Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Snok!!! Hoeraaaaaaa!!!!!

Ben heel erg blij voor je!

We zijn allebei even ver ;) 8.4 weken. Leuk!

Heb je medicijnen voor je schildklier trouwens?
kennen jullie die bakerpraatjestest op babybrabbel nog niet dan?

babybrabbel

klikken op inetractief en dan op voorspellingen. Kun je de bakerpraatjes test doen, en ook de chinese kalender.

voor de meeste bakerpraatjes zijn we nu nog te vroeg in de zwangerschap, maar je kunt er ook aleen die invullen die van toepassing zijn. Ik krijg meisje met 61% zekerheid, haha!

Volgens chines kalender een jongetje, maar die kalender had t de vorige keer ook mis bij mij.

babybrabbel vind ik verder nogal n hoog tuttigheidsgehalte hebben, maar dit is wel grappig
wat goed snok!! gefeliciteerd maar weer!

ik hoor juist altijd misselijk bij meisje...

ach....
Hee Elza! Yes.....zijn inderdaad even ver....heerlijk gevoel...

Ja ik slik inmiddels sinds kort thyrax 75 mcg. Ik heb nooit geweten tot voor kort dat ik uberhaupt iets aan schildklier had...na 2 miskramen in juni onderzoeken gehad en in juli gestart met medicynen...dus slik het nog geen eens zo lang maar nu met die medicynen blijft beeb wel plakken blijkbaar dus ze hebben bij mij precies wel vinger op zere plek gelegd....ze hadden al eerder op mijn hormonen geprikt...en daar zagen ze waardes van iemand van 20 dat verklaarde ook waarom ik tot 3x toe gelijk zwanger was...maar ja nogmaals t bleef niet plakken...nu dus wel....;-)
Hehe, en trek in zoet?

Met mij gaat het wel wat beter. Niet meer zo triest als gisteren. Stom, dat ik gisteren echt 90% gevoel had dat het weg is (geen symptomen meer enzo), maar dat ik nu weer draaierig en erg vermoeid op mijn werk zit. Bijna misselijk zelfs. Ook een beetje hongerig en weer veel plassen. Zo vreemd...

Vervelend is wel dat collega's nu zeggen: "ahjoh, kan ook nog best goed zitten hoor... heb ook ooit patiente gehad waarbij het bloed langs de benen omlaag liep, en toch zat het nog goed!"

Pfff wil ik helemaal niet horen nu. Ik heb er al afscheid van genomen namelijk, hoe stom ook... Nja, ik zal echt megastom verbaasd zijn als er dinsdag activiteit te zien is...

Mijn coupe wordt door iedereen bejubeld! 'Had het veel eerder moeten doen'.... (hehe en bedankt...). Nah ik heb heel sluik en slap dun haar van mijzelf, maar wil het altijd graag lang.... maar dat zit nooit. Ik moet zelf eerlijk zeggen dat deze coupe wel het beste bij de natuurlijke val van mijn haar past.
Nu Doggie en Chicaa nog.....ik duim voor jullie.....
Snok

Luaska, dinsdag weet je het hè? Nog even doorbijten meid!
zoet = meisje

blij dat t wat beter voelt Luaska. Hou je hoofd koel en wacht rustig af...
ow dat ga ik ook eens invullen dan twinkel. Grappig! Van dat misselijkheid lijkt me niet zo kloppen. Mijn schoonzusje heeft 2 meiden en was bij beiden ontzettend misselijk.

Snok, goed zeg een mooi hartje. En fijn dat ze het zo goed volgen allemaal!
quote:Suzzel schreef op 25 september 2008 @ 11:26:

ow dat ga ik ook eens invullen dan twinkel. Grappig! Van dat misselijkheid lijkt me niet zo kloppen. Mijn schoonzusje heeft 2 meiden en was bij beiden ontzettend misselijk.

Snok, goed zeg een mooi hartje. En fijn dat ze het zo goed volgen allemaal!ja, misselijkheid hoort iid dacht ik ook bij meisjes, dat geeft die test ok aan zag ik. Mar ik heb ook n vriendin die heel extreem misselijk is eweest en n jongen kreeg. dussssss.
We hadden vorig weekend net geluncht in Maastricht, het buikje vol.... Mannnn toen liepen langs Jamin waar ze buiten vers gebakken Luikse wafels verkochten!!!

Superlange rij, maar ik moest er perse een hebben!!
Ohhh Snok! Wat fijn voor je!! Wel goed dat ze je netjes monitoren zo. Moet heel geruststellend zijn denk ik.

Dat minisnok maar mooi zo door mag blijven groeien!
Ik heb helemaal geen andere smaak...ja soms gewoon ff geen zin in in het een of ander maar dat is niet constant..heb ik normaal ook wel En vorige week kots en kots misselijk en deze week valt het wel weer mee....dus ja wat dat moet worden? Chinese horoscoop zegt meisje....Gevoel zegt dat ook....
Fijn dat het goed gaat Snok.

Het lijkt me geweldig om het hartje te kunnen horen!!!
Dus het wordt een jongen of een meisje... Goed om weten

Maakt mij toch niet uit, al hoopt vriendlief op een jongen (het doorgeven van de naam is blijkbaar heel belangrijk ).

Ow en Snok, wat goed dat mini-snok zo goed groeit
Luaska thx...duim voor je....weet als geen ander hoe jouw situatie is...maarruh wil er ook niet teveel over zeggen. Weet je ik ben jou niet en heb zoveel verhalen gehoord over vrouwen die, zoals je zelf al zegt en gehoord hebt, het bloed langs enkels liep en er niets aan hand was......
Snok, gefeliciteerd!!
quote:75twinkel schreef op 25 september 2008 @ 10:25:

elza, ja dat is absoluut waar. het is geen garantie. maar de kans is echt veel kleiner als je t hartje eenmaal hebt zien klopen.

zowiezo wordt de kans veel kleiner na 6 wkn en ook weer na 8 wkn. de meeste miskramen na 8 weken zijn missed abortions. Bij die vruchtjes is het hartje meestal meestal nooit gaan kloppen, maar omdat er nooit een echo is gemaakt is dat niet gezien.

Rond 10 weken geet het heel soms nog mis, omdat het vruchtje dan over moet schakelen op voeding uit de navelstreng. soms loopt die overschakeling niet goed. dus je ziet n klein piekje ein de miskramen rond 10 weken, maaar die kans is echt piepkleinKlopt, volgens de gyn is een miskraam na 8 weken nog maar 0.2%. Wij hebben idd gewoon pech gehad dat het hartje stopte met bijna 10 weken, was een fout in de aanleg/ chromosomen. Komt heeel weinig voor, dus het gaat echt veeeeeeel vaker goed dan fout!!!!!
Chinees horoscoop zegt bij mij... jongen! dus ja zuur en misselijk is jongen, it's official!

hmmm ik zit net een berg chocolade pepernoten naar binnen te werken....gaat goed zo!

Ow.. maar bakerpraatjes zegt dat het 55% meisjes wordt.

Hoe dan ook, het wordt in ieder geval een mensje!!

Luaska, heb je al een testje gedaan of durf je niet zo goed.

Maar als je je instelt op het slechtste, kan het meevallen (ook al houd je natuurlijk wel hoop) Ikzelf was na die krampen gewoon verbaasd dat er een hartje klopte!

Verlies je geen bloed meer?
Doggie....

Blij met jullie allemaal!!
quote:Elza35 schreef op 25 september 2008 @ 11:47:

Hoe dan ook, het wordt in ieder geval een mensje!!

Da's wel te hopen. Je zou raar staan te kijken als er ineens een konijn uitkwam.

Doggie, jij bent vanmiddag aan de beurt hè? Hopelijk ook voor jou goed nieuws.

O,ja, ik heb 10 oktober een echo. Maar heb er een steeds beter gevoel over hoor.
Schabolleke moet je ook nog op 9 okt naar VK of is die 10 oktober afspraak ipv?
Ja, 9 oktober VK en 10 oktober echo. Is bij een andere organisatie, is dat bij jullie niet?
Nee maar komt omdat ik in ziekenhuis ben....dus wrs bij anderen wel hoor
haha een konijn dat zou wat zijn. Tja, bij ons is niks zeker natuurlijk. Het is in het ziekenhuis geproduceerd dus god weet wat ze ermee gedaan hebben haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven