Uitgerekend Mei 2011

28-08-2010 21:44 685 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leeftijd:Uitgerekende datum: Bijzonderheden: Kindje nummer: Geslacht:Husky 29 27 april 2e , dochtertjeVerrassing Ellebelleel 29 28 april 9 maart groeiecho, 10 maart intake intake gynacoloog 2e, zoontje van 1 Jongen Mooirood 26 3 mei 1e Jongen Lettie 29 5 mei 1e Verrassing Tijn 31 6 mei 2e , zoontje van 2 Meisje Mon 28 6 mei 1e Jongen Ookeentheeleut 34 7 mei 2e, dochtertje Jongen Meike 29 8 mei 1e Jongen Tijgerboontje 26 9 mei 1e Verrassing Miep 27 12 mei 2e, zoontje van 2 (dec 2008) Charly 26 12 mei 1e Meisje Mevroi 30 12 mei 2e, zoontje van 2 Meisje Saxmania 34 16 mei 3e , 2 zoontjes van bijna 3 en bijna 1 Claudani 31 22 mei 2e, dochter Dani van 1,5 Meisje Aylapaelja 32 23 mei 1e Verwachtingsvol 29 26 mei 2e, dochter Daisy van 1,5
Wij hebben volgende week dinsdag de partneravond bij de dikkebuikengym:).

Ben benieuwd, ondanks dit mijn derde kindje is is dit de eerste keer dat ik mee doe aan de gym. Mijn vriend heeft er heel veel zin in (volgens mij verwacht hij er veel meer van als dat het in werkelijkheid allemaal is zeg ma), lachen dus.

Ik moet dinsdag weer de naar de verloskundige, heb het idee dat de kleine wel al ingedaald is, dus ben benieuwd.

Officieel ga ik 12 april met verlof maar zit nu wegens mijn bekken, in de ziektewet. Dus af en toe maar bedenken wat ik nu weer zal doen want ik zoek continu dingen om te gaan doen in huis. Veel met de andere twee boeffies doen natuurlijk en zeker als het zonnetje zich weer fatsoenlijk laat zien.

Voglende week ga ik de babykamer eens helemaal poetsen en zo. Het staat allemaal al klaar maar gewoon eens lekker aan de poets daar en zorgen dat alles klaar staat mocht ik het ziekenhuis in moeten voor bevalling ( andere twee zijn ook in ziekenhuis geboren).

Spannende tijden. Mijn vriend denkt dat ik eerder ga bevallen als de uiterekende datum maar ik zelf denk later..

We zullen zien de tijd zal het uitwijzen he haha.

Voor degene die nog moeten werken de laatste paar daagjes, succes en genieten straks.
Christel, mijn man zegt ook de hele tijd dat hij denkt dat ik eerder ga bevallen, maar de verloskundige zegt dat als de eerste de 40 weken haalt de 2e dat meestal ook doet. En aangezien dochter 2 dagen te laat was, ga ik er dus maar vanuit dat ik de 40 weken weer ga volmaken.

Meike wat goed dat je donderdag een nieuw topic met nieuwe tabel wil maken! En Tijn kan toch altijd weer daar meeschrijven als ze wil, maar het is wel handig als iemand de tabel bijhoudt die er regelmatig is, zeker nu het bijna april is en de babyboom in zicht komt!

Wat vond je vriend van gisteravond?

Lettie ik wil ook nog het eea doen, maar als dochter rondloopt is dat best lastig, en die 2 uurtjes die zij 's middags slaapt zijn zo lekker om zelf ook even te gaan liggen (of forummen zoals nu).

Gister klossen gehaald, jaja! Kreeg ook zo'n charmante po mee. De vorige keer ging hij ongebruikt weer terug, dus ik verstop hem wel weer onder het bed.
Hier vandaag ook zeer relaxte dag: beetje lezen, beetje met klei en serviesje spelen en net even de ogen dicht gedaan nu dochter ligt te slapen. En wachten tot de wasdroger wordt bezorgd: al paar jaar een hekel twistpunt met vriendlief, maar het is nu dan toch zover!

Dochter hier was twee weken en twee dagen te laat. Ik verwacht dan ook niets voorlopig :-)
@ Meike, geen probleem hoor!! Ik forum meestal mobiel, en dan heb ik niet altijd zin om iets te schrijven,want dat duurt zolang met een mobiel, haha!! Maar ik lees regelmatig mee!!

Maar hier is ook het verlof aangebroken, dus ik hoop dat ik binnenkort tijd zat heb!!

Pfff, zijn jullie ook zo gestresst over alle dingen die nog "moeten"??

Ik heb nog hele lijsten van klusjes die gedaan moeten worden!!

Merkte net dat k toch een beetje te enthousiast was geweest met schoonmaken en klussen, om 4 uur nog niks gegeten..

Bij mij thuis zit ook een man die ervan overtuigd is dat de kleine eerder komt, zouden ze toch ook een beetje last hebben van zwangerschapshormonen/stress??

Vriendlief wordt trouwens geacht dat hij elke week meegaat naar de zwangerschapscursus, wij doen namelijk "samen bevallen"!! Gelukkig vindt hij het wel leuk, alleen het puf gedeelte iets minder.

Hoe is jullie zwangere buik eigenlijk?? Ik krijg steeds te horen dat ik zo'n bescheiden buikje heb, terwijl ik het zelf toch echt al een behoorlijk uitzwenk-gevaarte vind!!
Heerlijk, morgen een dagje vrij en dan alweer bijna weekend! En dan nog 4 dagen werken!!

Mijn buik is ook vrij bescheiden, en ik moet zeggen dan ik ook (gelukkig) nog vrij weinig ben aangekomen. Nu 7 kilo, hoe is dat bij jullie? Maar ik hoor altijd dat tijdens je verlof er ook nog veel kilo's aankomen.
Ik vind ook zelf dat ik een behoorlijke buik heb, maar iedereen vind m vrij bescheiden, incluis de VK .. Twee maanden geleden heb ik mij voor het laatst gewogen en was toen al circa 15 kilo aangekomen. Sindsdien stap ik er maar niet meer op

Ik merk het overigens wel aan alles: minder wendbaar, "andere" armen en benen (opeens cellulitis, h e l p !) Veel vocht ook, heb van die kussentjes bovenop mn voeten haha! Ik hoop dat alles er na de bevalling weer een beetje snel af gaat..

Dat je tijdens verlof nog meer aankomt hoor ik ook. Door de rust?

Al zal het feit dat ik al een slagveld aan chips, spekjes en andere zout/zoetigheden heb verorberd ook wel "helpen" ha ha
hoihoi.

Graag gedaan van het filmpje. Ik moet zelf morgen weer naar de VK, en moet het wel erg fout hebben als de kleine nu met het hoofd wel naar beneden ligt. Dat koppie voel ik de gehele dag in mijn ribben en de voeten in mij zij..

Ik ben nu 13 kilo aangekomen. Bij de eerste was ik echt nu al 23 kilo aangekomen en dat kwam ook weer goed hoor!

Ik heb weinig buik en voel me wel beter als bij de eerste.

iemand vroeg me nog of ik straks blijf zwemmen. Mijn schoonmoeder vind het ook erg leuk, dus misschien kunnen we het zo combineren.

Lekker steeds meer mensen met verlof! Ik geef nog wel rijles maar zit er nu eigenlijk bijna niet meer op. Wordt toch iets minder he..

Hoe hebben jullie partners het geregeld straks? Mijn hubby blijft de laatste week mei en heel juni in ieder geval thuis! Heerlijk! Heb het idee dat ik eerder beval (ongeveer 20 mei) met een KS weer, dus we zien wel.

Hier nog geen klossen etc, maar ben ook nog maar 32 weken.
Ik heb ook maar een bescheiden buikje, als ik mensen zeg dat ik 32 weken zwanger ben staatn ze echt te kijken. Maar ja ik heb redelijk lang lijf en mijn navel zit hoger als normaal zeg maar dus dat speelt ook een rol. Ik weet dat de kleine zich goed ontwikkeld ( ligt iets onder de gemiddelde lijn) maar die andere twee van mij waren ook niet zwaar of groot bij de geboorte ( oudste 2980 gram jongste 3240 gram). Het zal nu dus ook geen acht ponder worden schat ik zo:)

Mijn oudste zoon is geboren met 40,6 weken en de jongste met precies 42 weken, beide ingeleid. De oudste omdat ze dachten dat hij een groeiachterstand had en een tehoge hartslag ( viel na geboorte allemaal mee) en de jongste omdat hij bleef zitten tot 42 weken.

Ik zelf ga er van uit dat ik eind mei/begin juni pas ga bevallen ( tussen de 41 en 42 weken in schat ik)

Maar jah je weet het niet blijft toch altijd een verassing he;)

we zullen zien.

Ik heb ook nog geen klossen voor onder mijn bed maar zou het geen ramp vinden om ze nu al te hebben. We drinken hier geen bier dus kan geen lege kratten onder het bed zetten. Is wel fijn om het bed al hoger te hebben zeker nu ik met mijn bekken zit.
Ik heb ook maar een bescheiden buikje, als ik mensen zeg dat ik 32 weken zwanger ben staatn ze echt te kijken. Maar ja ik heb redelijk lang lijf en mijn navel zit hoger als normaal zeg maar dus dat speelt ook een rol. Ik weet dat de kleine zich goed ontwikkeld ( ligt iets onder de gemiddelde lijn) maar die andere twee van mij waren ook niet zwaar of groot bij de geboorte ( oudste 2980 gram jongste 3240 gram). Het zal nu dus ook geen acht ponder worden schat ik zo:)

Mijn oudste zoon is geboren met 40,6 weken en de jongste met precies 42 weken, beide ingeleid. De oudste omdat ze dachten dat hij een groeiachterstand had en een tehoge hartslag ( viel na geboorte allemaal mee) en de jongste omdat hij bleef zitten tot 42 weken.

Ik zelf ga er van uit dat ik eind mei/begin juni pas ga bevallen ( tussen de 41 en 42 weken in schat ik)

Maar jah je weet het niet blijft toch altijd een verassing he;)

we zullen zien.

Ik heb ook nog geen klossen voor onder mijn bed maar zou het geen ramp vinden om ze nu al te hebben. We drinken hier geen bier dus kan geen lege kratten onder het bed zetten. Is wel fijn om het bed al hoger te hebben zeker nu ik met mijn bekken zit.
Ik heb een nieuw topic aangemaakt met een nieuwe tabel (moet m nog wel ff pimpen).

Naam: Uitgerekend in Mei 2011 - deel 2.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven