Uitgerekend Mei 2011

28-08-2010 21:44 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leeftijd:Uitgerekende datum: Bijzonderheden: Kindje nummer: Geslacht:Husky 29 27 april 2e , dochtertjeVerrassing Ellebelleel 29 28 april 9 maart groeiecho, 10 maart intake intake gynacoloog 2e, zoontje van 1 Jongen Mooirood 26 3 mei 1e Jongen Lettie 29 5 mei 1e Verrassing Tijn 31 6 mei 2e , zoontje van 2 Meisje Mon 28 6 mei 1e Jongen Ookeentheeleut 34 7 mei 2e, dochtertje Jongen Meike 29 8 mei 1e Jongen Tijgerboontje 26 9 mei 1e Verrassing Miep 27 12 mei 2e, zoontje van 2 (dec 2008) Charly 26 12 mei 1e Meisje Mevroi 30 12 mei 2e, zoontje van 2 Meisje Saxmania 34 16 mei 3e , 2 zoontjes van bijna 3 en bijna 1 Claudani 31 22 mei 2e, dochter Dani van 1,5 Meisje Aylapaelja 32 23 mei 1e Verwachtingsvol 29 26 mei 2e, dochter Daisy van 1,5
Gefeliciteerd Tijn! Rustig maar, afscheiding is normaal en lichte buikpijn ook. Ik ga niet met je meekletsen, maar wil je wel vast heel veel geluk toewensen!

Mijn mei 2010 meisje is alweer 16 weken oud! Kan me niet voorstellen dat het alweer een jaar geleden is dat ik die test in mn handen had!
*slik*

Precies 9 jaar geleden stond ik ook met een positieve test in mijn handen

9 jaar geleden !! Mijn dochter is 14 mei geboren, een een prachtkind, al zeg ik het zelf.

Van harte gefeliciteerd !!
Wij hebben allemaal last van Jouw stemmingswisselingen !
Hopelijk sluit ik mij zeer binnenkort bij dit topic aan, nog een week of wat wachten met testen. Maar je ziet me dan vanzelf weer... Gefeliciteerd!
Ah daar is het mei 2011 topic, zat er al op te wachten!

Ik heb zelf vorige week positief getest, en ben dus begin mei of misschien zelfs 30 april uitgerekend. Heb al een dochter en die werd ook na de uitgerekende datum geboren, dus ik hou het maar bij mei.

Gefeliciteerd Tijn! Is het jullie eerste kindje?

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt, buikpijn en afscheiding, maar wat Bebje al zegt, dat komt heel vaak voor en is ook heel normaal.

Nelleke succes!
Hallo! Gefeliciteerd!

Ik zit ook al een paar dagen te kijken of er een mei topic is haha!

Ik heb donderdag getest want kon me niet meer inhouden, eigenlijk was nod vrijdag. Donderdag positief getest, vrijdag ook Was nog wel spannend, want heb vorige maand een miskraam gehad en was bang dat ik daardor misschien positief testte, maar nog steeds niet ongesteld nu en heb ook pijnlijke boobies (dat had ik vorige keer niet ).

Wel heb ook ik al een paar dagen last van kramp in mijn buik, dat had ik de vorige keer ook rond mijn nod, maar dat baart me wel wat zorgen. Vorige keeer kreeg ik na 5wk en 1dag dus die mk.

Als alles goed gaat dan ben ik volgens eigen berekening 6 mei uitgerekend. Ik mag in week 8 voor een echo bij de gyn, maar hoef pas in week 6 te bellen als alles goed gaat. Zo spannend!!

Groetjes!
@ Husky en mon82 ook gefeliciteerd!!!

@ Nelleke ik duim voor je!!

@ Bebje je hebt me enigszinds gerustgesteld dank je.

Ik heb een zoontje van bijna 2.

Maar ik vind het nu extra spannend omdat ik nu er niet meer zo onbevangen in sta als de vorige keer.

En ik kan me niet herinneren dat ik toen ook buikpijn had.

Maar gelukkig weer "normale" afscheiding.

Ik heb uitgerekend dat ik 7 mei uitgerekend ben.

Maar bij mijn zoon was ik 2 weken te vroeg dus het kan ook zo maar eerder zijn.

Ik weet eigenlijk nog niet zo goed wanneer ik ga bellen met de vk.

Vorige keer had ik mijn echo rond de 8e week en dat werd een inwendige echo.

Eigenlijk zit ik daar niet echt op te wachten...

Maar goed ik ben natuurlijk ook wel heel nieuwsgierig dus ik denk dat ik over 2 weekjes ga bellen.

Allemaal heel veel sterkte en succes en erg leuk dat er meer "Meigenoten" zijn!
Gefeliciteerd allemaal! Ik had vanochtend ook een overtuigende test in mijn handen. Ik heb een lange en onregelmatige cyclus, wist dus niet echt wanneer ik kon testen. Maar ik voelde me zwanger dus ik had vrijdag al de eerste test gedaan, negatief, gisteren weer een (die bij het juiste licht positief leek, maar zo vaag dat het me niet overtuigde) en nu dus een duidelijke plus. Heb zo'n zin om iemand erover te vertellen, maar het is denk ik handiger om nog even een paar weken te wachten. Sowieso wil ik het eerst aan ouders vertellen en die zijn nu op vakantie. Ik vermoed dat ik rond 11 mei uitgerekend ben! Ik heb al een zoontje van 20 maanden, ik had verwacht dat ik over een 2e zwangerschap iets relaxter zou zijn, maar ik loop al het hele weekend te stuiteren van de wel/niet spanning dus dat valt tegen:)
Dali en Mon gefeliciteerd!

@Dali je had dus zelf al gevoeld dat je zwanger bent! Ik voel juist helemaal niets, maar dat zei ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook, en vervolgens was ik vanaf week 6 echt een week of 8 alleen maar misselijk, dus ik zeg nu maar niks!

Ik had ook gedacht dat ik het bij de 2e minder spannend zou vinden, maar helemaal niet dus!

@Mon wat naar dat je een miskraam hebt gehad, kan me voorstellen dat het nu erg spannend is!

@Tijn had je de vorige keer bewust je echo zo vroeg? Of was je minder ver je in eerste instantie dacht?

Hier is de eerste controle (en tijdens die afspraak dus ook de eerste echo) bij 10 weken, dus ik moet nog even geduld hebben.
Gefeliciteerd Dali

Pff ik word echt gek van mezelf vandaag. Ik wil me niet overal druk om maken, maar ik heb nu weer buikpijn, de rest van de dag niet echt en sinds een paar uur lijken mijn borsten ook minder zeer te doen. Ik wou dat iemand gewoon kon zeggen of het goed gaat of niet daarbinnen grrrr!

Ik heb wel weer last van raar ruikgedrag, ik heb nieuwe zeep die ik eerder lekker vond ruiken, maar nu word ik er bijna onpasselijk van, zo irritant! Dus vandaag maar weer nieuwe zeep gehamsterd
Ik voelde het bij mijn eerste zwangerschap ook al 1,5 week voor ik kon testen dat ik zwanger was, voornamelijk aan mijn borsten. Maar ondanks dat ik het toen en nu best zeker wist wilde ik het toch bevestigd zien door een test... en wat gaat de tijd dan langzaam voor je een test mag doen. Nu is het bevestigd en nu is het weer zo'n ongrijpbaar gevoel. Je bent zwanger, maar eigenlijk merk je daar nog weken niets van.

@Mon, kan me voorstellen dat de buikpijn voor jou heel spannend is. Het rare 'ruikgedrag' is dan wel weer een goed zwangerschapsteken.

Ik moet trouwens wel weer wennen aan wat je allemaal niet mag eten. Ik vind rosbief, biestuk, filet erg lekker.... En met de cola moet ik ook weer ernstig minderen.
Dali je kan ook cafeïne vrije cola kopen, dan hoef je niet zoveel te minderen!
Hihi dat had ik ook al bedacht.
@ Dali gefeliciteerd,

Gek is dat he, ik had ook verwacht dat ik veel relaxter zou zijn.

Maar het is juist het tegenovergestelde.

Elk pijntje en krampje voel je en je bent er constant mee bezig.

@ Husky ik belde de verloskundige na 7 week en die zei dat ik een echo moest maken zo snel mogelijk omdat ze dan de termijn van de zwangerschap konden voorstellen.

Ik vond het toen maar onzin, want ik wist zelf echt heel goed vanaf wanneer ik zwanger was! Dus ik ga nu denk ik nu in week 9 voor de echo. Mijn zoontje wordt eind september 2 dus dan leek het me wel leuk om het te vertellen aan de familie na de echo.

@ Mon, probeer je niet te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan weet ik) Ik heb ook nog steeds lichte buikpijn en voel de ene keer mijn borsten meer dan de andere keer.

Af en toe voel ik gewoon even of ze nog pijnlijk zijn hihi....

En inderdaad dat ruikgedrag is wel vreemd dus gewoon positief blijven hoor!!

Ik vrees dat ik op het werk ook een probleem heb, elke vrijdag eet ik een broodje filet americain... dus dat gaat zeker opvallen als ik dat ineens niet meer doe...
Hallo meiden, ik heb zelf een dochtertje van mei 2009 en wil jullie gewoon even feliciteren met de zwangerschappen, geniet er van. (ga ik zelf ook weer doen, 22 weken zwanger van no3)
@Oeh Tijn dat is lastig op je werk! Toch maar een ander broodje eten in het kader van "is eens een keer wat anders"?

Leuk dat jullie het op de verjaardag van jullie zoontje willen vertellen!

@Visje bedankt! En succes met je zwangerschap!

@Dali ik vind de carpaccio erg jammer... We hebben binnenkort een etentje bij een restaurant waar ze zo lekkere carpaccio hebben!!

@Mon lastig he, dat je niet weet of alles goed gaat. Heb je wel een beetje afleiding aan je werk of zo? Dan denk je er misschien iets minder aan?
jeemig...een jaar geleden stond ik zelf met een positieve test in handen, de tijd gaat zooo snel

mijn mei 2010 mannetje ligt nu heerlijk te slapen..mei is een mooie maand om te bevallen hoor!

allemaal gefeliciteerd!
Gelukkig lees ik dat ik dus niet de enige ben die zich zorgen maakt!

Wel balen voor diegenen die ineens iets aan hun eet/drink patroon moeten veranderen!

Ik ben begin dit jaar gestopt met alcohol drinken (omdat ik zwanger wilde worden) maar ik kon de vragen gelukkig makelijk beantwoorden door te zeggen dat ik me dan beter voel (ivm met ziekte Van Crohn) en omdat ik dat dus heb mag ik sowieso al geen rauw vlees/kaas/vis dus dat scheelt

Ik moet zeggen dat ik het wel heel fijn vind om er hier met jullie over te praten, zou het wel van de daken willen schreeuwen maar aan de andere kant wil ik natuurlijk ook even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.
Ik ben ook blij dat ik het hier 'verteld' heb. Ik heb ook zo'n zin om het erover te hebben. Ik ga ook niet wachten tot 12 weken met vertellen, maar 3 weken en 6 dagen zwanger is wel heeeeeel snel. Haha ik kan eigenlijk nog niet eens echt geloven dat ik zwanger ben. Verwacht eigenlijk iedere keer dat ik naar de wc ga dat ik toch ongesteld ben geworden.
Ik heb het nu verteld aan hele goede vrienden en ik kan eigenlijk niet wachten om het aan de familie te vertellen... maar nog even geduld :-)

Maar inderdaad heel leuk om het nu te delen met jullie en vooral de ervaringen en kwaaltjes enz.

Mei lijkt me inderdaad ook een hele mooie maand om te bevallen.

Heerlijk lekker wandelen en genieten van het mooie weer met de baby.

Vorige keer was het in september alleen maar regen en wind dus veel minder gewandeld.

Heb nu trouwens minder buikpijn en de afscheiding is weer helemaal normaal.

Heb wel last van kleine boertjes en veel speeksel echt heel irritant.

Hoe gaat het met jullie??
Hallo allemaal!

Mag ik me ook hierbij aansluiten! Mijn menstruatie bleef uit en had onwijze pijnlijke borsten...vanmorgen test gedaan en die kleurde meteen naar zwanger!!

Ben zo blij! Weet eigenlijk heel weinig dus ga me er flink in verdiepen!

Ik ben 27 en nog geen kinderen...
Ayra gefeliciteerd!! Geniet ervan.
Hallo allemaal, ik heb wat minder leuk nieuws, gisteravond had ik al een beetje bloedverlies, en inmiddels ben ik ongesteld. Helaas het risico van vroeg testen....

Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed blijft gaan en dat er nog veel meer 'mei moeders' bij gaan komen. Geniet ervan!!
@Dali Wat jammer voor je!

Sterkte.

Maar blijkbaar ben je dan toch even zwanger geweest of niet?

Want je had wel positief getest.

En het hcg hormoon kan toch alleen maar in je urine zitten als je zwanger bent toch??

Ik hoop voor je dat het snel weer "raak'" mag zijn.
Voor de zwangere onder jullie, van harte! Ik ben zelf afgelopen mei van een prachtige dochter bevallen. Mei is een heerlijke tijd, je hebt de hele zomer verlof en als je hoogzwanger bent is het (normaal gesproken) nog niet heel warm.

Geniet ervan!

voor Dali78

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven