Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
mimmi, heb je niets meer in de vriezer, en anders een tosti ofzo.

Zo nu en dan eens iets makkelijks eten kan best hoor.

Zal proberen vanavond nog even te lezen en anders tot morgen!!
Of chinees bestellen of zo... dat ga ik vanavond doen denk ik!

Ook helemaal geen zin om te koken en zeker niet om boodschappen te doen!!

Kan ook beetje met het weer te maken hebben (herfstdip?)
Yep, de 201 bedoel ik.....

Schiet weer niet op vandaag.........ik heb net een half uur achtereen gewerkt en dat is geloof ik het langste van deze week dat ik gehaald heb....

Ik werk tot half 5 dus nog half uurtje...

En dan ga ik mezelf er erg makkelijk vanaf maken met een zak romige tomatensoep en een broodje met philedelphia kaas, daar heb ik al de hele dag trek in.

Vriendlief krijgt het restje van gisteravond, dus dat hoeft alleen ff in de magnetron.
Gatverdamme hé, stort het bij jullie ook van de regen ?

Lijkt wel nacht hier !

Ben op de fiets vandaag....dat kan er ook nog wel bij.....
Jeetje stelletje mutsen

Ik woon in de kop van Drenthe. Verder heb ik besloten voor mezelf te beginnen. Ik heb mijn baan op gezegd en zodra ze hier iemand anders gevonden hebben ben ik hier weg. Het vervelende is dat ik niet weet hoelang dat gaat duren.

Ik kan hier waarschijnlijk nog wel partime blijven, maar de vraag is of ik dat wil. Aan huis werken lijkt me toch wel ideaal. Helemaal met jonge kids. Bovendien zal er (hopenlijk) genoeg aanloop zijn om een klein wereldje te voorkomen.
Nou dames, zal ik ook nog even mijn woonplaats onthullen? Ik woon in Amsterdam, en dat is ook al niet ver van Schiphol .

Ik werk als zelfstandige maar doet dat nu meer dan fulltime. Ben van plan om terug te gaan naar 4 dagen. Manlief is ook freelancer en vindt het niet erg om 4 dagen of minder te gaan werken. Dan hebben we nog een ultraenthousiaste opa en oma en wil ik Lassie in gaan schrijven bij een kinderdagverblijf.

Heb afgelopen weekend de kraamzorg al geregeld. Voelt heel prematuur maar mijn VK raadde het me aan het al te doen.

Verder vandaag bij vlagen misselijk, ben enorm aan het shoppen geweest in Utrecht en die verfvelende rugpijn is nog steeds niet weg...
Hi...kom net uit lang overleg.....pfffff

Ik werk 4 dagen (4x9) en de rest Vaak moet ik toch nog ff op die ene dag dat ik niet werk naar kantoor of toch wat doen...Ik werk samen met mijn man in zelfde bedrijf waar hij mede eigenaar van is sinds kort. Ik was al lang daarvoor leidinggevende binnen dit bedrijf en eigenlijk is vonk tussen ons overgeslagen na jaren vriendschap (elkaar leren kennen bij andere werkgeven en hij heeft me naar dit bedrijf gehaald).

Mijn plan is of 3 dagen kantoor, 1 dag thuis werken of 3dagen kantoor. Maar kan ook best zo blijven..hellup weet het gewoon eigenlijk nog niet? Mijn moeder wil evt. 2 dagen doen bij ons thuis (ideaal) en een surrogaat tante van mij ook een dag...dus zou GEEN kinderdagverblijf hoeven te doen. Wil ik sowieso liever 1e jaar niet...daarna helemaal ok (ben geen tegenstander met spandoek hoor hahahahah)

MOet me er nog in gaan verdiepen eigenlijk allemaal....wat ik nou wil.

Janets aanpassing staat erin
Oh dames, ik ben zo moe, jullie ook zo te lezen. Mijn collega zei vandaag dat dat tussen de 12 en 14 weken overgaat en dat je van de ene op de andere dag je weer helemaal "jezelf" voelt. Lijkt me heerlijk.
Eigenlijk zit ik soms wel te zeiken maar mag ik geloof ik best blij zijn Moe soms, vlaagje misselijkheid en ja keertje niet kunnen kakken..gaat nu ook weer goed....

Denk laat ik eens wat positiefs zeggen

Kraamzorg etc...nog niets mee gedaan....Weet dat je dat "vroeg" moet regelen en weet ook niet waar ik op wacht...die 12 weken denk ik toch....

Ik zal iig maandag die tabel gaan aanpakken...ff zien of mensen zich nog melden..anders ga ik m opschonen ok dames?
Prima hoor snok.

Ik woon trouwens in de buurt van Eindhoven. Helemaal de andere kant dan de rest dus zo te zien en maar liefst 1,5 uur rijden van schiphol haha.

Manlief wil een dag minder gaan werken en ik zelf 2,5 of 3 dagen. We kiezen dan nog voor 1 dag kdv en 1 dag naar schoonmoeders. Wel handig dus.

Doggie, ik kijk ook al naar dat moment uit. Niet meer misselijk en fit zijn. Heerlijk lijkt me dat!
Fijne avond allemaal....ik zit nog op werk maar vind het nu wel zo goed zo langzamerhand

Ga hapje eten met manlief ....

x
doggie, ik heb ze ook niet over mn casa vliegen hoor, dus wat dat betreft merk ik er weinig van

en nee ik had het niet over de N201

ik had zo in gedachte dat sanne in lisse of omgeving zou wonen en bedoelde de N207 (of is het nou de 208???)

anyways, ik zit dus aan de andere kant van schiphol

en nou genoeg over die luchthaven, heb er 5 jaar gewerkt dus ben er wel klaar mee hahaha (sinds 1 maart dit jaar een andere baan, moet ook nog maar es kijken of mijn jaarcontract wel verlengd gaat worden volgend jaar)

watertje, slim van de kraamzorg, bij ons moet dat ook zsm, en in amsterdam zal het nog wel ernstiger zijn vrees ik

snok, klinkt goed van je oppasmogelijkheden, zou er bijna jaloers op worden (met familie die overal woont behalve in de buurt van ons.....)

wie had het nou net over chinees halen??? oohhhh stond vanmiddag echt op het punt (gym van zoon is naast een winkelcentrum) maar heb me in weten te houden (had al gekookt en vond dat ook wel weer zonde).

maar lekkere babi pangang met een sateetje jammieee, zou er nog net geen moord voor doen (maar wel bijna hahaha)

we gaan dit weekend de a.s. babykamer es in proberen te komen, is nu rommelkamer (en tot de nok toe gevuld......)

eens kijken wat we tegenkomen en wat er naar de stort kan

(heb er zin in, nu al nesteldrag ? whaaaaaa)
Ik stuur ook maar weer ff snel een berichtje, voordat ik op de 'black list' kom .

Wat een goed idee om een kadootje voor de oudste te kopen en dit namens de baby te geven. Dit ga ik zeker doen echt super schattig...

Verder voel ik me al een aantal dagen ellendig (moe,moe,moe, koud, koud, koud, misselijk en hoofdpijn) en heb ook al een paracetamol genomen .

Ik woon in het stadsie midden in het land, dus ook niet gek ver van schiphol.

Ik werk 3 dagen en mijn lief 4, dus hebben 2 dagen opvang. Slechts 1 dag kdv en 1 dag gastmoeder, maaaar vanaf april hebben we een 2e dag op het kdv, na een wachttijd van ruim 2 jaar!!! Ja het is echt een ramp hier!!!

Nou, ik ga nu even lekker opwarmen in bad, want heb het weer koud en als ik naar buiten kijk, krijg ik het nog kouder.....
Eerst maar even een reactie voor ik alles weer bij ga lezen. Ik ben, gelukkig, niet mijn kindje verloren met 8 maanden. Maar als ze bij de VK nou echo apparatuur zouden hebben, hadden ze dat 's ochtends toen ik niets meer voelde gelijk kunnen checken. Nu moest ik wachten tot 's middags voor een plek in het ziekenhuis en dan had het ook best te laat kunnen zijn. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Niet helemaal duidelijk dus.....maar goed alles was uiteindelijk prima in orde. En ze hebben me daarna wel beter in de gaten gehouden.

Zo alles opgehelderd, nu even bijlezen.
Nou, even kijken. Ik woon in de buurt van Breda, dus een eindje weg van Schiphol en omstreken maar mijn man werkt wel in Amsterdam! Dus je raadt het al, files files files.....ook nu staat hij weer gigantisch vast omdat het in Amsterdam niet doorrijdt. Ben er ondertussen al wel aan gewend, maar het is niet altijd leuk, vooral niet als er een kleintje rond loopt. Gelukkig, kan hij flexibel werken en begint dan 's ochtends wat later zodat ze dan nog iets aan elkaar hebben.

Ik werk nu 3 dagen maar wil er 2,5 gaan werken. De dagen dat ik werk gaat hij naar de opa's en oma's. 1 dag naar mijn schoonouders, 2 ochtenden naar kdv en 2 middagen naar mijn ouders. Goed geregeld dus, maar het probleem komt nog want op maandag zijn ze met 3en bij mijn schoonouders. (2 kinderen van de broer van mijn man) maar nu ben ik 9 weken zwanger maar mijn schoonzusje ook weer (14 weken) dus er komen er 2 tegelijk bij. Alweer, want mijn zoon scheelt 3 maanden met zijn jongste nichtje en anderhalf jaar met zijn oudste. Erg vermoeiend dus.....daarom wil ik 2,5 dag gaan werken zodat ze alleen 's ochtends naar mijn schoonouders gaan en dan haal ik ze 's middags weer op. Anders is het echt niet te doen voor ze, 5 kinderen een hele dag.

Sanne succes morgen met je echo!
Hoi meiden,

Hier een leuke dag gehad, voelde me redelijk vandaag.

Vanochtend met Veertje naar peuterzwemmen geweest, en vanmiddag heeft ze gespeeld met buurtkleinkind. Wie ze van het zwembad ook kend.

Vanmiddag naar acupuntuur geweest voor het slechte slapen en de misselijkheid.

Ze adviseerde ook om bij de dadrogist polsbandjes te kopen met magneetjes tegen misselijkheid.

Ik heb ze om want ze werken beetje op de zelfde manier als de acupuntuur. Voor de meiden die het ook wil proberen het heet Sea-band het is voor zwangerschapsmisselijkheid en reisziekte. Gebruikt zowel door artsen en ziekenhuisen.

Worden ook gebruikt bij mensen die misselijkheid van chemokuren.

Volgens mij helpt het wel, vanmiddag omgedaan.

Kost ongeveer 13 euro, maar ja als het helpt is het mooi.

Morgen weer hele dag werken dus jullie zien me even niet.

Sanne succes met de echo morgen.

Voor de rest nog even terug lezen.

Ik werk overigens 20 uur in 2 dagen dus weinig oppas nodig.

Woensdag gaat Veertje naar de creche en om de week gaat ze vrijdag naar mijn moeder. Andere week heeft mijn man vrij.
@ Elza en anderen...

Wat het thuisblijven betreft: het draait wel veel om de kinderen, maar niet helemaal. Ik schilder veel en heb daardoor zo nu en dan een opdracht. Daarnaast werk ik als oproepkracht in de horeca en dat kom neer op 1 a 2 keer per 2 weken. Dus op zich heb ik wel mijn eigen dingen te doen. Mijn twee dochters zitten nu allebei op de basisschool en ik vind het leuk om het eea op creatief gebied te doen voor de school en zit daarvoor in de ouderraad. Soms zou ik dus bij wijze van spreken niet weten wanneer ik zou moeten werken

Ohja het is chinees geworden Lekkerrrr.

*** Waar ik nieuwsgierig naar ben, hebben sommigen van jullie al nagedacht over de namen voor jullie kindjes??? En had je die al een tijd in gedachten? of moet je nog 'op zoek' ?

Ik heb de jongensnaam al bijna 7 jaar (misschien kan ik hem eindelijk eens gebruiken...) en heb mijn 3e meisjesnaam even van de baan geschoven omdat ik 'gevallen' ben voor een andere naam, die toevallig en gelukkig mijn man ook heel mooi vindt!
Phoe, vandaag niet in kunnen loggen omdat het druk was op mijn werk... ga eens eventjes op mijn gemak bijlezen
Hihi, echt grappig al die kwaaltjes die overeenkomen zeg!

Maar het klopte bij mijn vorige zwangerschap inderdaad dat je je na 14 weken ineens weer veel energieker gaat voelen, ik ben al aan het aftellen

Helemi, het OV zat niet echt mee voor jou vandaag, balen hoor!

Sanne, ik slik paracetamol zonder verdere toevoegingen tegen de hoofdpijn. Toevallig had ik er afgelopen week veel last van, maar ik slik wel max. 1 pil per dag, heb er anders toch niet zo’n goed gevoel bij. Spannend trouwens, zo’n open huis!

Mimidepimi, jaaah, ik ben al heerlijk aan het fantaseren over namen. Moet eerlijk zeggen dat ik het nu moeilijker vind omdat de naam wel bij de naam van mijn dochtertje moet passen natuurlijk! Maar dat gaat vast goed komen, en we hebben nog even om te bedenken!

Willen jullie trouwens het geslacht van jullie kindje weten straks bij de 20 weken echo?

Ik woon trouwens in de regio Rotterdam. Net als jij Snok, woon je boven of onder Rotterdam?

xxx
Pffffffffffffffffffffff hallo allemaal!

Ik lees al 2 weken met jullie mee, maar nog niet durven posten omdat ik nog geen test had gedaan en bang was dat ik mezelf voor de gek hield!

Maar tadaaaaaaaaaaaaaaa 5 minuten geleden toch de stoute schoenen aangetrokken en eindelijk de test gedaan!

ZWANGERRRRRR

Ben helemaal beduusd, had het ergens wel gedacht, maar toch ook weer niet.

Ik ben 35 jaar en ik heb 2 kinderen (11 jaar en 9 jaar) en in maart dit jaar was ik onverwacht zwanger. We hadden er ons bij neergelegd dat t niet meer zou gebeuren en we waren blij dat we 2 gezonde kids hebben, maar toch superblij dat ik weer zwanger was geworden. Maar met 14 weken is het hartje gestopt en ben ik gecuretteerd, erg emotionele tijd! En nu is t weer zover! Extra spannend!

Ik hoop dat ik nog mee mag doen! Ik ben 28 mei uitgerekend volgens mij!

Ik ga nu lekker douchen en dan in bed alles maar eens verwerken!

Raar gevoel nu!

Trusten voor allemaal!
Wij willen dit keer ook wel weten wat het gaat worden.

Gewoon handig dit geval, maakt allemaal niets uit als alles heel cliché maar gezond is.

Ik doe ook vruchtwaterpunctie gezien mijn leeftijd en dan weet je 100% zeker wat het geslacht is.
Van harte gefeliciteerd Jet!! Ik hoop dat je op deze manier die vervelende tijd een beetje achter je kunt laten!? En hier extra van kunt gaan genieten!!!
Wij willen ook weer weten wat het gaat worden. De paar mensen die het al weten zeggen (ivm 2 dochters) 'nou nu willen jullie zeker wel een jongen he??' En natuurlijk zouden wel die wel 'willen'. Maar 3 meiden is ook een prachtig geschenk! Het maakt ons dus niet zoveel uit.

Ik heb wel een 'jongens-gevoel' heeft iemand anders ook een gevoel? is wel leuk als we dat over een x aantal weken kunnen nakijken. Kijken wiens gevoel klopte en van wie niet.
Jet gefeliciteerd.

Schrik wel als ik dan lees dat je met 14 weken zwangerschap zo geneindigd bent. Wel heftig omdat je toen al wel hartje hebt gehoord.

Word ik dan weer even onzeker van sorry, ik heb ook miskraam gehad en dat hartje is helemaal nietgaan kloppen.

Dus voor mij denk ik wat makkelijker het was bij de eerste echo al niet goed.

Nu heb ik goede echo gehad van de week.

Ik ben nu 8 weken en 14 mei uitgeteld.

En dan ben ik weer bang van stel als het straks niet meer goed is. Ik krijg om de 2 weken een echo en blijf bij het ziekenhuis onder de gyn bevallen.

Ben ik helemaal blij mee, ik wou zowiezo niet thuis bevallen.

Was er bij jullie al iets te zien, zoals kleiner of wat dan ook??
Ik doe pc uit, tot morgen.

Slaap lekker voor straks allemaal.

Toedelsss

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven