Uitgerekend september 2010!!!
zondag 8 november 2009 om 13:11
Haha, jullie zullen wel denken... Dat kan nu toch helemaal nog niet? Nee dat kan nu inderdaad nog helemaal niet.
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
Maar ik wil het wel! Daarom dit topic. We doen ons best ervoor! (Eens moet het toch goedkomen?) Titel kan elke maand gewijzigd worden
Dus interresse in een kind in september 2010? Schrijf lekker mee. Anders loop ik hier zo in mezelf te ouwehoeren.
Alvast even een linkje naar het nieuwe topic:
Komt allen tezamen....
dinsdag 24 november 2009 om 22:15
dinsdag 24 november 2009 om 22:17
quote:Vera01 schreef op 24 november 2009 @ 22:04:
[...]
Hé Nut, kan je ff een fotootje maken kan nl niks vinden op google, lijkt me cool dat haar!
Hoe gaat ie verder, want jij ging ook niet iets leuks doen las ik?
Ja dahag! Ga toch niet mn blote doos op het net gooien, ben Patricia Paay niet!
Verder oke, we hebben gedaan wat we moesten doen (grafsteen uitzoeken) en nu hebben we net een bak sushi op (zo jammer dat ik nu alles meer mag eten, maar de Californiarolls waren ook goed te nassen ) en zo lekker vroeg met zn 2-en naar bed
[...]
Hé Nut, kan je ff een fotootje maken kan nl niks vinden op google, lijkt me cool dat haar!
Hoe gaat ie verder, want jij ging ook niet iets leuks doen las ik?
Ja dahag! Ga toch niet mn blote doos op het net gooien, ben Patricia Paay niet!
Verder oke, we hebben gedaan wat we moesten doen (grafsteen uitzoeken) en nu hebben we net een bak sushi op (zo jammer dat ik nu alles meer mag eten, maar de Californiarolls waren ook goed te nassen ) en zo lekker vroeg met zn 2-en naar bed