. Kan je er straks lekker van gaan genieten.

Hier net wakker....man heeft zoon naar opa en oma gebracht dus kon lekker in mijn bed blijven liggen, met als gevolg dat ik net pas wakker geworden ben. Heerlijk om zo je verlof te beginnen.

Snok, ik moet 9 april weer naar de gyn. Hebben afgelopen vrijdag weer een afspraak gehad en ik blijf nu officieel daar. En gelijk opname formulier ingevuld om te bevallen in het ziekenhuis op medische indicatie.

Zo ga nu eerst alle zooi opruimen die de kleine man gisteren heeft aangericht en dan even de stad in......en genieten van het mooie weer.
Oh de afspraak van 7 april bij de vk gaat dus niet meer door.
Julia, het was trouwens Helena Rubinstein ipv Lancaster zag ik net ;)

Whow Visje, lekker lang lang geslapen!! Dat is zeker lekker om zo je verlof te beginnen, ik heb het er ook even van genomen, normaal voel ik me dan een beetje schuldig -zoooooveel te doen-.. maar ik ga me beseffen dat ik ook zoooooveel tijd heb nu!

Doggie, shit zeg... je blijft maar overgeven, haha dat je er om kan lachen vind ik knap. Ach ja.. wat moet je anders ook he?

Maar goed, nog een paar weken.... aftellen!

Suzzel, sla je slag meid met dat winkeltje! Wij gaan vanmiddag de gordijnen van de slaapkamer halen (eindelijk klaar!) en daarnaast is Kids factory, misschien even naar binnne? hehehehe...
Hoi meiden!

begrijp ik nou dat candy slijmprop is verloren?? Spannend zeg! (al kán dat weken van te voren gebeuren geloof ik...)

sanne, verhuisd en al weer n beetje op orde? Heerlijk!

Ik moet nog 3 dagen werken na vandaag. Is dan ook echt genoeg geweest. Heb nu al t idee dat ik eigenlijk niet meer op mn werk zou moeten zitten. Voelt echt niet goed meer. Mn buik trekt enorm, de huis onder mijn borsten tot mijn navel is heel pijnlijk, en ik voel de striae er gewoon in schieten. wat goed lullig is, want is t enige stuk huid op mijn buik dat na de vorige zwsch. striae-vrij was gebleven.

Heb nog wel heel veel te doen in mijn verlof. heb nog niks aan kleertjes gewasse, babykamer moet natuurlijk helemaal gesopt, en mijn eigen kledingkast wil ik helemaal uit en op nieuw inruimen. Wiegje en wandelwagen weer op orde maken. alles met de adressenlijst etc...

hebben jullie trouwens al zon irritant zeiltje op je bed voor t geval de vliezen breken? Ik wil t er eerdaags wel opleggen. En over n week of 2 ook t ziekenhuiskoffertje maar klaar gaan maken denk ik.
Hee dames.....net op werk...eerst ff uitgeslapen want snachts begint het bij mij nu toch ook minder te worden

Dus werk beetje uurtje hier en daar....tis niet anders....uberhaupt vind ik het zwaarder worden. En heb ook weer bevallingsangst.....zie er gewoon met vlagen ontzettend tegenop......

Niet echt bijgelezen.....druk hier...komt later wel....

Sanne wel dat het bij jou gesmeerd verloopt...prettig!!
Sanne, fijn dat de verhuizing zo goed is gegaan, nu de laatste dingetjes nog en dan GENIETEN!!!

Het begint in ieder geval goed met dit weer!!

Heb weer mijn kantoordag (en officieel) eerste verlofdag, ben precies 34 weken!!!

De hele ochtend bij kapper geweest, heb er weer grove krul in. Kwamen een paar dorpsgenoten bij de kapper en zagen mij zitten met rollers in het haar, ze dachten beide dat ik wat krul altijd van mezelf had, zo hoort het te zitten dus, beetje natuurlijk!!

Ga nu boven nog poetsen, is dat weer evenklaar en dan vanavond maar even spijbelen van Zweedse les en de douche afmaken.

Ben ik weer lekker bij. Oh ja nog even mijn bureau wat opruimen natuurlijk!!

Snok, voor het schema: 6 april afspraak vk
Heb nog geen bedzeiltje op bed, doe ik met 37 weken pas hoor. De kans is zo klein dat het veel eerder begint. Die gok waag ik wel.
huh? dat had ik gemist...dan ga je toch vaak wel op redelijke termijn bevallen??? Oh spannend!!!!
Hier ook nog geen zeiltje, maar ik loop natuurlijk enooooooooooorm achter op jullie O nee, niet op Twinkel natuurlijk... Hmmm toch maar even het zeiltje uit het kraampakket halen (die bedoel je toch twinkel?

Ik zat te denken ik heb ook nog een oud picknick kleed, dat is even wat groter, dat kraakt niet en is ook lekdicht... misschien kan ik dat wel onder mijn laken leggen.

Mijn ziekenhuistas is half af. Ik heb de kleertjes voor de baby er al in en een paar kleine andere dingetjes, maar nog lang niet alles.

Ik vind dat wel een mooie doelstelling voor deze week. Voor week 33 moet de tas af....

Bah wat is het heerlijk weer helemaal geen weer om binnen te zitten en te werken... iedereen die verlof heeft, geniet er van....
oh, tas af voor week 33??

hmmm, das as woensdag. ga ik niet halen.

Ik ga daar echt pas volgendeweek tijdens verlof mee beginnen, heb nu geen puf.
heb trouwens min of meer besloten toch maar in t ziekenhuis te bevallen. ben vorige keer tijdens t persen met gillende sirenes naar zh afgevoerd waar zoon met vacuumpomp is gehaald. Volgens gyn maar 10% kans dat ik deze keer weer pomp nodig zou hebben, dus ik ging eigenlijk voor thuisbevalling. Maar zoon lag tijdens bevalling helemaalnaar één kant van mn buik gedrukt (hij lag eigenlijk haast náást mn buik) en ik had altijd t idee dat ik m er daardoor niet uitgeperst kreeg. En nu merk ik dat deze baby ook enorm naar één kant hangt. Dus ik ben een beetje bang voor t zelfde scenario, dn dan ga ik liever maar metaan naar t ziekenhuis.
Hmmm bedzeiltje?? joh daar ben ik nog niet mee bezig en nu toch 35 weken.. tas staat ook niet klaar hoor. Gisteren met die weeen hadden we het er nog over, we hebben geen tas klaar staan! haha.. ik ga dat komende weken op mijn gemakje regelen, volgende week komt de dame van het kraambureau en die zal me ook best wel een en ander vertellen. Dan zullen ook de klossen gehaald moeten worden.

Trouwens, net als Twinkel moet ik alle kleertjes nog wassen, incl. lakentjes etc. Wilde deze week nog wat meer lakentjes halen en dan alles in 1 x wassen. Dat is binnen een dag klaar, gewassen en gestreken hoor. Ook nog geen adressenlijst voor de kaartjes, kaartje zelf nog niet eens ! Daar is mijn verlof voor en die is net begonnen..

Bugaboo wel 3 x gewassen en toen we de natte stof om de wagen spanden hadden we toch mooi blauwe vingers! Snok... wassen dus hoor!

Twinkel.. ik denk dat je daar wijs aan doet, hoef je je daar niet meer druk over te maken!
Wat stoppen we in de ziekenhuis tas??
nee, Twinkel die 33 weken is mijn eigen doelstelling. Ik weet niet of dat officieel is.

Ik weet alleen van mezelf dat als ik er geen tijd verbind dat ik het dan niet doe en tot het einde uitstel.

Wat ik tot nu toe in de ziekenhuistas heb gestopt:

Ponskaartje van het ziekenhuis.

Kleertjes voor de baby maat 50 en maat 56 inc. twee mutsjes

twee hydrofiel luiers (geen idee waarom, maar ik zag ze toevallig liggen)

Mijn ID bewijs.

Dekentje voor de baby (omslagdoek)

Wat er verder nog in moet volgens mij.

schone kleding voor jezelf.

lijstje met belangrijke telefoonnummers.

Verzekeringspasje?

Maxicosi (niet in de tas natuurlijk)

afsprakenkaart van de verloskundige

Wat wel handig is volgens mij om er ook in te stoppen:

Boekje voor de as papa om te lezen

foto toestel met extra batterijen en een lege memory kaart.

Ipodje met muziek waar je mee kan relaxen.

Er zijn veel van die lijstjes te vinden trouwens op internet.
O en ik heb nog douchegel en een lekkere shampoo in de tas zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven