Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
oh. kdv belde net. zoontje is ziek. Geen DDD voor mij vandaag vrees ik.
Hee Visje even over jouw posting...lees ik nu het goed dat jij vorige keer een kindje met 8 maanden zwangerschap verloren hebt? Wat vreselijk....

Enne over overgewicht; geen ader kunnen vinden? Ik heb ook overgewicht maar ???
Ik had t bericht van visje anders gelezen.

Had begrepen dat ze kindje even niet meer voelde, en toen naar ziekenhuis moest voor echo. Ik ging er vanuit eigenlijk dat t loos alarm was. Ik hoop t maar...
Twinkel, Snok, ik heb het ook zoals Twinkel gelezen... het zal toch niet zo zijn??
Slikken jullie eigenlijk iets...en zoja, welke dan?

Hee Snok, voel je wat van zo'n verhoging aan je lichaam of merk je daar niks van ?

Goed te horen dat alles ok is !

Ik had het berichtje van visje eigenlijk ook gelezen als loos alarm....
O sorry heb ik het verkeerd begrepen...nou gelukkig dan zeg ...pfffffff

Slikken? Zoals?

Ik neem aan dat je bedoelt vitaminen enzo?

Ik alleen foliumzuur. Ik vind het een stimulans om het zonder vitamines etc te doen en het uit mijn voeding te halen...elke dag groenten, fruit ed. Dit bevordert gelijk gezonde voeding; ben overigens normaal ook geen pillen slikker...Whahah lijk wel zon groene tuin type als ik terug lees....
O sorry heb ik het verkeerd begrepen...nou gelukkig dan zeg ...pfffffff

Slikken? Zoals?

Ik neem aan dat je bedoelt vitaminen enzo?

Ik alleen foliumzuur. Ik vind het een stimulans om het zonder vitamines etc te doen en het uit mijn voeding te halen...elke dag groenten, fruit ed. Dit bevordert gelijk gezonde voeding; ben overigens normaal ook geen pillen slikker...Whahah lijk wel zon groene tuin type als ik terug lees....
2x...zo leuk was het nou ook weer niet...
Dames wanneer zullen we schema opschonen? Niet dat ik haast heb maar bijv. zomermeisje nooit meer wat gehoord? Schrijft ook in april 2009 (staat in schema maar schrijft niet) ...en zo zijn er meer waar we eigenlijk al tijdje niets van horen? Vind het altijd moeilijk maar het maakt het niet overzichtelijker zon lange tabel...
ik neem el mare voor tijdens de zwangerschap. met omegavetzuren, vit D en Foliumzuur.

Omdat ik uit ervaring weet dat 2x per week vette vis eten toch niet lukt, en daar bovendie veel cadmium in zit.

Vit. D bijslikken wordt aanbevolen.Dus dat doe ik dan maar.

verder eet ik gezond. (doe ik altijd al, komt door vriend, die is n beetje gezondheidsfreak.)
ja moeilijk. mn die die 1 x hallo hebben gezeg en verder niks, kunnen we er beter maar uit halen.

Vind t ook n beetje lange onoverzichtelijke lijst zo.

We kunnen namen opperen van mensen die er uit moeten, en ze dan nog n week de tijd geven alsnog te reageren?
Ja op die manier zou kunnen? Voel me net zon foute Akela

Maar goed...Zomermeisje, Ainoa, Amercan Pie, Lushi, Ukkepuck, Jackie dat zijn ze volgens mij?
Ik heb vitamines van VSM puur mama. Daar zit alles in. Ik eet ook vegetarisch dus dan vind ik het wel extra belangrijk om goed op de vitamines te letten.

Snok, ik vind de tabel ook een beetje lang en daarmee onoverzichtelijk. Zeker omdat er een heleboel helemaal niet schrijven. Mocht iemand het vervelend vinden eruit te zijn gehaald dan meldt die dat toch even en dan kan je weer toevoegen toch.
oh zie nu dat er tussendoor alweer berichten bij zijn gekomen. Dat gaat snel...
dacht dat ik american Pie nog niet zo heel lang geleden zag? iig was ze in t begin nogal actief.

geloof dat ik van Julia al lang niks meer heb gezien? Of vergis ik me?
Hoi dames.....We hebben weer een paar nieuwen las ik....onwijs gefeliciteerd.

Ik moet even spuien hoor sorry...heb een klote dag

Ik naar station om half 8....geen treinen naar utrecht......dacht ik gezellig met mijn vriend mee naar amsterdam te gaan en daar een trein te pakken..........halverwege.....remmen kapot.....bijna anderhalf uur gedaan over de reis......ok....een trein naar utrecht....haalde de sprinter en dan moest ik overstappen op bijlmer......stap ik 1 station te vroeg uit (waarom????).......dus met de metro naar bijlmer.......Trein naar utrecht....kan ik niet naar mijn adresje toe waar ik wou huiswerken...waren al weg.......kon ik weer naar huis......trein vertraging...10 minuten later........eindelijk weg....achter de stoptrein.... was uiteindelijk om 12 uur weer thuis en niets aan mijn huiswerk gedaan. Ondertussen misselijk en duizelig dus ik ga zo maar even liggen...pffffff

En ja....typen is nog steeds moeilijk.. ...

Sorry hoor moest het even kwijt!!!!

Volgende keer weer een gezellig berichtje.......
Goh, ik kan ook niet meer typen.....

Ik wilde eigenlijk vragen of jullie wat SLIKKEN TEGEN DE HOOFDPIJN ?
oh haha

paracetamol mag, maar liever zo weinig mogelijk

aspirine en ibuprofen liever niet

ik doe t niet bij hoofdpijn, paar glaasjes water helpt ook vaak wel bij mij
Maar goed als we het toch meteen over vitamines hebben dan slik ik ook niks extra's.....

Ik neem tussen de middag een bakje gesneden fruit hier maar moet eerlijk zeggen als ik dat meteen na mijn boterhammen eet ik meteen opgeblazen gevoel heb.

Ik lus geen melk dus ben nu wel aan de optimel, dat gooi ik dan weer door mijn All Brann en daar zitten ook weer de nodige vitamines in.

En verder toch ook een uitdaging om iedere dag groente te eten en zeker 1x in de week vis.
Hmmm, normaal gooi ik er meteen een ibuprofen in als ik hoofdpijn heb en dan is het ook zo over....

Had al op de bijlsuiter gelezen dat als je zwanger bent eerst contact op moet nemen met je huisarts....lijkt me een beetje ver gaan om die man hiervoor te gaan bellen

Ik heb nog niks genomen maar het word wel steeds vervelender en ik drink sowieso al veel water tussendoor, dus dat helpt niet.
Ik slik normaal ook, als ik al wat slik, ibropufen...maar dan moet het echt wel heeeeeeel erg zijn.....ben niet zo van de troep in me lijf. Nu mag dat niet weet ik iig dus als ik wat zou moeten nemen dan is het paracetamol.

Lekker verhaal Helemi Rustig aan en ga ff chillen .....
Ik slik wel paracetamol, als ik echt barst van de hoofdpijn dat ik er wakker van lig. Het kan geen kwaad zeggen ze, alleen moet je natuurlijk geen handen vol nemen.

Verder foliumzuur, Omega, vitamines en Calcium...

Ik slik wat af!

Hememi, waaaaaaaaah!!!!
Het is niet normaal....ik weet het...ben heel slecht...maar heb er zo geen zin in hier op het werk....pffffff

Zo ook nog overleg waar ik volop kop bij moet houden met directie....
Collega heeft paracetamol bij zich dus als het nog erger wordt dan heb ik wat achter de hand.

Wilde vanavond eigenlijk ff shoppen maar als ik me zo voel dan wordt het niks....

Zaterdag moet ik ook al thuisblijven want mijn appartement staat te koop en van 11 tot 3 uur heb ik "open huis"

Vriendje moet voetballen dus ik blijf thuis voor mensen die eventueel komen kijken.
haaaiii!

twinkel, mijn zoontje is over een kleine 2 maanden 3, scheelt dus wel wat met jouw puk (is ie erg ziekjes trouwens??)

jammer dat shoppen even niet doorging, ben vanochtend voor het eerst sinds weken (joh, ernstig he?) weer even in het dorp naar de winkels geweest hahahaha. niet veel bijzonders gekocht hoor want zoon had er niet zo'n zin in.....

over slikken (dacht eerst ook aan xtc en die meuk )

alleen foliumzuur nu maar ga denk ik nog even bij de etos van die totaalvitamines voor zwangere mutsen kopen. vorige keer ben ik die ook ging slikken, kan nooit kwaad immers......

over hoofdpijn, ik heb wel standaard op mijn werk hoofdpijn, elke keer als ik ga staan schiet het door mijn hoofd, echt irri.

misschiem komt dat wel door de warmte op kantoor en gewoon geen frisse lucht. thuis valt het nl wel mee.......

kreeg van mijn bazin een leuke tip voor bij de geboorte. zij heeft een kadootje gekocht voor haar oudste kindje en dat aan hem gegeven en erbij gezegd dat de baby dat voor hem had meegnomen. kindje is nul komma nul jaloers geweest en retetrots omdat de baby zo'n mooi kado had uitgezocht hahaha.

ben eigenlijk stiekum wel een beetje nieuwsgierig naar waar jullie ongeveer wonen...........

zal ik maar aftrappen?? ik woon onder de rook van schiphol in een dorpie. nu jullie??? hahahaha (ben ooit eens op een forum mijn achterbuuf tegengekomen dus wie weet!)

ga nou weer ff sleeptime erin knallen, zoon zal wel weer weerstand hebben maar hij moet vanmiddag ook nog naar de peutergym en anders is ie daarna helemaal out (en mama ook)

latersssss.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven